Hakutulokset

  1. M

    Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC

    Vs: Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC Ny on sitte uusi koti raadolle löytynyt, myin renkaat, kaikki muu meni kaupanpäällisinä ;-)
  2. M

    Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC

    Vs: Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC Jep, uusi kansi tehtaan laatikossa pöllitty, juuri matkahuollon kautta Kouvolan moottorikoneistamosta tullut, oikein mun osotetarra päällä ettei vaan jäisi epäselväksi voroille, kenelle tuo ihan laillisesti kuuluu.
  3. M

    Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC

    Vs: Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC Kotivakuutus ei kata, korjaamolla olisi pitänyt olla aidattu ja lukittu piha-alue, mittakuppi täynnä... No, ei auta kuin realisoida tappio, myydä raato, laittaa ko. puulaaki mustalle listalle, ja vaihtaa autoa. Tulihan tuolla jo 95tkm...
  4. M

    Ratinakseli & virtalukon johtosarja '89 2.5TD IC

    Ny se sitten meni viimenenkin usko ihmiseen :-( Pajero 2.5TD '89 odottamassa korjaamon pihassa kannen vaihtoon, kolmospytyn esikammiota epäilen kun koneella ajettu 180tkm ja pulputtaa paisunta-astiaan, uudet moottorinosat laatikossa etupenkillä (täydellinen uusi kansi, kannen tiiviste, uusi...
  5. M

    uusi pajeron omistaja...ankeat alkukilometrit..

    loppuunajetussa autossa saattaa pettaa paikka ku paikka, tervetuloa harrastamaan, toivottavasti jatkossa paaset pidemipiakin rupeamia ajamaan remonttien valissa. ps. omasta -89 pitkasta on jo about kaikki kuluva kertaalleen vaihdettu kahden vuoden kuluessa
  6. M

    Jakolaatikon tukikumi ???

    kumin kuuluu olla valja, eli ottaa kiinni vain aarijoustossa. voimasiirto kuitenkin elaa kokoajan niin ei se ilman valyksia oikein eristaisi tarinoita. yks mika kans voi kolista on pakoputki ja kardaani, kannattaa tarkistaa
  7. M

    kilometrimäärät autossasi?

    Mitsu Pajero 2.5 TDIC -89 467tkm Ford Mustang GT -97 84tkm Volvo S80 D5 -05 47tkm
  8. M

    Pajeron ahdin

    tollasesta setista kyse siis, tyyppi on TD 04 09
  9. M

    Pajeron ahdin

    motti meni vaihtoon 420tkm kohalla, en tarkemmin tieda onko tuota turboa joskus aiemmin vaihdettu, kuitenkin toimiva ja siisti kopaltaan, tuossa kiinni viela imu ja pakosarja ja hukkaportti whatever=rensselit, tarjoa tuosta jotakin sopivaa summaa josta olet valmis luopumaan takavalotakuulla, en...
  10. M

    Pajeron ahdin

    Olisi -89 2.5TD IC koneen kaytetty turbo edullisesti tarjolla, jos tuollaisella tahdot kokeiluja jatkaa. Olisiko muuten mahollista jotenkin pultata tuota toista turboa nykyisen rinnalle olis sitte ihan bi-turbo?
  11. M

    Pajero äänet

    sanoisin etta laatikon rajoitin/ripustuskumit loppu.
  12. M

    Pa-tankin ongelmat

    -89 tdic laitettiin uusi tankki ja kaikki putkihilut. 900e toineen kustansi merkkiliikkeessa, nyt ei sitten kiisseli vuoda pihamaalle vaikka tankkaa tankin tayteen, kannatti nailla pa hinnoilla.
  13. M

    vararenkaan koko

    ei tuollainen tubeless matopaikka mun 265 75 15 renkaassa kiven pistamassa reiassa toiminut. joka aamu rengas lytyssa, alapuolelta ilma kadoksissa ;) auttoi siis tilapaisesti etta paasin lapin lomareissulta kotiin, korjaantu uudella renkaalla.
  14. M

    pajeron nopeusmittari

    oireet oli juuri tuollaset ennen kuin vaijeri katkesi, tuli kuntoon uudella vaijerilla eli nopeusmittari oli ok.
  15. M

    pajeron vaihdelaatikko

    tuossa pakkivalon kytkimessa on 'irtonainen' teraskuuula varren jatkeena. olisko mahollista etta tuo paasee karkaamaan laatikkoon aiheuttamaan oiretta?
  16. M

    jarrupaloista, timangi vs. motonet

    -89 pajeron jarrupalat loppu. sanokaapa painava sana, alkuperaiset vai motonetin palat tilalle? onko eroa ominaisuuksissa?
  17. M

    Pajeron moottoritilan pesu

    -89 tdic moottoritilan pesun sivuoireena olen saanut seuraavan startin aikana helvetillista releiden napsumista. korjaantunut kun olen kuivatellut motin paalla olevan lampotila-anturin. onkohan nuo pikahehkun releet kun sekoaa?
  18. M

    pajero 2,5 tdic -90, ongelmat ja korjauksien kustannukset?

    redline 75w90 on pelannut yli 460tkm ajetussa laatikossa oikein mukavasti, aiemmin vaivannut vaihteiden paallemenon takkuaminen poistui.
Takaisin
Ylös Bottom