Hakutulokset

  1. Repl1c4

    Galant E3x 16-venasen (GTi) ECU 8-venaseen (GLi / GLSi)?

    Heippa, En löytänyt oikein vastaavaa pohdintaa mistään haun kautta, joten tein sitten uuden threadin. Elikkäs kysymyksenä, että tietääkö kukaan / onko kukaan testannut, että käykö 16-venasen ECU 8-venaseen (kummatkin katittomia)? Toisinpäin ei ainakaan käy, mutta näinpäin varmaan ei ole moni...
  2. Repl1c4

    4G63 8v suutinmalli?

    Kaveri pyysi lähettämään tällaisen kysymyksen: "Löytyyköhän 4g63:n 8-venaiseen versioon (Galant GLSi -88) ulkomitoiltaan samanlaisia, mutta kenties erilaisella suihkutuskuviolla olevia suuttimia? Ulkomailta näyttäisi saavan uusia alkuperäisiä, mutta vaikea etsiä mitään korvaavia, koska ei voi...
  3. Repl1c4

    Galant '89 1.8 GLX E32 bensankulutusongelma

    Yritin etsiä aiheesta, mutta en oikein tyydyttävää vastausta mistään löytänyt. Jos tällainen aihe on jo avattu, niin linkittäkää joku se tänne. Eli, auto on tuo mikä otsikossa näkyykin, eli olikohan se koneen tyyppi 4g32 jos ihan oikein nyt tähän hätään muistan. Ongelma on se, että auto...
  4. Repl1c4

    '89 4g63 DOCH 16v Jakohihna poikki. (keskustelua)

    Morjensta. Galantista sitten pääsi hihna jostain syystä löysälle ja pääsi hyppimään hampaita yli. Ilmeisesti automaattinen kiristin on paskana, joten olis tarvis saada uusi tilalle (tai lainaan), että pääsisi testamaan onko tullut vaurioita venttiilikoneistoon ilman, että kantta tarviis...
  5. Repl1c4

    '89 Galant GTi 2.0i 16v DOHC Vetoakselit / nivelet

    Hyvää iltaa. Poistakaa jos löytyy vastaava threadi, mutta itse en ainakaan löytänyt, vaikka monesti etsin...mutta asiaan. Autoni oli alunperin '88 2.0i 8v -koneella pyörivä GLSi Galanti. Kerkesin n. 4500km ajella kunnes kytkin ja vaihdelaatikko korkkasi. Tilalle sitten löysin tutulta...
Takaisin
Ylös Bottom