Hakutulokset

  1. I

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Jees! Talvi tuli, pääsee nauttimaan Evon ajo-ominaisuuksista ja eikun hanaa...
  2. I

    evojen tuontiverot

    Vs: evojen tuontiverot Niin, tai mitä niitä saksasta asti hakemaan, mulla ois yks musta IX myynnissä.. ;)
  3. I

    Evo 9 lisävarusteet?

    Vs: Evo 9 lisävarusteet? Mullakin alkuperäiset ja ne on ihan pe*****ä, kesti 200-300 kilsaa soratiellä..
  4. I

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Tänään käytin Evon 30:n huollos, vähän reipas 300 egee, samalla uusi aika takuu korjaukseen ku löyty vikaa eli vasemman takavetarin stefa vuotaa ja menee uusiks..
  5. I

    Mikä auto olet?

    Vs: Mikä auto olet? Ford Mustang, en kuulemma välitä auktoriteeteista...
  6. I

    Evoon talvirenkaat !!

    Vs: Evoon talvirenkaat !! Mä kyllä oon tykänny Hakkapeliitta 5:sta. Oon kokeillu autoissani kaikenlaisia renkaita, eikä kitkat oo koskaan sopinut vauhdikkaaseen ajotyyliini, ne vaan ei pidä eikä siten ole luotettavia. Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni...
  7. I

    Poika tuli remonttikaveriksi!

    Vs: Poika tuli remonttikaveriksi! Onneks olkoon! Kyl lasten saaminen vie ihmisen aina sanattomaksi maailman ihmeiden äärellä... :peukku
  8. I

    Mitäs juhannuksena nautit (juomaa/ruokaa)

    Vs: Mitäs juhannuksena nautit (juomaa/ruokaa) Loimulohta, possun sisä- ja ulkofilettä (vartaina sekä muuten vaan), kalkkunavartaita, kanan fileitä, erilaisia makkaroita, grillitassuja, marinetteja, tietty uusia pottuja, salaatteja, kaljaa, siideriä, smirreä, punkkua, valkkaria, viskiä, rommia...
  9. I

    Juhannussuunnitelmat ja toivotukset 2007

    Vs: Juhannussuunnitelmat ja toivotukset 2007 Kotosalla kodassa hyvää safkaa syöden ja tietenkään juomia unohtamatta ;) Hyvät Jussit kaikille!
  10. I

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Sattu viikon sisään kaks 650 kilsan matka-ajoreissua Evolla ja ajoin suht normaalisti ripeitä ohituksia lukuunottamatta ja yllätyin laskiessani kulutusta. Ekan kerran pääsin lähelle 10l/100km, tarkkaanottaen kulutukseks tuli 10,2l/100km. Normaalisti menee...
  11. I

    VARASTETTU EVO IX HYDRAULIIKKAPUMMPU ESPOOSSA

    Vs: VARASTETTU EVO IX HYDRAULIIKKAPUMMPU ESPOOSSA Jos rallimiehet pöllii autoista osia, niin kannattas varmaa hommata paremmat sponsorit jos ei osiin riitä rahaa, tai lopettaa sitten ajaminen, tai opetella ajamaan niin hyvin et saa ne kunnon sponsorit.. syvältä kaikki varkaat >:( siis...
  12. I

    Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle!

    Vs: Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle! On joo pahan näköinen ja tulikin omat ikävät muistot mieleen, oon kerran kärsiny samanlaisen jutun. Asuin sillo pari vuotta Äänekoskella, menin, tai oikeammin mut vietiin lekuriin ku ei itte oikeen nähny mitää, niin lääkäri sano sen...
  13. I

    "Prätkäily"

    Vs: "Prätkäily" Onhan tuota tullut harrasteltua, tosin kuukausi sitten myin pyörän pois kun ei aika riitä ajeluun :-\. Se oli Yammu FZS 1000, vaimolle jäi vielä Kawan ER-6N, tosin sekin on myynnis, et saa nähä tuleeko tulevana kesänä pyöräiltyä ollenkaan..
  14. I

    Kuulostaako tutulta? :)

    Vs: Kuulostaako tutulta? :) Noita kun lukee niin ei tartte enää ihmetellä miks "mikä mieltänne painaa" puolel lukee jatkuvasti et naiset :seina tai miehet :seina, jos noin pikkuasioista pitää pistää autosta ulos.. ;D ;D ;D
  15. I

    Evo IX vaihteisto 6 mt

    Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt Ei mun Evon vaihteissa ole ainakaan ollut mitään häikkää, kaikki välit pelaa ihan jees :peukku
  16. I

    Millä sinä lievität vi*utustasi

    Vs: Millä sinä lievität vi*utustasi Tonne punttisalille kun roudaa ittensä ja tunnin vääntää tosissaan ja huomaa taas kerran hävinneensä raudalle ni kyl se helpottaa.. jos toi ei auta, sit tuikku murheeseen ja pe..e turpeeseen..
  17. I

    Mitäs pukki toi??

    Vs: Mitäs pukki toi?? Paljon hyvää musiikkia: cd:nä Judas Priestiä, Kotiteollisuutta, Iron Maidenia, AC/DC:tä ja dvd:nä Judas Priestiä, Slipknotia, Rammstainia ja Iron Maidenia ja parit paidat :). Kiersin Pukkina 10 paikkaa ja hellyttävin lahja siitä reissusta oli kun 2 vuotias Aino-tyttö...
  18. I

    Evo 9 lisävarusteet?

    Noista roiskeläpistä... olis munkin pitäny pysyä alkuperäissuunnitelmassa ja tilata noi ralliart:n läpät, mut tyhmyyttäni tilasin ne Evon omat :(. Asennettuna reilut 250 egee ja kesti soralla noin 200-300 kilsaa eli suht kalliita kilometrejä niille läpille. Ja eikä ne suojaa kylkiä kiviltä...
  19. I

    Miksi ostit sen auton minkä nyt omistat?

    Evon ostin kun piti saada joka kulmaan vetävä pyörä joista ei ihan heti voimakaan lopu..
  20. I

    Selitä nimimerkkisi?

    Toinen nimi.. ja hyvin tuntuu kavereiden suussa vääntyvän, joko Illu ilman p:tä tai sit pillu-illu ;)
Takaisin
Ylös Bottom