Hakutulokset

  1. D

    Irtojohto konehuoneessa, minne kiinni? (2.0 GLSi -89)

    Vs: Irtojohto konehuoneessa, minne kiinni? (2.0 GLSi -89) No sepä johto justiisa. Niin minä vähän arvelin että maihin se on vedettävä. Kiitos.
  2. D

    Irtojohto konehuoneessa, minne kiinni? (2.0 GLSi -89)

    Oli purkuvaiheessa jäänyt merkitsemättä ylös minne yksi johto menee. Kuvan olin purkuvaiheessa napannut johdon irroituksen jälkeen - ei apua siitä siis. Kuvassa tuo musta johto keltaisella raidalla, akun lokosen takareunassa: Että mihinkähän tuo tulisi kiinnittää?
  3. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Vs: Automaatti-Galant käyttöautoksi Valmista tuli. Eräällä tavalla. Auto siirtyy maanantaina isukin omistukseen. Tehtyä: pakosarjan tiivisteiden vaihto, pakosarjan siistiminen ja maalaus (huhhuh että käryää se maali lämmetessään :nykii - luulin jo liikennevaloissa että syttyi tuleen koko...
  4. D

    Galant -89 GLSi 2.0 ei käynnisty! (oli: tankin liitännät) - TOIMII

    Vs: Galant -89 GLSi 2.0 ei käynnisty! (oli: tankin liitännät) Toimii... vaati vaan yllättävän paljon bensaa tankkiin kun oli perä ylhäällä. Nätisti hyrrää :peukku
  5. D

    -89 Galantin ajovalojen liittimet

    Vs: -89 Galantin ajovalojen liittimet Ei oo kumeja, ei oo sovittimia :P. Tötteröt on vaan lähivaloilla.
  6. D

    -89 Galantin ajovalojen liittimet

    Vs: -89 Galantin ajovalojen liittimet Kuvakin auttaisi paljon jos sanainen arkku ei meinaa aueta ;D
  7. D

    Galant -89 GLSi 2.0 ei käynnisty! (oli: tankin liitännät) - TOIMII

    Joopa. Tankki oli vuodon paikkauksen takia alhaalla. Laitoin takaisin, kytkin letkut _mielestäni_ oikein (olen 98% varma että meni oikein). Pistin bensaakin tankkiin ja bensapumpun liittimen takaisin kiinni. Startatessa ei lupaa, ei ollenkaan. Tarkistin pumpulta tulevan bensaputken ja siellä ei...
  8. D

    Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) - irti on!

    Vs: Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) Niin minä vähän arvelinkin. Itseasiassa siellä oli kaksi mutteria jotka piti aukasta. Tai olisi pitänyt, mutta nehän oli aivan mössöksi ruostuneet. Laitoin pannat poikki ja otin tankin alas, niin mahtuu puuhastelemaan ne mutterit irti ja uudet tilalle...
  9. D

    Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) - irti on!

    Vs: Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) Letkut on irti.. joitain liittimiä myös irroittelin, liekkö oli turhaa työtä vai ei. Pannan etupään pultit on irti, mutta juutas kun ei ne pannat suostu nousemaan yhtään ylöspäin että saisi sen pannan pään nostettua hahlon läpi pois. Tankista jos nostaa...
  10. D

    -89 Galantin ajovalojen liittimet

    Minkälaiset liittimet pitäisi löytyä Galantin umpioista ja johtosarjasta? Oli nimittäin ns. mielenkiintoiset viritelmät paikallaan, eivätkä varsin alkuperäiset (mm. ristipääruuveja käytetty sähköjohtimena) :seina Lähivaloille (uloimmat) tulee virta suoraan, eikös? Pistoke kiinni ja menoksi...
  11. D

    Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) - irti on!

    Vs: Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) Yritin etsiä aiempia ketjuja aiheesta, mutta tämän foorumin hakukone on vielä hiukan outo. Kiitoksia kuitenkin vinkeistä, eiköhän se noilla jo alas tule (hallitusti siis ;D).
  12. D

    Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) - irti on!

    En ole vielä autoa ylös nostanut joten ei pääse tutkailemaan tilannetta, joten kysyn neuvot valmiiksi. Miten tankki on kiinni? Pultteja, montako, missä? Miten putket/letkut on kiinni? Pääseekö irroittelemaan yläkautta eli onko pääsyä takapenkin alta? Miten tankin saisi kätevästi tyhjennettyä...
  13. D

    Bensaputkien teko - miten ja mistä?

    Itse kun tekee niin säästää tunnetusti hirmu nipun euroja, joten ajattelin opetella tämänkin taiteenlajin ja rikastua. Eli pitäisi taitella ruiskukoneen tarpeisiin uudet bensalinjastot. Potilaana on -89 2.0 GLSi Galant, mutta itse toimenpide soveltuu muihinkin malleihin joten en laittanut tätä...
  14. D

    E30-sarjan etujousituksen uusiminen

    Vs: E30-sarjan etujousituksen uusiminen Pilipalivaraosasta ostin setin jousipuristimia niin siinä tuli mukana pieni pullollinen öljyä, jota voi ennen työhön ryhtymistä sotkea kierteisiin. Kai sillä öljyn laadulla hirmuisesti ole väliä? Esim. jos moottoriöljyä pyörii nurkissa niin sitä vaikka...
  15. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Vs: Automaatti-Galant käyttöautoksi Enhän minä sitä parempaa hylsyä saanut aikaiseksi ostaa, mutta apuun rienti - jo toistamiseen - tuumakokoinen hylsysarja. Sen verran runsaassa ruosteessa oli pakoputken ja pakosarjan väliset mutterit, että 16 mm hylsy lipsahteli kun voimaa laittoi. Otin...
  16. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Vs: Automaatti-Galant käyttöautoksi Etunurkka on kopsautettu johonkin ja vahingot korjattu huolimattomasti, joten rupesin purkamaan keulaa auki että saan tehtyä työn siistimmin. Umpiosta on nurkkavilkun kiinnityslenkit rikki. Pitänee itse vääntää muovitangosta uudet kun muuten on ehjä umpio...
  17. D

    galant tuuletin ritilöiden irroitus...

    Vs: galant tuuletin ritilöiden irroitus... Onko kojelaudan irroittaminen isokin homma?
  18. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Vs: Automaatti-Galant käyttöautoksi Uliseva perä, nihkeästi toimiva vaihdelaatikko ja karkea käynti ruiskukoneessa karkottivat kyllä pois sen luota joten ei ollut lähelläkään. Kyllähän se kuvissa näytti hyvältä - kuten autot aina.
  19. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Tähän ketjuun kommentit liittyen "Automaatti-Galant käyttöautoksi"-projektiin.
  20. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Aloitanpa tämän projektipäiväkirjan sekä oman muistin tueksi että muiden ihmeteltäväksi. Kommentit projektiin voi esittää erillisessä ketjussa, joka löytyy täältä. Projektikohteena on siis Galant, tarkemmin.. ...vm. 1989 ...GLSi ...2.0 + nelivaihteinen automaatti ...ajettu 242 tkm ...sedan...
Takaisin
Ylös Bottom