Hakutulokset

  1. Jarski30

    Pajeron 2,5td (4d56) 2002 laturin vaihtoa

    Hey! Ko. kulkine on ollut jonkin aikaa, eikä nyt mitään isompaa (kop,kop) ole ollut. Nyt alkoi valot välkkymään ja merkkivalot himmeästi loisti, joten laturi varmaankin menossa. Näin päättelin ja rupesin selvittämään mistä löytyy laturia. Tässä vaiheessa täsmennys, että ite ajelen sillä...
  2. Jarski30

    kokemuksia/huomioita vm 2003 2.5 pajerosta kaivataan

    Hey! Tuommoinen kulkine nyt alla. Toistaiseksi menee ja käy kivasti. Silloin kun 3.2 vielä oli voimissaan, niin toki eroa on paljon. Pääasia on kuitenkin että käy ja kulkee. Ja hepset tulee perässä ilman tuskaa. Vielä sitä joka kerta vähän jännittää kun starttaa, että praakuuko tai lähteekö...
  3. Jarski30

    Pajero 3.2 did 2000 suodatinjalan mahd. ilmavuoto

    Mortonki! Tuo otsikon härpäke on saanut hampaat kiristymään niin että posket soi ja otsasuonet natisee.. Käynti on ollut ailahtelevaa ja kaasun nostaessa sakkaa.. No, epäilin monia juttuja, putsailin Toodella tukkoista egr puolta - jonka ajattelin kokeilla tulpata, rkele- vaihtelin suotimia...
  4. Jarski30

    pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee

    Heips! Olen täältä jo muutaman vinkin löytänyt, mitä pitää alkaa tarkastelemaan. Mutta lisää vinkkejä tietty otetaan vastaan... :) Eli alkutalvesta aloitin liukkailla ajeleen 4h kytkennällä. ei siinä mitään, auto pysyi hyppysissä vaikka kumit on surkeat. Ensi talveksi on pakko hankkia uudet...
  5. Jarski30

    pajero -00 3.2 did neliveto 4h/4hlc

    Helou! Noista kahdesta kyselisin. Kun oman kulkineen tassut on aikas huonot, pitoa ei oikein ole, niin täytyy luottaa nelikon apuun. Ja kun 4h on mielestäni ihan pommi, sen kanssa olen pyörinyt risteyksissä ja meinannut jäädä jumiin, olenkin käyttänyt enimmäkseen 4hlc. Vaikka sitä ei...
  6. Jarski30

    3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

    Tersaus! Epäilen ilmaa, mutta ei sitä ole vielä tutkittu. Onkohan muilla moisia oireita? Eli: Startti alkoi olla huono. Ikäänkuin hiipien tuli vika kuten talvi kohta keskelle kesää. Juu, olen hel****n positiivinen!! ::) Emäntä siitä huolestu, ja minäkin tietty. Ensiavuksi epäilin...
  7. Jarski30

    3.2 did vm.2000 tankkausputki hapro

    Jeppistä jepulis! Elikkäs tommonen tällä kertaa. Emäntä oli lähdössä kun laitto viestin että takalokari repsottaa. Meni toisella autolla. (Ja on mielestäni auto vaikka onkin Hyundai! Ei tartte huudella siltä takarivistä!! :D) No, menin katsoon. Tuumasin jotta pikku homma, sisälokarin...
  8. Jarski30

    nokkaketjun vaihto 3.2 did kone

    Joo, heti uutta asiaa...! ;) Autossani on tosiaan vähän huoltokirjaa, ketjunvaihdosta tai sen ohjaimen vaihdosta ei hajua. No nyt kun sitä tarttis pitää pitkään, niin tuli mieleen josko pitäisi vaihtaa. Vanhan -89 mallin hihnat vaihdoin (lue: katselin vaihtoa ;D) eikä se niin monimutkainen...
  9. Jarski30

    Pajero -00 3.2 did etupyöränlaakerit

    Hojo hojo! Kevät tulee ja silti viduddaa! >:( Emäntä otsikon kulkineella ajeli ja valitti kun kuuluu outoa ääntä. Itse sitä kanssa sitten aloin ajaessani kuunnella. Ajoittaista rouhinaa ja muutaman kerran kunnon rouskahtelua. Aloin sitten vaihtamaan renkaita, mietin onko jarruissa jotain tahi...
  10. Jarski30

