Hakutulokset

  1. C

    Pajero vm `96 2,8 td kierroslukumittari

    Vs: Pajero vm `96 2,8 td kierroslukumittari No ei ny enään ulukua muista että minkä värinen piuha siihen mittariston taakse tulee tuota varvikellua varten mutta ihan vaan yleismittarilla ohmiasetuksilla antaa erilaisia lukemia kierrosten mukaan.Eli tuolla heleppo todeta onko piuha ehejä.
  2. C

    Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä

    Vs: Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä Jep. takimmainen kannake vaihe-/jakiskompleksissa.Tuota ropasin.
  3. C

    -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel??

    Vs: -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel?? Tuo rättinivel kuuluu varmaan vaan pätkien kartaaniin kun ei tuossa mun pitkässä tuommosta ole.
  4. C

    Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä

    Vs: Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä Juu,vähän tuon näkönen osa kyseessä paitsi että ne puslat pitäis olla poikittain kun tuossa kuvalinkissä ne on pitkittäin palkkiin nähden.Kyllä ne kumiläpyskät(-prikat ?)oli tuossa mun kulkineessa myös mutta oli varmaan ollu jo tehtaalta asti.
  5. C

    Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä

    Vs: Vm 96 2,8 Pajero värisee vedätettäessä Ne oli ne vaihelootan takimmaiset kumit eli 2 kumilaakeria prässätty palkinpätkään joka pulteilla runkoon kiinni.Ei hajuakaan tuosta osanumerosta.Silloin aikoinaan Delta-auton kautta tuota osaa kyselin eikä sitä heidän mukaan saanut kun Japaniasta...
  6. C

    Pajero vm `96 2,8 td kierroslukumittari

    Vihdoin vapaa lauantai ja otin työnalle varmaan jo puolivuotta mykkänä olleen varvikellon.Täältä voorumilta muistelin lukeneen joskus että kylymäjuotokset ko.mittarissa ei kovinkaan harvinaisia ole.Ensin tietysti tarkistin että ruiskupumpulta tulee signaalia mittaristolle asti ja kun tuli,sitte...
  7. C

    2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto

    Vs: 2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto Sorry Juke ! Oli tarkotus suunnata tuo ohje pajeromiehelle.En ole näissä nörttihommissa(kaan) mikään kirkkain tähti...
  8. C

    2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto

    Vs: 2.8 pajeron syöttöpumpun stefan vaihto Moro ! Omaan pajeroon 2.8 koneella stefanvaihon tehneenä laitoin jonkinmoista ohjetta viestiketjuun joka löytyy hakusanalla: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia.Toivotaan että siitä apua vähän olis.
  9. C

    2.8 tdic syöttöpumpun stefa

    Vs: 2.8 tdic syöttöpumpun stefa Kahtoppa haulla 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia ja stefan mitat on:31 x 20 x 7,3mm
  10. C

    Pajero 2.8 kytkin

    Vs: Pajero 2.8 kytkin Miksi pitää olla järeämpi?
  11. C

    2gen pajeron tyyppiviat / vetokyky / kulku / viritys?

    Vs: 2gen pajeron tyyppiviat / vetokyky / kulku / viritys? Moi,Itellä 96´ 2,8 manuaali gls varustein eli ss jakiksella.Viitisen vuotta sitten ostin sen juuri saksasta tuotuna ja 168 tkm mittarissa.Nyt mittarissa 257 tkm ja tykkään edelleen ja eikä meininkiäkään vaihtaa pois.Tuona aikana olen...
  12. C

    Pajerosta 2,8 -96 meni kytkin

    Vs: Pajerosta 2,8 -96 meni kytkin Juu kyllä sillä levyllä tuli ilta nyt.Samanlaiset oireet oli tuossa munkin pajessa.Jousien irtoaminen kolostaan ei ole ollenkaan harvinaista näissä.
  13. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia Kävikö kaikilla ennen remonttia?Kannattaa ne paineet tosiaan mitata niin saa faktatietoa sylinteristä.
  14. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia Kokkeilikko pyörittää konetta ykkösen suutinputki kokonaan irti että tuleeko ainetta ?Vai pitäiskö tutkia ko.sylinteriä onko esim.venttiileissä hämärää.
  15. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia
  16. C

    2.8tdic 99 pajero kolisee tyhjäkäynnillä?

    Vs: 2.8tdic 99 pajero kolisee tyhjäkäynnillä? Kytkimestä se kolina kuuluu aika satavarmasti.Siitä on kohtapuoliin irtoamassa vaimennusjousi(-a)kolostaan---ei ole ollenkaan harvinaista.Uus levy,painelaakeri ja silmälaakeri niin kolina lähtee.Asetelmaa ei ole pakko vaihtaa.
  17. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia Valitettavasti tuon 2.5:en tekniikasta ei mulla juurikaan tietoa ole.Eroa on kuitenkin aika paljon kun toisen jakopää on remmillä ja toinen( 2,8 )ketjulla.Vesiletkun kiinnityslaipan tiivistyksen voi tehdä asiaan tarkoitetulla silikoonilla esim. Permatex...
  18. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia Ei kestä kiittää.Toivottavasti tästä apua muillekkin.Tuon stefanvuodon voi varmistaa seuraavasti: Kirkasta letkua PUMPUN PALUULINJAAN,jos kuplia käydessä---stefa sökö.Pätee vain jos kaikki muut ilmavuodot eliminoitu.Nyt testiajoa takana n.400 km tuolla...
  19. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia No joo jatketaanpa.Siis 2.8 koneesta kyse.Seuraavaksi suutinputket irti ja tietysti letkut,kaasuvaijeri,sähköpiuhat pois edestä.Pumpun alta yksi kiinnityspultti 14mm kannalla ja loput pultit jakopään puolelta niin sitten onkin pumppu kourassa.SOPIVALLA...
  20. C

    2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia

    Vs: 2gen Pajero tyhjäkäyntiongelmia No ensimmäiseksi akku irti,sitten kuuleri.Seuraavaksi syylärin ympäriltä muovinen tuulenohjain löysälle.Nyt pääsee käsiksi syylärin tyhjennyshanaan.Sitten ylävesiletku irti.Seuraavaksi tuulenohjaimen alaosasta irroitetaan ensin irtosuikale(kiinnitetty...
Takaisin
Ylös Bottom