Hakutulokset

  1. A

    lancerin 91 jaköpään hihnan vaihto ja vesipumpun??

    Vs: lancerin 91 jaköpään hihnan vaihto ja vesipumpun?? Ei mikään mahdoton mutta aikaa vievä homma jos ei ole aikaisempaa kokemusta. Voit lukea omasta projektipäiväkirjasta vähän opastusta.
  2. A

    Auton korjausmaalaus (metallikiilto)

    Eilen (tänään 22.7.08) kävin tallilla hiomassa konepellistä ruosteet pois. Ruoste oli kuitenkin tunkeutunut sen verran syvälle peltiin että piti kitata parista kohdasta. Hioin kitin, pyyhin pellin tinnerillä, vedin pari kerrosta pohjamaalia ja lopuksi pistin auton oman värin päälle. Kaikki ovat...
  3. A

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. ..kuin amiskorollan takapönttö..
  4. A

    Lancer -90 tyhjäkäynti rohisee

    Vs: Lancer -90 tyhjäkäynti rohisee Rohina ei kuulu jakopäänhihnasta vaan siltä puolelta moottoria. Jakopään tarkistin ja sen pitäisi olla kunnossa.
  5. A

    Lancer -90 tyhjäkäynti rohisee

    Mistä vikaa kannattaisi lähteä etsimään kun kone rohisee tyhjäkäynnillä ja liikkeelle lähdettäessä. Itse ajossa ei ääntä kuulu. Ääni nopenee kierroksia nostettaessa ja se kuulu jostain jakohihnan puolelta, mutta en ole onnistunut paikallistamaan tarkemmin mistä (muuten en kyselisi täällä). Auto...
  6. A

    Mitsubishi Lancer -90 korjailua ja projekteja -keskustelu

    Vs: Mitsubishi Lancer -89 korjailua ja projekteja -keskustelu (avunpyynnöt yms.) 1.5l kaasari
  7. A

    Mitsubishi Lancer -90 korjailua ja projekteja -keskustelu

    Elikkäs projektipäiväkirja löytyy osoitteesta: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21883.msg152412#msg152412 Keskustelun perustin kysyäkseni vinkkejä ja hieman opastusta miten hommat saisi tehtyä helpoiten ja nopeiten (ei = huonosti+hutiloiden). - Puhaltimen...
  8. A

    Mitsubishi Lancer -90 korjailua ja projekteja

    j
  9. A

    Paskat tee-se-itse-miehet

    Vs: Paskat tee-se-itse-miehet Itselläni on tuollainen Lanceri -89, jonka ostin viime perjantaina hyvinkin halpaan hintaan. Kaikennäköstä erkkapyörittelyliitäntöjä ja kylmäjuotoksia koko auto täynnä soittimesta lasinpesimenmoottoriin. Aivan älyttömimpiä ovat johdot, joita risteilee auton...
Takaisin
Ylös Bottom