Hakutulokset

  1. Tyyskä

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Vielä kalliimpaa. :) Eihän sitä tiedä jos tulevaisuudessa olisi varaa..
  2. Tyyskä

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Ei nyt sentään. :D
  3. Tyyskä

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Olis kyllä hieno jos olis hiilikuidulla noi päällystetty. Mutta budjetti ei anna kyllä periks.
  4. Tyyskä

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Tuli näpsittyä pari kuvaa.
  5. Tyyskä

    Räminää evon alustasta/voimansiirrosta?

    Vs: Räminää evon alustasta/voimansiirrosta? Mulla kuuluu samanmoista räminää. Itse epäilen sitä tukilaakeria. Ajattelin piakkoin hommata jostakin uuden.
  6. Tyyskä

    Katsastusten hinnoittelu ja palvelu

    Vs: Katsastusten hinnoittelu ja palvelu Karstulassa käytin evon katsastuksessa pariviikkoa sitten ja katsastus maksoi 50e kun oli päästölappu valmiina. Samalla muutoskatsastin vanteet ja renkaat ni tuli 40e lisähintaa.
  7. Tyyskä

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Maanantaina takas töihin. :peukku Vähän yli kaks kuukautta ollu pakkolomalla..
  8. Tyyskä

    Evo1-3 Kytkinremontti ja kytkimen hinta

    Vs: Evo1-3 Kytkinremontti ja kytkimen hinta No joo kyllähän se haarukka katkesi tossa kesällä. Syytä en tiedä itsekkään miksi niin teki. Kun ei silloin löytynyt uutta haarukkaa niin vein sen tutulle hitsarille ja on sen jälkeen kestänyt. Uuden haarukan saa tilattua printsportilta. Toimitus aika...
  9. Tyyskä

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Huomenna lähtee kipsi pois jalasta. :peukku Kuusi viikkoa joutunut se jalassa kulkemaan. :seina
  10. Tyyskä

    Kenellä jo talvitassut alla?

    Vs: Kenellä jo talvitassut alla? Jos sitä viikonloppuna pyöräyttäisi talvitassut alle. On ollut nyt parina päivänä mukavan liukasta täällä keski-suomessa. ;)
  11. Tyyskä

    Evo III Rs ja Gsr erot?

    Vs: Evo III Rs ja Gsr erot? Itse olen ollut todella tyytyväinen kolmoseen.  :peukku Ja on mielestäni hienompi kuin nelonen.. Ei ole itselläni kokemusta nelosesta, mutta ei se kolmonenkaan mikään huono auto ole.
  12. Tyyskä

    Evo 3 valorele.

    Joo eli mulla ilmeni semmonen vika että pitkät ei toimi ollenkaan. Lyhkäset toimii mutta kun laittaa pitkät päälle ni sammuu valot kokonaan. Vois kokeilla uudella releellä jos se sit rupeis pelittämään. Eli onko kellään tietoa mikä se niistä releistä on siellä konehuoneen sulakerassiassa kun on...
  13. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Kyllä mä tonne silloin aikasemmin kirjoitin että kyllä se jotenki eteenpäin pihisi. :)
  14. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo tosiaan tänään vaihdoin letkun pidempään ja nyt toimii säädin erittäin hyvin. :peukku
  15. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo ei säätimessä vikaa ole. :D Hyvin toimiva kapistus on. Mulla se letku paljastui syylliseksi.
  16. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo mä taisin löytää vian tosta että miksei toimi. Mun täytyy vaihtaa pidempi letku tosta ahtoputkelta säätimelle,koska letku taittuu ruttuun sieltä ahtoputken päästä. Kun haluan ton säätimen siihen akun viereen niin on helppo sitä sitten säätää.
  17. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo ei se ole hankala homma. Hankalampaa on vaan löytää sinne käypänen jousi.
  18. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Täytyy nyt huomenna vielä tutkailla jos sen sais pelittään ilman tota jousen vaihtoa. Täytyy sit ilmoitella että miten käy. :D
  19. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Joo. Täytyy huomenna rueta kattelee että minkälainen jousi sinne käypi.
  20. Tyyskä

    Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed )

    Vs: Evo 3 ohivirtausventtiili ( bleed ) Eipä sillä hirveemmin viitsi kaasu pohjassa kiihdytellä. :) Mutta sen mitä olen vähän kokeillut että missä ne ahdot pyörii ni kyllä se jotenki pihisee eteenpäin. :D
Takaisin
Ylös Bottom