Hakutulokset

  1. Wado

    Flexifuel kitti Colttiin

    Hyvää imputtia!
  2. Wado

    Flexifuel kitti Colttiin

    Aika hyvältä vaikuttaa Tota seosta mäkin mietin, mutta mahtaisko se pystyä lamdan kautta haistelemaan?
  3. Wado

    Flexifuel kitti Colttiin

    Terve! Otsikon mukainen homma mielessä. Ajoneuvona colt 1.3 2008. Onko joku kokeillut? Hyötyä mitenpaljon? Itsellä tulee kilometrejä paljon ja ois mahdollista tankata re85. Ajattelin tollasta valmista sarjaa esim. https://holvi.com/shop/FuelFlexFinland/product/348f386905ca7258a48f4bbc0f6e12fe/
  4. Wado

    Tallin tyhjennystä; Moottori, momentinmuunnin, "Neutral Safety Switch"

    Vs: Tallin tyhjennystä; Moottori, momentinmuunnin, "Neutral Safety Switch" Lisää kuvia
  5. Wado

    Tallin tyhjennystä; Moottori, momentinmuunnin, "Neutral Safety Switch"

    *Päivitystä 4g63-dohc vapari eclipsestä, kolariauto, kilometrit ei tiedossa! TARJOA! Momentinmuunnin ollut kiinni eclipsen F4A33-1 laatikossa, ehjä, TARJOA! "Neutral Safety Switch" avaamattomassa paketissa olis ylimääräisenä. Sopii ainakin eclipsen ja gt3000 automaattilaatikoihin. Osanumero...
  6. Wado

    pajero 3.2 did abs ja luistonesto valot syttyy tyhjäkäynnillä

    Vs: pajero 3.2 did abs ja luistonesto valot syttyy tyhjäkäynnillä Kumpaan päähän, imusarjan vai pakopuolelle?
  7. Wado

    pajero 3.2 did abs ja luistonesto valot syttyy tyhjäkäynnillä

    Vs: pajero 3.2 did abs ja luistonesto valot syttyy tyhjäkäynnillä Täällä myös -07 pajero joka tekee samaa 3.2did koneella. Tai tarkemmin se on isäukon pajero. Vikaa ollaan etsitty ja tultu siihen lopputulokseen että egr jää auki. Eli vikaa ilmenee kun auto käy hetken tyhjäkäytiä ja kun aikoo...
  8. Wado

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Hopeinen seiska uki rantakatu klo 21. Täällä?
  9. Wado

    Eclipse gst -97 automaattilaatikko porsi!

    Semmonen kävi. Ei oikeestaan mitään muuta indikaattoria tosta muuta ku et alko ATF haisemaan! Ihmettelin sitä ja sit huomasin et jätti parkissa allensa sellasen atf laimiskan. Autolla pystyi ajamaan ihan ok laatikko toimi. nostin auton ylös ja huomasin et koko pohja aivan ATF:n suttaama...
  10. Wado

    Offtopic

    Vs: Offtopic sit on joku vika jos noinpaljon vie! se ph2 alkaa 01->
  11. Wado

    Offtopic

    Vs: Offtopic Bensaa ne vie kaikki... mut ei siinä kyllä niin radikaalia eroa ole. Uudempi t4 vei sadalla keskimäärin jotain 6l pintaan.
  12. Wado

    Offtopic

    Vs: Offtopic vm. 2000 ja t4 siin on kestävin lohko noista. tuppaa muista halkeemaan putket kun mennään yli 350hp. Mulla oli itellä muutaman vuoden sellanen 2001 t4 ja kyl se mua ainakin palveli ihan moitteitta :driver
  13. Wado

    Eclipse gst bypass?

    Vs: Eclipse gst bypass? Juu näin oon tehny itekki :D mut joku kestävämpi ratkasu ois parempi ;)
  14. Wado

    Eclipse gst bypass?

    Heips! Mitäs suosittelette ton vakion muovihäsmäkän tilalle? katkes siitä toi ohjausletkun nippa kun hiukan hipas! 4g63 t ja 97vm.
  15. Wado

    Eclipse AVK:lla

    Vs: Eclipse AVK:lla juu, mulla on evo projektina nii aattelin ton toiseks :) hetken tuli bemarin romun kans ajettua ja nyt se saa riittää! Edit. Juu näin se saattaa olla itse täytetty huoltokirja.
  16. Wado

    Eclipse AVK:lla

    Vs: Eclipse AVK:lla okei kiitos kun valaisitte tyhmää tästä rhd->lhd asiasta! :peukku mutta se tosin jäi viel epäselväks mikä sitten oli itsetehty... Jos siis jollain ois kys. Autosta vinkkiä niin viestiä tulemaan. Airbägejä en tarvi ku oli ilkivalta ja ylikävelty.
  17. Wado

    Eclipse AVK:lla

    Vs: Eclipse AVK:lla Oho? Jos näin on niin aika outoa että avk:n tiedoissa lukee että "itse tehty". Vaikka eikai se mitään todista.
  18. Wado

    Eclipse AVK:lla

    Vs: Eclipse AVK:lla haha kyttäsitkös ite sitä? ;D noo mun oli vähän pakko päättää nyt nii tein tollasen ratkasun. En tosta ohjauksen muutoksesta vielä tiedä enempää, mutta käsitin et se olis tehty itse?
  19. Wado

    Eclipse AVK:lla

    Heips, tuli ostettua avk:lta tollanen -97 tbo clipsi vanha rekkari YHN-861. Jos vanha omistaja foorumilla tai tietoa laitteesta niin olisin kiinnostunut vaihtamaan sanasen :) muok. Muita tuntomerkkejä; japsituonti, ohjaus vaihdettu vasemmalle ja väri vaihdettu punaisesta mustaksi.
  20. Wado

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ajeleeko joku foorumilainen valkosella legnumilla töihin autotehtaalle? Useesti samaan aikaan ajellaan parkkiksella.
Ylös Bottom