Hakutulokset

  1. Antti84

    Annetaan:Eclipse GST FWD automaattilaatikko

    Sis jäähdyttimen.Kaupan päälliseksi askiöljyt mitsubishiltä.Ajettu 96k miles.Ollut tallin lattialla kauan ja vien sen roskiin jos täältä ei kukaan halua ostaa sitä :) Hinta: 0 EUR,menee hyötykäyttöasemalle viikolla 7 Sijaitsee Kokkolassa O40 5211 773
  2. Antti84

    Eclipse ja Evo osia (tallin siivous)

    Worx ahtopaineen säädin (manuaalinen) uusi 30EUR 3” RST Katti Magnaflow uusi 60EUR Speedway motors paisuntasäiliö uusi RST 40EUR Greddy Turbo timer 35EUR 2G eclipse ”Gauge bezel” kahdelle lisämittarille uusi 25EUR Megan Racing 5” vaimennin 30EUR Vaihdelaatikko ja vetoakselit Automaatti GS-T...
  3. Antti84

    Bensapaine- ja laturikysymyksiä

    Eli Megasquirtin asentamisen jälkeen on tullut ongelmia bensapaineen kanssa. Mittarin mukaan bensapainetta tulee käynnistäessä mutta tyhjänkäynnillä paineet katoaa ja moottori sammuu. Bensapumpun olen vaihtanut Walbron 255l/h malliin ja olen kokeillut kahdella säätimellä(SARD ja Malpassi)...
  4. Antti84

    Lisämittareiden kytkentä

    Malli: Eclipse GS-T 1997 Nolottaa kysyä näin simppelistä asiasta mutta on vähän ongelmia lisämittareiden asennuksessa. Racetech mittareiden kytkentäkaaviossa lukee: RED - Battery(+) BLACK - Engine Grounding WHITE - Ignition Switch 12V+ Orange - Dimmer/+12V to dimmer connect to headlight to...
  5. Antti84

    EVO V AVK:lla

    Tällainen tuli vastaan, onko tämä kenties jonkun klubilaisen vanha?Mitähän tuolle on oikeasti tapahtunut?Eihän tuosta nyt ihan 12000€ voi tarjota mutta 6 tonnilla vois käydä hakemassa ;D
  6. Antti84

    Evo 5 sumuvalojen suojamuovit

    Olen jo pidemmän aikaa etsinyt noita valojen suojamuoveja?Mistä saa,kuka myy?
  7. Antti84

    Muutama Evo maailmalta

    Lancer EVO 9 Time Attack build "blue demon" -AMS 2.3RR engine -HKS Dry Sump oil system -AMS GT35R -AMS VSR Intake Manifold -Exedy Triple carbon Clutch -CTG Torqueline CF Driveshaft -Brembo GT brakes -AP air jack system -JRZ Triple Adjustable racing suspension -Dek adjustable front control arms...
  8. Antti84

    EVO X training video

    Videossa käydään läpi uusimman evon tekniikkaa. Kesto yhteensä 40min. Todella kiinnostavaa katseltavaa ainakin omasta mielestäni :) Osa 1 http://www.youtube.com/watch?v=0RoxR6eZbgg Osa 2 http://www.youtube.com/watch?v=JX6Z3hSF7hQ Osa 3 http://www.youtube.com/watch?v=yeMwC_Cu094 Osa 4...
  9. Antti84

    Evon ohjaustehostimen pumpun ja kaasuläpän sopivuus Eclipseen

    Ohjaustehostimen pumpun asennuksessa on tullut muutama kysymys. Toivoisin todellakin että joku täältä osaisi auttaa. Eclipsen pumpussa on paikka kahdelle letkulle. Tässä evon pumpussa on paikka kolmelle letkulle. Eclipsen pumppuun tulee myös johtosarjasta yksijohtoinen piuha. Evon pumpussa tätä...
  10. Antti84

    Automaattilaatikon asennusongelmia

    Tän kans on nyt tapeltu viikonlopun yli ja vieläkin ongelmat jatkuu,eli oon kasaamassa moottoria jota en ole itse purkanut, ja sehän on mukavaa hommaa ;)Varsinkin kun tämä on ensimmäinen tutustuminen Mitsubisheihin. Ote korjausoppaasta.Huomaa Drive plate (nro 6) asento ja missä järjestyksessä...
  11. Antti84

    Antti84:Mitsubishi Eclipse GST-97

    risut tänne ;D
  12. Antti84

    Mitsubishi Eclipse GST 1997

    Esitellään nyt tämä mun projekti. Eli noin kuukausi sitten tuli tehtyä pieni autonhakureissu. Matkaan tarttui ruotsin maalta vuoden 1997 vuosimallin konevikainen Eclipse GST 4G63T koneella. Tällainen tapaus siellä meitä odotteli Kun nuuskat oli ostettu oli aika suunnata takaisin kohti...
Ylös Bottom