Hakutulokset

  1. Kozboy

    Lancer GLX vm.89 valkoinen säätövipu kaasuttimen takana?

    Vs: Lancer GLX vm.89 valkoinen säätövipu kaasuttimen takana? juuh...toi valkoinen on tyhjäkäynnin säätöruuvi
  2. Kozboy

    4G15 kaararikone COLT/Lancer:in polttoainetankki vm.89

    Vs: 4G15 kaararikone COLT/Lancer:in polttoainetankki vm.89 kiitos tiedosta... mun tieto perustui motonetin varaosaluetteloon......???
  3. Kozboy

    4G15 kaararikone COLT/Lancer:in polttoainetankki vm.89

    Joo sellainen ostaisin ja jos hyvä niin 50 euroa ainakin ja voin tulla hakemaan.! auto on 1.5 kaasari coltti vuodelta 1989 VM.1988--1992 Kaasarikone Mizu LANCER:eissa ihan samallainen tankki....! Tai matkahuolto. Asun lohjalla... puh.0505318800 mail.kozboy@pan.nu
  4. Kozboy

    bensatankin koko

    Vs: bensatankin koko ' mulla just rempattu kone......kyllä vähän vie
  5. Kozboy

    4G15 Peltipakosarja

    niin ..sen ostaisin...tai edes....tavallisen pakosarjan...keskipöntöön asti....ei ole kiva ajaa...pöristelleen...kaupunkin läpite...kun en oo ees sen tyylinen mies....joo soittakaa tai mailatktaa... kozboy@pan@nu tai 0456705110
  6. Kozboy

    PÖLYKAPSELIT, KROMI/RUOSTUMATON

    Vs: PÖLYKAPSELIT, KROMI/RUOSTUMATON harmi että vaan kolme...
  7. Kozboy

    Mitsun 4G15 mootorin osia vm-88->92

    colt, lanser, joissain hyndaissa kanssa sama kone. Kysykää halvalla lähtee.! Mail: kozboy@pan.nu
  8. Kozboy

    Ostaisin Mitsun seinäjulisteen!

    Pelkkä logo rittää tai jos lukee mitsubishi motors niin vielä parempi:! Saa olla joko kankainen(parempi) tai paperinen Mahdollisimman ISO... Autotaliin ........ takaseinään..:!!! mailaa: kozboy@pan.nu
  9. Kozboy

    Lancer 1.5, GLXI -90 kysymyksiä

    Vs: Lancer 1.5, GLXI -90 kysymyksiä
  10. Kozboy

    Mitsubishi Colt 1.5 -89 turbottaminen?

    Vs: Mitsubishi Colt 1.5 -89 turbottaminen? tää on kaarari peli ...kyl siihen saa.! mulla samanlainen.!
  11. Kozboy

    Mitsubishi Colt 1.5 -89 turbottaminen?

    Vs: Mitsubishi Colt 1.5 -89 turbottaminen? päästöt riitää tuon ikäisessä autossa se ei ole ongelmä
  12. Kozboy

    Lancerin kytkin reistailee

    Vs: Lancerin kytkin reistailee Joo sulla on kytkin loppu.. multa saisit kytkinasetelman halvalla. semmoinen 50tkm ajettu kytkin, vaihtoin auton toisenlaisen koneen kytkimineen niin tämä jäi ylimääräiseksi.!
  13. Kozboy

    Mikä on Mizu Coltin -89 tarkka vannejako

    niin sitä kyseilen että 4 X mitä?? ja keskireiän koko.????
  14. Kozboy

    Lancer nykii

    Vs: Lancer nykii Hei sulla on Öljyntäyttöaukon korkki väärinpäin koneesa...heh heh ;D :peukku
  15. Kozboy

    nykii, savuttaa, yskii lancer 1.5 -89 8tappinen

    Vs: nykii, savuttaa, yskii lancer 1.5 -89 8tappinen mulla olisi ylimääräinen kansi pahvi
  16. Kozboy

    Coltin nykimistä

    Vs: Coltin nykimistä vaikee sanoa tuon perusteella......nosta kytkinta hitammin.. ;D
  17. Kozboy

    Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki?

    Vs: Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki? KIITOS.! Tämä asia on nyt lopuun käsitelty.
  18. Kozboy

    Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki?

    Vs: Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki? kiitos.!
  19. Kozboy

    Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki?

    Vs: Colt vm89 4g15mootori kampiakselin hammaspyörän ajoitusmerkki? Eiku se on oikein lyöty siihen sellainen pieni syvennys täplä, pohjasta valkoinen. Luulen että löytyy jokaisesta 4G15 8v koneesta. Jos ei löytyy niin sitä merkkia ojenelkaa mua.! KIITOS.!
  20. Kozboy

    bensatankin koko

    Vs: bensatankin koko Mulla on/oli Coltti samalla konella ja alle 7 vei työmatkoilla Työmatkat pelkkä mootoritietä 100-120km/h
Takaisin
Ylös Bottom