Hakutulokset

  1. Vesku

    OSTETAAN tuulilukko/rajoitin oveen

    Oven rajoitin hakusessa. Kuskin oveen (jos sillä on merkitystä) 2G eclipseen. Saattaa olla samanlainen muissakin mitsuissa. puh. nolnelnol5408590
  2. Vesku

    Ostetaan 4G63 koneen jakohihnan suojamuovit.

    Eli Jakopään suojamuovit olis tarpeelliset. Varsinkin se keskipala. oltava ehjät. rikkinäiset mulla jo onkin. p.o4o5408590
  3. Vesku

    Oulun HTS 2008, 6-7.9

    Legendaarinen Oulun hifi&tuning show järjestetään jälleen 6-7.9 Vuoden kovimmat kemut tiedossa. EMMA finlandin, Autohifi FINAALIT Maxboom RY, äänepaine FINAALIT Paljon tyttöjä ja näyttäviä autoja.
  4. Vesku

    Carisman alusta ja jarrut ?

    Eli mun Carismassa on alusta, siis puslat jne aika finaalissa. Lisäksi jarrut sais uusia. Eli ongelmana on, ku ei oikein tunnu osaa löytyvän eli vähän parempaa olis hakusessa, ei alkuperäistä. Mulla on takana rumpujarrut, mutta saako niitä vaihdettua levyiksi? 99-2000 malleissa ilmeisesti on...
  5. Vesku

    Keski-Suomen EVO IX omistajat. HUOMIO!

    Nyt olisi kaveri hädässä ja tarvittaisiin apua. Ongelmana on kontin mitat. Tarttis päästä konttia mittaamaan, jotta voin tehdä toverille subikotelon. Palkkio luvassa auttajalle. Hommassa menee noin 2min. Kyseisen homman voi tehdä missä vaan, joten otahan yhteyttä niin saan mitat ja hommat...
  6. Vesku

    AudioVision. Uusi autohifiliike Keski-Suomeen

    Olen avanut uuden Autohifi liikkeen.. Edustamiani tuotemerkkejä on: Alpine, DLS, Focal, Ground Zero, Brax, Helix, Rainbow, AIV ja Focus Acoustics. Joten valikoimaa löytyy. Asennustarvikkeet löytyy AIV:n valikoimista, Kaapelit, liittimet adapterit jne. Teen myös asennuksia, perus soittimen...
  7. Vesku

    SIIRRETTY: myytävänä 12" subi

    Tämä aihe on siirretty alueelle Muut. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15012.0
  8. Vesku

    Windows XP opastusta??

    Minulla on seuraavanlainen ongelma: Kaksi käyttäjää, minä ja muija. Mulla toimii Flash ja java, mutta muijalla ei. Olen yrittänyt asentaa ne uudelleen monta kertaa, mutta muijalla ne ei toimi. molemmilla on ns. järjestelmänvalvojan oikeudet.. Olen jo tehnyt melkeen kaikki mitä mieleen tulee...
  9. Vesku

    Hiilikuitu konepeitto?

    Eli onko kukaan tehnyt hiilari peltiä itse?? Mitä aineita tarvii ja mistä saa? Periaatteessa teko ei pitäisi olla kummempaa kuin lasikuidun kans, mutta kuitenkin on varmaan jotain juttuja mitä pitää ottaa huomioon. jos jotain linkkejä olis, niin ihan ok sekin...
  10. Vesku

    Unelmien poppiauto?

    ELi kysyn, että millaisen poppiauton haluaisitte nähdä? ::) Siis kontin ja matkustamon.. Jotain tiettyjä materiaaleja, värejä ? Laitteiston koko ja asennus paikat?? Jos ny ajatellaan, että kaikki olis periaatteessa mahdollista, fysiikanlakien rajoissa tietenkin.. ;D
  11. Vesku

    KAIKKI Ouluun 8-9.10

    Ouluhallissa Hifi & Tuning Show Emma finlandin (fasca) Finaalit. Paljon Autoja Paine kilpailut.
  12. Vesku

    Carismaan Korisarja

    Kiinnostaisiko kerään oikeasti saada Carismaan Evo-korisarja? Siis Tommi Mäkinen Edition? Tai ainakin hyvin lähelle sellainen? Olisi työn alla, ja voisin väsätä kuidusta ylimääräisen, jos jotakin "rahamiestä" kiinnostaisi? Saisin rahaa uuteen projektiin.. Sarjaan kuuluisi: - Etupuskuri -...
  13. Vesku

    Subikoteloita ja vahvistimia.

    Ajattelin kysyä että kiinnostaako porukkaa se että tekisin mittojen mukaan Subikotelon ja tai vahvistin asennuksia? Siis ihan minkä muotoisia vaan.. Valmiiksi päälystettyjä ja ns. plug ang play kokonaisuuksia? Kun nykyään aika käy pitkäksi niin vois veistellä muutamia koteloita tässä kevään...
  14. Vesku

    "Lastu" + Ajotietokone

    Eli onko tietoa, että mitä auton oma polttoaineen ohjausjärjestelmä ja ajotietokone tykkää jos asentaa ns. tehoboxin oman järjestelmän rinnalle? ??? Kun ilmeisesti tää boxi huijaa ilmamäärä- ja lamda- tietoja?? :o Onko kukaan asentanu teholastua vakiojärjestelmän tilalle? kokemuksia? :) nim...
  15. Vesku

    Carismaan karismaa..

    Osaisiko joku neuvoa/ antaa vinkkejä mitä kannattaa tehdä Carisman korille, jotta siittä saisi fiksumman? En ole nähnyt yhtään Carismaa johon olisi tehty muutakin kuin madallus.. APUA.. Lähetelkää vaikka jotain fiksuja kuvia tai mielipiteitä että mitä kannattais kokeilla.. En tarkoita tällä...
  16. Vesku

    "kisa-auton" hifistys

    Ajattelin kertoo omasta projektista, joka ei valmistu koskaan, mutta pitäis sillä kilpailla koko kesä.. - Kaikki alkoi siittä että purettiin sisusta. Penkit, ovipahvit ja pohjamatto irti. Hetken miettimistä ja aloitettiin vaimennus.. Carisma on suht hiljainen joten pelkkien ovien vaimennus...
  17. Vesku

    Alustasarja -98GDI Carismaan

    Mistä saan alustasarjan Carismaan? Olen yrittänyt kahdesta eri paikasta, molemmat tilasivat saksasta, mutta ei olleet sopivia >:( Alkaa menemään hermot. iskareina on konin sport madallusta sais olla n.30mm
  18. Vesku

    Carisman sisustan purkauksesta?

    Onko kukaan purannut Carisman kojelautaa?? Itselläni olisi sellainen projekti alkamassa, joten olisiko jotain erityistä "hyvä tietää"
Ylös Bottom