Hakutulokset

  1. Zeta

    Vaihteeksi gallupin tynkää!

    Kortissa ei lue muuta kuin B, on suhteellisen tuorekin vielä mutta ajettu on silti jo liki 15 vuotta ;D
  2. Zeta

    Mikä auto olet?

    Vectra.. saisinko pätkän köyttä kiitos :seina
  3. Zeta

    Carismaan räjäytyskuvakirjaa?

    Niin ja jos Trediasta löytyy vastaavaa niin hep, muuten menen kostoksi kirjakauppaan ;D
  4. Zeta

    Oletko Autoholisti

    40 pinnaa. Toivoa siis lienee vielä.. Täytyykin tästä lähteä Lappeenrantaan vaihtamaan jarrulevyt Trediaan 8)
  5. Zeta

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    ...ja sen lisäksi...
  6. Zeta

    Järkyttävä uutinen...

    Ymmärtänette varmaan minkä takia vihaan koko **tun aprillipäivää ::)
  7. Zeta

    känni topic

    On olut hyvää kun yksin juo, sais olla hiukan kylmempää mutta toisaalta näin toisena päivänä ei jaksa olla niin kriittinen ;D Rokkia koneeseen, p****le!
  8. Zeta

    Maalaaminen ja pohjatyöt

    ..mutta todellakin ehkä paras työkalu tuohon hommaan. Mun mielestä niitä saa nykyisellään jonain halvempinakin versioina, itse bongailin joskus että ne siniset maksaa mansikoita mutta sitten oli sellaisia hiukan nopeammin kuluvia mutta ihan yhtä toimivia mustia laikkoja jotka olivat halvempia...
  9. Zeta

    Ketä klubilaisia olette tavanneet "irl"?

    Herää kysymys että miksi mää oon sulkeissa? ;D
  10. Zeta

    känni topic

    Skottiviski auttaa yllättävän moneen asiaan eikä visioitakaan (muistaakseni) puutu, eri asia sitten on muistaako niitä enää aamulla ;D
  11. Zeta

    känni topic

    *korks* Ihan vaikka sen kunniaksi että kävinpä hakemassa Tredian pajalta. Takakaari vaihdettu, vetonivelen ulompi suojakumi vaihdettu, kallistuksenvajaakan pultti kiinni (!) ja kaikki hyvin - paitsi hinta muttei siitä sen enempää - joten siitä sitten hymy naamalla katsastuskonttorille. Noh...
  12. Zeta

    Kysely: Ensimmäinen Mitsubishisi ?

    Ensimmäinen Mitsu tuli pari viikkoa sitten enkä taida siitä ihan suosiolla luopua vaikka kyseessä onkin vähän vanhempaa ja pientä laittamista vaativaa kalustoa edustava -87 1.8 Tredia. Näillä mennään ja lujaa! :peukku
  13. Zeta

    Mistä popista pidät?

    Metallipitoista olla pitää. Vai turhaanko tukan kasvatin? ;D
  14. Zeta

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    No niin. Ekaa viestiä pukkaa.. MetalManilta käytiin hakemassa Tredia uuteen kotiin, siitä tuli sitten Lantun rinnalle Renttu ;D
Takaisin
Ylös Bottom