    3.2 did talven riemuissa

    Heissan taasen kaikille! Uusi vuosi ja uudet kujeet, toivottavasti pajero ei kovasti kujeita keksi... ;D Joo, vähän pelotti onko vielä tervetullut meikäläinen tänne pukstaavia rustailemaan kun toi jäsenmaksu vähän jässähti sähköpostiin ja tiliväliin himpun odottamaan. ::) Mut, joo -asiaan...
  11. Jarski30

    perinteistä parranajoa

    Morjens! Mites on karvanpoiston kanssa foorumilaisten parissa? Onko sähkökone vai höylä? Ittellä on sähkökone nopeisiin ajeluihin, mutta höylää käyttelen etupääsä. Kaapista löytyy vanha armeijasta saatu gilleten sensor. Sit ostin mach 3 ja fusionin. Ne on hyviä mutta terät maksaa vähän...
  12. Jarski30

    3.2 did -00 juttua

    Mortse! Nyt on meikäläinen sitten eukkosen pienen painostuksen ansiosta päivittänny kalustoa otsikon mukaiseen härpättimeen. Ja kyllä se mukavalta tuntuu! Vaikka laina ei niinkään...:( Kolme päivää olen nyt ehtinyt sitä kattella ja nyt jo tarttis saada lisää tietoa. Täältä sitä yleensä löytyy...
  13. Jarski30

    pajero -> paku onko kellään? muutos vm 96->??

    Helou! Tätä asiaa olen jo miettinyt pitkään. Muutoin on edessä pensakoneen hankinta. Ja ehkä vielä merkkikin vaihtuisi. Vanha pajeni jo joutaa eläkkeelle. Hää on niin pal taakkoja kiskonu. Ennenkun on ihan fubar. Elikkästen, olen nyt tutkinut aken juttuja, joista ei ota erkkikään tolkkua...
  14. Jarski30

    Pajen hankinta? Galopperi? Tuontiauton vero?

    Mortonki! Ehkä vähän väärä alue, mutta Tässä emännän kanssa ollaan kovasti uutta veturia hankkimassa. Itse pitäytyisin pajerossa, kun siitä noita kokemuksia jo on. Tuli sitten vastaan tälläinen ilmotus.http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/2945734 Eka linkki mitä yritän, mahtaneeko...
  15. Jarski30

    Venttiilinvarren kumien vaihto

    Morjens! Minulla on yleensä asiaa tonne pajero puolelle, mutta koitan nyt täältä saada jotain apuva. Älkääkä hirttäkö ja bannatko koko kurjaksi loppuelämäkseni kun luette mun sepustukseni... :P Elikkäs, otsikko kertoo jo jotain. Ja auto, se on semmonen kuin hyundai sonata 2.0 -92. Täältä...
  16. Jarski30

    Turbo ongelmaa mun 89 2.5 td pallerossa

    Mortonki! Joo, kävin konttorilla. Pajesta kuului kuulemma levotonta ääntä-'lopsotusta'. Sanoin että se tulee ilman putsarilta, lienee löysällä. Inssi halusi vähän katsella ennen ryntäytystä. Rupesi sitten tutkimaan ja ihmetteli kun turbo puhaltaa ilmaa putsariin!! :o Mää olin ihan ihmeissäni...
  17. Jarski30

    pajen jarrukenkien vaihto

    Mortonki! Nyt tarttee kokeneempien ottaa pinkka rautalankaa ja vääntää mulle ohjeet kui ne kenkät vaihdetaan? Kävi nimittäin niin, että kun olin lähdössä töihin tuossa alkuviikosta hatutuksen ja väsyn vallassa, niin jarruvalo palaa ja poljin menee lattiaan. Katon säiliön, tyhjä. :o Uutta...
  18. Jarski30

    turpon letkuista ja loputtomista vuodoista

    Notta terve! Elikkäs viimeksi (ikuisuus sitten) kun tänne kirjoittelin, oli vuotoa ja venakopantiivisteen vaihtoa. No, tiiviste on vaihdettu ja siitä reunoista ei ole tihkunut elikkä se on onnistunut operaatio. No, ihan varma en ole onko se 1/2-kuu tiivis. Vaikuttaisi olevan. Mutta revin tässä...
  19. Jarski30

    Paje kävi konttorilla!

    Morjens! Töistä ajelin kotio ja pälkähti päähän jotta katsastuskin pitäis hoitaa. Kun aika alkoi olla jo vähissä. Ei kun siis konttorille. Vähän uumoilin että ei ilman merkintöjä selviä... ??? No, katsastushenkilö saapui ja oli ystävällisen oloinen nuorehko mieshenkilö. Ja heti alussa paje...
  20. Jarski30

    Pajeron venttiilikopan tiiviste

    Mortonki kaikki lajitoverit! Olen nyt katsellut kun toi pallero ei pysy kuivana sitten hetkeään! Kun laturin ap-letku mosahti niin se koko konehuone ui öölissä. Sen rempan jälkeen se on ollut vähän aikaa kondiksessa. Mutta aina on vähän kosteena aivan kuin emäntäkin. :P Olen sitä putsaillu ja...
Takaisin
Ylös Bottom