Hakutulokset

  1. D

    Irtojohto konehuoneessa, minne kiinni? (2.0 GLSi -89)

    Oli purkuvaiheessa jäänyt merkitsemättä ylös minne yksi johto menee. Kuvan olin purkuvaiheessa napannut johdon irroituksen jälkeen - ei apua siitä siis. Kuvassa tuo musta johto keltaisella raidalla, akun lokosen takareunassa: Että mihinkähän tuo tulisi kiinnittää?
  2. D

    Galant -89 GLSi 2.0 ei käynnisty! (oli: tankin liitännät) - TOIMII

    Joopa. Tankki oli vuodon paikkauksen takia alhaalla. Laitoin takaisin, kytkin letkut _mielestäni_ oikein (olen 98% varma että meni oikein). Pistin bensaakin tankkiin ja bensapumpun liittimen takaisin kiinni. Startatessa ei lupaa, ei ollenkaan. Tarkistin pumpulta tulevan bensaputken ja siellä ei...
  3. D

    -89 Galantin ajovalojen liittimet

    Minkälaiset liittimet pitäisi löytyä Galantin umpioista ja johtosarjasta? Oli nimittäin ns. mielenkiintoiset viritelmät paikallaan, eivätkä varsin alkuperäiset (mm. ristipääruuveja käytetty sähköjohtimena) :seina Lähivaloille (uloimmat) tulee virta suoraan, eikös? Pistoke kiinni ja menoksi...
  4. D

    Tankin irrotus (-89 2.0 GLSi Galant) - irti on!

    En ole vielä autoa ylös nostanut joten ei pääse tutkailemaan tilannetta, joten kysyn neuvot valmiiksi. Miten tankki on kiinni? Pultteja, montako, missä? Miten putket/letkut on kiinni? Pääseekö irroittelemaan yläkautta eli onko pääsyä takapenkin alta? Miten tankin saisi kätevästi tyhjennettyä...
  5. D

    Bensaputkien teko - miten ja mistä?

    Itse kun tekee niin säästää tunnetusti hirmu nipun euroja, joten ajattelin opetella tämänkin taiteenlajin ja rikastua. Eli pitäisi taitella ruiskukoneen tarpeisiin uudet bensalinjastot. Potilaana on -89 2.0 GLSi Galant, mutta itse toimenpide soveltuu muihinkin malleihin joten en laittanut tätä...
  6. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Tähän ketjuun kommentit liittyen "Automaatti-Galant käyttöautoksi"-projektiin.
  7. D

    Automaatti-Galant käyttöautoksi

    Aloitanpa tämän projektipäiväkirjan sekä oman muistin tueksi että muiden ihmeteltäväksi. Kommentit projektiin voi esittää erillisessä ketjussa, joka löytyy täältä. Projektikohteena on siis Galant, tarkemmin.. ...vm. 1989 ...GLSi ...2.0 + nelivaihteinen automaatti ...ajettu 242 tkm ...sedan...
  8. D

    Galant pukeille - mistä tuetaan?

    Ostin vm. -89 sedan-mallin 2.0 GLSi Galantin käyttöautoksi. Pikkupuuhaa riittää kun ei se aivan uutuuden iskussaan ole, joten auto menee työn alle samantien. Auton alustapuolen vikojen korjaamiseksi pitäisi saada kiesi maasta irti. Hyvät, yli 50 cm nostolla olevat pukit on hankittu ja järeä...
Takaisin
Ylös Bottom