Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Onhan suutinputket oikeassa järjestyksessä? Ja hehkuttaa yli 3 sek. Ajotus voisi olla 5 astetta ja millin nousu. Pumpun banjoliittimessä taitaa olla sihti, kannatta sekin katsoa.
Jostakin laakerista sopiva kuula tilalle. Tamgearsilla näkyy olevan muttereita. Katoppa sitten kun kasaat sopiiko kaikki lukkorenkaat olemaan paikollaan, Pajerossa piti jättää joku pois mutta en muista mikä.
Saakohan sen laatikon lukittua jos paat ykkösen ja pakin synkrorenkaat kohilleen, tavallaan kaksi vaihdetta päällä. Pajeron laatikosta ei lähtenyt kuin yksi laakeri ehjänä irti, muut piti rikkoa paikalleen.
Vs: L200 perämurikan irroitus/korjaus
Ainakin vanhemmassa Pajerossa vasen puoli pitää laittaa ensin ja sitten shimmata oikea sopivaan välykseen. Liittyneekö poskilaakereiden säätöön sitten.
Meni omassa tönköksi myös kun laitoin ensin oikean paikolleen.
Vs: Pajero 2,5tdi-92 renkaat tuumaa isommiksi
31/10.5-15, 265/75-15, 245/75-16, 265/70-16. Tuommosilla ykköskorisen mittari näyttää aika tarkalleen, luultavasti tuossa myös.
Vs: Jarrut takapainoiset
Käytä rummut irti ja hio se pykälä kokonaan pois, löysää käsijarruvaijeri ja koita sitten säätää ne kengät iholle. Sen jälkeen vaijerin säätö. Toimii tai sitten ei.
Vs: l200 4D56 jakopään kiristin jouset
Tuolta näkee aika hyvin.
http://www.pocuk.com/forums/viewtopic.php?p=987458&sid=102051aae77f798a1455ad15a1140907