Hakutulokset

  1. S

    Ei ollut ihan paras aamu!!

    PRKL.PRKL.PRKL.PRKL >:( >:( Aamulla herään puolta tuntia ennen kuin työt alkaa (työmatka 50km), juoksen suoraan sängystä autoon, auto käyntiin, pakki päälle, ja POKS!!... Suoraan naapurin autoon...... :( Takalamppu, takapuskuri ja takalokasuoja paskana, nyt itkettää :(.......... No tulipahan...
  2. S

    Mikä ET? (Lancer 1.6 -93)

    Yksinkertainen kysymys, mikä on optimi ET autolleni? kun on päässyt unohtumaan... ja tän vuorokauden aikana pitäs saada tietää, että kiitos paljon pikaisista vastauksista :)
  3. S

    MCF turuks...

    ;D ;D ;D http://www.netello.com/cgi-bin/netellocom/murre2.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.mitsubishiclubfinland.com
  4. S

    Värikoodi?

    Nyt apua mulle äkkiä.... mistä keksin autoni värikoodin, kun sitä ei missään kohdassai autoa lue, en ainakaan ole löytänyt... yleisimmät paikat on kyllä katottu, ja sitäpaitsi eikös se mitsuissa yleensä ole pellin alla? Ei ole helppoa ostaa maalia kun mitsullakin on sellanen 30 erilaista...
  5. S

    EVO puskinta HB:seen

    Tarkotus olisi päivittää vähän autoni keulaa, kun noita gti puskureita ei löydy mistään ja primeran puskuri on ruma ja kaikenlisäksi NISSAN-osa ;D , niin ajattelinkin kysäistä että onko kellään hb lancerissa evo3 puskuria? onko mahdoton vai mahdollinen projekti? jos jollain on kiinni, niin...
  6. S

    Lancerin kattotelineet (kiire)

    Toivon saavani pikaista apua ongelmaani, joka ei toivottavasti osoittaudu ylitsepääsemättömäksi... :D Meillä on pieni pohjois-ruotsin roadtrip tiedossa kahden viikon kuluttua, joten Kysymys1 kuuluu: Miten autooni saa kattotelineet? vai saako mitenkään? Ja millä hinnalla? Kysymyksessä siis...
  7. S

    subiloota varapyörän paikalle...

    Olisikohan kukaan tehnyt subbarille lootaa varapyörän paikalle samankoppaisessa lancerissa kun mulla? jos on, viitsisitkö kertoa projektistasi... tietysti muutkin vinkit subbarin kätevästä sijoituksesta kelpaavat..... ( itellä nyt 10 tuumanen liian isossa kotelossa takakontissa)
  8. S

    -95 Lancer lämppärin moottori ei toimi (KORJATTU)

    Voi pentele, nyt se mitsu temput teki.... eilen autostani otti ja jysähti lämppäri :( tai siis koko puhallin systeemi, puhallin ei sano mitään, vaikka kuinka nuppia vääntäisi... kaipaisinkin siis ideoita, mitä tehdä? rahaa ei riitä auton huoltoon viemiseen, joten itse sinne on lähdettävä...
  9. S

    Mitsuni kaipaa päivitystä...

    Autoni kaipaa siis somistusta ulkoa ja sisältä... Toivonkin nyt hyviksi koettuja paranteluideoita, valitettavasti budjettini on suhteellisen pieni joten mitään suurta en pysty toistaiseksi toteuttamaan.... kaikki vinkit tosin kelpaavat kyllä.... Omistan jo valmiiksi 17t. alut, GTI-takapuskurin...
  10. S

    Lanceriin aluvanteet?

    Toivottavasti saan apua pulmaani.... Omistan Lancer HB:n vm 93... ja satun omistamaan 17t. alut siihen sopivalla pulttijaolla... Kysynkin nyt onko järkeä laittaa niin isoja vanteita kyseiseen autoon? ja minkäkokoiset kumit kannattaa ostaa? Mahtuvatko pyörimään/kääntymään kunnolla? kiitän...
  11. S

    Lancerin mittariston polttimot?

    olisiko joku niin ystävällinen että antaisi minulle ohjeita mittariston polttimoiden ja lämmiityslaitteen säätimien polttimon vaihtoon? Autoni on siis vm93 Lancer HB
  12. S

    Lancerin takakaiuttimet ja vahvistimen johdotus?

    Ostin tuossa hetki sitten ensimmäisen ihka oman mitsubishin :) :) ja nyt olen onnelinen... mutta autoni äänentoisto joutui hetki sitten vakavan päivityksen kohteeksi, ja kaipaan hivenen apua. Autoni on siis vuoden 93 lancer HB. Kysyisinkin nyt sopiiko lancerin vakio takakauitinpaikoille 6,5...
Takaisin
Ylös Bottom