Hakutulokset

  1. S

    evo 3 lastu?

    Vs: evo 3 lastu? Mulla on ralliartin boxi ns.n ryhmän rallimalli.....ja on toiminut mahtavasti 10vuotta..En tiedä mistä noita löytää...Ebay?
  2. S

    Turbo Timer v*ttuilee! Apua!

    Vs: Turbo Timer v*ttuilee! Apua! Kannattaa heivata ne taimerit.... mul on ollut evo yli kymmenen vuotta ja en ole koskaan tarvinnu sellaista,ja hyvin on turbot kestänyt...
  3. S

    evo3 etuiskarit, sopiiko jostain muusta autosta?

    Vs: evo3 etuiskarit, sopiiko jostain muusta autosta? evo kuutoseen asti tolpat käy paikalleen heittämällä...
  4. S

    Mistä EVO3 Lambda?

    Vs: Mistä EVO3 Lambda? Mulla on vain 1 kpl yksijohtoinen lamda ja johdon väri on violetti ja hyvin on toiminut... ainakin 6vuotta ilman mitään ongelmia.
  5. S

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? 257000km evo3:ssa,liekkö eniten ajettu evo suomessa... vm.94
  6. S

    Evo3 huohottaa öljyä

    Vs: Evo3 huohottaa öljyä Sen verran on kokemuksia kun mulla teki tuolleen niin männän helmat oli halki rengasuriin asti ja sitte ku vaihdoin männät ni öljynkulutus loppui...mulla huomattiin auton ollessa jarrussa(lammikko lattialla) STmotorsilla ja rippe sanoi että helmat halki,en heti...
  7. S

    Kolmonne pätkii ahdoilla

    Vs: Kolmonne pätkii ahdoilla et kai tankannu vahingossa 95 tankkiin...
  8. S

    Evo X

    Vs: Evo X Eräs Floridalainen autodiileri kauppasi uutta kymppiä hintaan 30000 dollaria....plus paikallinen vero eli alv 7%..et silleen..
  9. S

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä ralliartin boksi nostaa ahtoja 1,3bar. 3"putki kisakatilla, vapaavirtaus suodatin,lyhempi ahtoputkisto...jää alle kolmen sadan.. eri asia jos ohjelmoitava boksi sit mahikset yli...
  10. S

    Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

    Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa Tulpanjohtoasiaa... mulla vaan oli et nimenomaan accelin(2kk vanhat) johdot rupes temppuilemaan kun olin penkittämässä autoa,normiajossa ei huomannut mitään...palautin johdot takas ja ostin ALKUPERÄISET piuhat ja rupes toimimaan ja käy paikalleen ilman...
  11. S

    Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa

    Vs: Evo3 öljynvaihto + muuta huoltoasiaa Mä olen vuosien aikana kokeillu oljyjä omassa kolmosessa ja olen tullu siihen tulokseen että castrol magna tec 5w-40 toimii ainakin mulla parhaiten,esim castrol 10w-60 ei toiminu ollenkaan vaikka oli uudet venttiilin nostimet ni johan rupes...
  12. S

    Käynti ongelma EVO III ?

    joo,,johdot on numero numeroon ja johtojärjestys on ainakin mulla jakopäästä katsottuna 3214 .....et tälleen... ;)
  13. S

    Clubilaisia Jyväskylän seudulla?

    Joo täältä saarijärvelta löytyy kans klubilainen,ja voishan sitä kahvit käydä juomassa ku tietää vaan paikan ja ajan....?
  14. S

    VR nelosesta yli 300hp??

    Tais olla vakio ahdin mut siinä oli a-ryhmän kuristin paikallaan...siihen olis 20-30 heppaa tullu lisää jos ois ottanu kuristimen pois...
  15. S

    VR nelosesta yli 300hp??

    Mulla oli omassa galantissa 318hv/450nm, se oli vanha a-ryhmäläinen jonka muutin siviiliin konetta ei oltu muuteltu suuremmasti... boksi, ahdot 1,5bar, bensanpaineet,ahtimen putken lähtö muutettu avarammaksi..eikä muuta, kylä lähti...
  16. S

    4wd Lancerin / S-W:n dieselöinti projekti

    Tältä Jopelta löytyy muistaakseni pari s-w:täkin tosin ei nelkkuna mut tietoa vois löytyä ja kun puh numero sulla kerta jo onkin...
  17. S

    VR4 Pakosarja -89?

    Hallian Tompalla oli ainakin yksi kone varalla ja sillä vois olla pakosarja ja sit Polton Jyrillä on evo2 lancer ja mä voin kysellä Paasoselta ku se käy siellä Itävallassa vähän väliä,on ihan hyvä tarjonta osista....Lancerin meinaan...
  18. S

    4wd Lancerin / S-W:n dieselöinti projekti

    on noita farkkuja oltava ku kerta tälläkin kylällä on pari kappaletta...mä voin antaa sen kaverin nummeron privana ni saat jutella suoraan Jopen kanssa....
  19. S

    4wd Lancerin / S-W:n dieselöinti projekti

    kaverilla on tällä hetkellä mitsu lancer stw 4x4 td ja jarrullista kärryä saa vetää 2200kg, alkuperäisenä se oli 1,8 bensakoneella ja nyt on space wagonin 1,8 turbodiesel... muutoksia ei tarvinu tehdäkun vauhtipyörästä piti sorvata pois et kulmavaihde mahtu kytkinkoppaan, kaikki jarrut kävi...
  20. S

    Putkiston valmistus?

    Us-partsilta löytyy kans hyviä takavaimentimia,itse ostin sieltä 3" pöntön. Arska vois laittaa hintoja,muistaakseni 85eeroa ja äänet pysyi suht siedettävinä...mulla on kyllä katti paikallaan 3"mersun kisamalli...ei vaikuta tehoihin, mut vakio katti on ahdas..
Ylös Bottom