Hakutulokset

  1. amisladisti

    Rengaskokoja

    Vs: Re: Rengaskokoja Kävin tänään kysymässä paikalliselta katsatus konttorilta asiaa maastoautoihin vihkiytyneeltä katsastus mieheltä joka sanoi; toyotaan olevan sellaisen lapun ja miksei olisi pajeroonkin sellainen olemassa mutta ei ollut henk koht nähnyt. Sanoi että jos sellaisen lapun saisi...
  2. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin Paljon sitten uskaltaa vakioahtimella antaa paineita? Kestääkö kansi korkeampia ahtoja jos pakopuoli on isompi/ ahdin on isompi Joutuuko tekemään isompaa putkistoa? Itse en oo sen jälkee ajatellutkaan nostavani ahtoja ku kaveri tuhos...
  3. amisladisti

    Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA.

    Vs: Jatkotarina, lisää itse aina VAIN KOLME SANAA. ...lähdin metsään jonne...
  4. amisladisti

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? safariteline, maastovalot, rekisterikilvet, styrkat ja tietenkin kaikkein tärkein WUNDERBAUM
  5. amisladisti

    Rengaskokoja

    Vs: Rengaskokoja Millä moiset saa katsastettua alle? vai onko ne iha vaa sillee "lailliset"
  6. amisladisti

    Rengaskokoja

    Vs: Rengaskokoja mul on jotku pakurenkaat alla ja näyttää nii hölmöltä ku renkaan ja pyöränkaaren väliin jää 20cm eikä noi 31x10,5 kumit paljo asiaa näyttäs kosrjaavan, tietysti se koko hieman kasvaa ku se on vanteella ja täytettynä ilmalla. Ajan paljon venäjän periferialla kevätvesien ja...
  7. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin Mut oo varovainen niitten ahtojen kaa. Kannet on kalliita! Mie en muista mitä se vakiokansi kesti mut sen saa rikottua vakioahtimellakin. Mut kyl sen 1bar pitäs kestää hyvin ja vakio ahdin antaa jonku 1.4 mut jos en väärin muista ni kansi...
  8. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin jos sie meinaat pitää koneen muuten vakiona niin nosta vain vakio ahtimen ahtoja. siitä saa vakionakin ahtoja ulos sen verran että kansipahvi palaa ja kansi halkeaa ;D Vakio ahdinkin meinaan puhaltaa päälle kilon pitkän matkaa.
  9. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin Kävin tarkistaas ei mee ainakaan 2.5dieseliin tuo saab 9000 turbo suoraan. Joutuu tekee soviteputken mut ei se oo paha homma sekää. Jos uutta haluat ni pro turbosta saa ainakin sellaiseen pajeroon ku mulla olis ollu aikanaan ihan hyllyssä...
  10. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin Mikä pajero sul on?
  11. amisladisti

    pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin

    Vs: pajero vm89 tubotus isompaan,isompi välijäähdytin Terve. En oo mikää ammattilainen vastaamaan mutta mielestäni säätöjä ei tarvitse muuttaa. Itselläni lojuu tossa saab9000 jossa on mitsun turbo vakiona. Mielestäni se on isompi ja se ainakin tuottaa 1,7bar ahdot ko autossa. En ole vielä...
  12. amisladisti

    Usean työvalon asennus ja kytkentä?

    Vs: Usean työvalon asennus ja kytkentä? Itse olen rakentamassa paraikaa samanlaista valaistusta. ajattelin rakentaa maadoituksen kattotelineistä suoraan kattoon ja tuoda paksun plussajohdon konepellin alta kattokouruun jemmaan ja maalata se korin väriseksi sekä liimata sikafleksin ja...
  13. amisladisti

    Autot vahaan!

    Vs: Autot vahaan! Ite en kovin usein vahaile käsin mut sit ku päätän jättää konepesun väliin ni pesen halvalla liuottimella ja jos on ajan patinaa ni carleik kliinerillä käyn läpi ja sit uuden auton kovavaha pintaan (samalta valmistajalta) olen itse ollu ainakin ihan tyytyväinen vaikkei...
  14. amisladisti

    Rengaskokoja

    Vs: Re: Rengaskokoja Päivää. Uutena jäsenenä pisti silmään keskustelu renkaista joka on itselläni kanssa ongelma. millasella paperilla ko muutoskatsastus onnistui ja mistä moisen paperin saisi? Rekisteröintikatsastuksessa kysyin asiaa ja minulle sanottiin että suurin koko jonka saan asentaa on...
Takaisin
Ylös Bottom