Hakutulokset

  1. G

    MITSUN AKUN VAROITUSVALO

    Hei ! Ajelin Mitsu Galantilla vm. 99 (Gls 2,4) noin parisataa km ja sen jälkeen, kun laitoin sumuvalot ja sitten myös pitkät valot, niin välillä välähti akun varoitusvalo, kun esim. pitkät laitoin. Huomasin jo aiemmin, että kojelaudan valot ja auton valot olivat himmeämmät. Sitten kuitenkin...
  2. G

    JAKOPÄÄHIHNAN KESTOIKÄ

    Hei ! Onko kokemusta Mitsun jakopäähihnan kestoiästä. Itsellä on vuoden 99 mallinen Mitsu Galant, 2,4. Suositus on kai n. 80 000 km. Nyt olen ajanut edellisestä vaihdosta n. 100 000 km. Mukavaa olisi saada muilta tietoa ja kokemusta asiasta ?!
  3. G

    Galantin Keskuslukitus Temppuilee

    Hei ! Mikä ongelmana. Mitsun 2.4 GLS GDi keskuslukitus ei toimi kuin avaimella. Patterit ja sulake ok. Löytyykö neuvoa pikku pulmaan ??? Edit: Siirsin osto topikista-> autosähköön, otsikko
  4. G

    Kaasuläppäkotelo

    Hei ! Mitsu 2,4 GLSi GDI vm. 99 kaasuläppäkote-ongelmat on kyllä jo sellaiset, että tyhjäkäynti heittelehtii edestakas ja mukavasti eteenpäin nytkähtää, kun automaattivaih- teet on. Lisäksi moottori saattaa sammua, kun nopeasti kiihdytän. Ens viikolla pitäis kai se kaasuläppäkotelo vaihtaa...
  5. G

    -99 Galant GDI kaasuläppäkotelo

    Hei ! Kiitokset muuten hienoista ja asiallisista kerhosivuista. Itse pian jäseneksi liityn. Kolmas Mitsu itsellä menossa. Nyt kuitenkin yks ongelma, joka odottais edullista ratkaisua: Mulla on Galant 99 2,4 GLSi GDI. Ongelmana on ollut, kun äkkiä kiihdytän, kone sammuu. Kaasuläppäkotelossa...
Takaisin
Ylös Bottom