Hakutulokset

  1. R

    Galantin Doch 2.0 jakohihnan vaihto

    Vs: Galantin Doch 2.0 jakohihnan vaihto emmäää näist tiiää mut mä kasasin ton oman gallun jakopään ilman mitää kummosenmpia ohjeita ja hyvin pelitti siihen saakka kunnes kangen laakerit leikkas kiinni... sen kattelin että sille hydraaliselle jäi säätö varaa.
  2. R

    Galant -88 4g63 poltto-ongelma?

    Vs: Galant -88 4g63 poltto-ongelma? onks ennakko edelleen sen 10 astetta? jos on niin säädä 5:een
  3. R

    Adressi Ahveniston moottoriradan puolesta

    Vs: Adressi Ahveniston moottoriradan puolesta Niinhän se kohta on että ajetaan kadulla kisaa kun loppuu radat vinkuintiaanien keksiessä että kun rakensin tämän omakotitalon tuohon moottoriradan viereen niin sieltä kuuluu pörinää ikävästi. Tosin kyllähän se on että kun kadulla aletaan...
  4. R

    lasketaan sylinterit -"kilpailu"

    Vs: lasketaan sylinterit -"kilpailu" autot 8kpl joista ykis 3syl mopo 1 syl ruohonliekkurit 3kpl 3 syl moottorisahaja trimmeri 2syl rc polttis 1syl vara moottoreita on autoihin 5kpl mopoihin 5kpl leikkureihin 3kpl yht 27 syl agrigaatti 1 syl kai niitä löys lisääkin ku oikein ettis kompuroita...
  5. R

    TUNING.FI lehdessä....

    Vs: TUNING.FI lehdessä.... Minulle tuning sana kuulostaa niin hölmöltäkin jo että huhhuijjaa, melkeinpä suutun kun jos joku kysyy tuunaaks sä autoja. Ei mä vaan rakentelen, tuunaamista harrastavat kädettömät ihmiset jotka käyttää bolt on osia ja sitten esittelee 1.6 diisseli golffeja himo...
  6. R

    Risuja ja Ruusuja elokuvista jota olet nähnyt.

    Vs: Risuja ja Ruusuja elokuvista jota olet nähnyt. American graffiti - Se vaan on legendaarinen
  7. R

    Mistä uusi alusta 89 gti galanttiin?

    Vs: Mistä uusi alusta 89 gti galanttiin? d1:stä saa http://race.fi/
  8. R

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Mitä olet tänään rassaillut? kuplaan räpläsin huohotin pöntön ja muutenkin sipistelin hyvinkään jääratapäivää varten ;D
  9. R

    HerBertin Galant Gti Dynamic4 TIC (vr4)

    Vs: HerBertin Galant vr4 mikäs abseissa sitten on vikana?
  10. R

    Mikä autoksi Galantin (EA) jälkeen?

    Vs: Mikä autoksi Galantin (EA) jälkeen? No mikäs paha siinä jos haluaa omistaa saman merkkisiä tosin itse en ole siihen vielä pystynyt tosin seuraavaana ajattelin ostaa audi v8:n koska se on vaa niin hieno ja nykyisenä käyttiksenä onkin kupla niin sehän tulisi sitten samaan vag konsernin...
  11. R

    Gti galant -89 ulisee välillä

    Vs: Gti galant -89 ulisee välillä kuuluuko ääni paremmin kun esim valuttaa takaperin autoa hitaasti? oisko palat loppu....
  12. R

    Gti Galantin viritys

    Vs: Gti Galantin viritys ite en ainakaan ole viellä läytänyt alavääntöa tuolta gti gallusta ??? vastakierroksialla mun mielestä alkaa kone heräämään n:4000 rpm
  13. R

    89 dyn4 galantin madallus

    Vs: 89 dyn4 galantin madallus tommossella setillä ainakin sais tonttiin jos ei oo hinnasta kiinni http://www.race.fi/product_details.php?p=6183
Ylös Bottom