Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mittaa yleismittarilla vastusarvo, jos ääretön, anturi rikki, jos jotain vastusta, anturi ehjä.
Mutta tuskinpa on rikki, koska välillä antaa toimia, näissä nyt anturit ovat joko ehjiä tai rikki.
Ja ei voi irroittaa paineistuttana ilman että kylmäaineet tulisi pihalle.
Vaihdettiinko sitä kuivainta, eli etukennoa? Ei se huuhtelu auta jos ei myös kuivainta vaihdeta.
Lähes tukkeessa oleva kuivain tekee juuri sen, että päästää aikansa läpi, kunnes paine nousee liikaa-> järjestelmä sammuttaa itsensä ettei mene rikki ylipaineesta.
Tämän näkee suoraan...
Huuhdeltiinko järjestelmä, vai laitettiinko vain uusi kompura paikalleen?
Yleensä kun leikkaa kiinni, romua päätyy myös kiertoon, ja jossain kohtaa kulkeutuu uuden kompuran läpi-> uudestaan rikki.
Kuivain kyllä kerää suurimmat, mutta ei kaikkea.
Toki kuivainkin voi olla osittain tukossa...
Normaalia kulumaa, kuten joka toisessa japsissa. Uudet ovistopparit niin toimii taas 10v. Eli se mikä saranoiden välissä, väljistyy käytössä. Vaatii ovipahvin irrotuksen vaihtoon.
Nämä ovat ainoat mistä hyviä kokemuksia vuosien varrelta. Ja ennen ainakin ovat myyneet 24kpl kun on erikseen spostilla asiasta viestitellyt. Ei halvimmat, mutta ei tarvitse heti 10tkm jälkeen vaihtaa...
Jos ei nouse, niin sitten vahvistin tai puola. Mutta kannattaa vaihtaa samantien molemmat, koska toinen kuitenkin pimenee hetken päästä, ja samaan vauhtiin menee molemmat. Löytyy autotarvikeliikkeistä molemmat, mutta mallimerkinnän mukaan vahvistin. Ja kasausta helpottaa kun ennen purkua laitat...
Asiansa osaava paja pystyy kyllä shimmaamaan välyksen kohdilleen jos ei ole vielä kertaakaan aikaisemmin säädetty.
Ja yleisesti aina mitsuissa kyse liian isosta magneettikytkimen välyksestä, todella harvoin painekytkimestä / paisuntaventtiilistä.
Virrat päälle laittaessa jos tuo ilmestyy, niin se kertoo heti että mivec-pyörän asento väärin (lyhyt edellinen startti, kulunut pyörä, väärät öljyt jne), jolloin ei lähde käyntiin kun joku venttiili auki. Yleensä 20-45min seisonnan jälkeen muuttaa asentonsa oikeaksi, jolloin merkki lähtee...