Hakutulokset

  1. K

    Jäsenmaksu vuodelle 2008

    Vs: Jäsenmaksu vuodelle 2008 Ei ollu mulle tullut. Lähetin mailia 25.3.08.
  2. K

    EVO:jen service manuaalit (ja huolto vinkit yms. ohjeet)

    Vs: EVO:jen service manuaalit (ja huolto vinkit yms. ohjeet) Tuntuu olevan jotain vikaa 4-5 evon korjaamokäsikirjassa...
  3. K

    AKE kutsuu kaikki <-2007 rekisteröidyt evo-mallit takaisin katsastukseen

    Vs: AKE kutsuu kaikki <-2007 rekisteröidyt evo-mallit takaisin katsastukseen Oli kyl tosi hyvä ;D Menihän tuota itsekin aika hyvin tähän(kin) pilaan ;D
  4. K

    AKE kutsuu kaikki <-2007 rekisteröidyt evo-mallit takaisin katsastukseen

    Vs: AKE kutsuu kaikki <-2007 rekisteröidyt evo-mallit takaisin katsastukseen Toivottavasti on. Tuskin jengi tääl muutenkaan vaa hymiöitä laittas. Mulla ainakin olis huumori kaukana jos olis evo jo kilvitettynä :nykii
  5. K

    Evo VI kilpiin?

    Vs: Evo VI kilpiin? Tätä juuri tarkoitin. Ihmeellisen halpa.
  6. K

    Evojen verot

    Vs: Evojen verot Mullakin on tuollanen vitonen kovasti suunnitteella. Onko mitä kaikkee lisäkuluja tiedossa?
  7. K

    Evo VI kilpiin?

    Vs: Evo VI kilpiin? Vedätetäänkö taas vai onko toi oikea ilmoitus www.nettiauto.com/1833473
  8. K

    Evo VI kilpiin?

    Vs: Evo VI kilpiin? On se vaan hieno peli :) Eihän sitä tiedä jos sittenkin.... :D Nettiautoon ilmesty kans yks kutonen
  9. K

    Evo VI kilpiin?

    Vs: Evo VI kilpiin? Ahaa eli evo 6:en hankinta saattaa olla sittenkin aika teoreettinen... En nimittäin tiennyt yhtään et niitä on tullut noin vähän ulos tehtaalta... Ja kuitenkin kiinnostaisi enemmän tuo lhd ohjaus...
  10. K

    Evo VI kilpiin?

    Vs: Evo VI kilpiin? Ja täällä kans uusi tyyppi kirjottelee... Itsekin olen nyt sit katselemassa evo kutosia vaikka lupasin itselleni (ja emännälle) ettei enään urheiluautoja. Minkäslaisia veroja noihin kutosiin on täällä porukalla tullut? Mistäs päin noit kannattais ettiä kun ainakin...
Takaisin
Ylös Bottom