Hakutulokset

  1. A

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Vs: Grandiksen jakohihnan vaihtoväli Varmaan juurikin noin kuten Haza asian ilmaisi. Minulla oli aikoinaan VW Touran 2.0TDI AZV-koneella, jossa oli kansi halki. Mutta kyseinen pulkka oli ihan ensimmäisiä Touraneja ja tietyssä alkupään AZV-sarjassa kannen materiaali oli huono eli siksi kansia...
  2. A

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Vs: Grandiksen jakohihnan vaihtoväli Vaihtoväli voi johtua olosuhteista tai siitä, että Suomessa Mitsun merkkiliikkeet ovat "harmonisoineet" vaihtovälin samaksi Mitsu-koneellisten kanssa. VAG-konsernin autoissa tuon 2.0 TDI:n remminvaihtoväli on siis 120tkm. Koko tuo sarja on siis...
  3. A

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Vs: Grandiksen jakohihnan vaihtoväli Tupla...
  4. A

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Vs: Grandiksen jakohihnan vaihtoväli Viikonloppuna myin perheemme erittäin hyvin ja luotettavasti palvelleen Grandis DiD:n uudelle omistajalleen.. Myynnin yhteydessä sovimme, että teetätän jakohinnanvaihtohuollon autoon. Autoon oli tehty ensimmäinen jakohihnanvaihtohuolto noin 118tkm:ssa...
  5. A

    Grandiksen TLC-merkkivalo syttyy asuntovaunua vedettäessä

    Vs: Grandiksen TLC-merkkivalo syttyy asuntovaunua vedettäessä Voi olla, että töpselissä on huono kontakti jossain, ja ajaessa sitten jossain vaiheessa rytkytys liipaisee piuhat oikoseen. Minulla teki aluksi samaa eli kärry perässä kärsi ajaa yli 10km, ennen kuin alkoivat valot palaa...
  6. A

    Grandiksen TLC-merkkivalo syttyy asuntovaunua vedettäessä

    Vs: Grandiksen TLC-merkkivalo syttyy asuntovaunua vedettäessä Auton vetokoukkuun tulevassa vaunun sähköpistokseessa on luultavasti joku tai jotkut piuhat oikosessa. Eli vaihtamalla vaunun pistoke uuteen vika luultavasti korjaantuu. Ilmeisesti tuo Grandis on väyläohjauksesta(?) johtuen herkkä...
  7. A

    outlander 2.0 DID nesteet katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID nesteet katoaa VAG:n 2.0 TDI-koneiden kansiongelmat liittyivät enemmänkin tuotannon alkupäähän eli vuoteen 2003-2004. Itse vaihdatin aikoinaan VW Touran 2.0 TDI:hin kannen, koska vanha oli halki. Yksi paikka joka kannattaa tarkistaa, on EGR-lauhdutin. Se saattaa haljeta...
  8. A

    Kesärenkaat Grandikseen

    Vs: Kesärenkaat Grandikseen Onko kenellekään kokemuksia Kumhon renkaista? Minulla on ollut aikoinaan toisessa autossa satsi Hankookin renkaita ja ne ainakin toimivat ihan hyvin. Lähinnä mielessä on Kumhon Ecsta SPT KU31, ne kun saisi Saksasta tilattuna suorastaan poskettoman edullisesti...
  9. A

    Kesärenkaat Grandikseen

    Terve, ajattelin kääntyä arvon raadin puoleen ja kysyä, että onko teillä kokemuksia erilaisista kesärenkaista Grandiksen alla. Meidän auton käyttöprofiiliin kuuluu myös asuntovaunun vetoa muutama tuhat km kesässä eli ei haittaa, jos kokemuksia olisi karttunut tästäkin. Käsittääkseni Grandiksen...
  10. A

    Grandis puhaltaa kylmää kuskin jalkoihin

    Vs: Grandis puhaltaa kylmää kuskin jalkoihin ----
  11. A

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle ---
  12. A

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle ---
  13. A

    Grandiksen pyyhkijänvarret

    Vs: Grandiksen pyyhkijänvarret Voi olla, että se tapahtui vuonna 2008. Ilmeisesti mallivuodelle 2009 tapahtui jonkinlainen facelift, johon tämä päivityskin tuli?
  14. A

    Grandiksen pyyhkijänvarret

    Vs: Grandiksen pyyhkijänvarret En tiedä vastaanko ollenkaan kysymykseesi, mutta tietääkseni Grandiksessa siirryttiin käyttämään kuskin puolen pyyhkijässä 9mm:n koukkua vuonna 2009. Tarkempaa tietoa minulla ei ole.
  15. A

    -06 Grandis 2.0 DI-D nykii...

    Vs: -06 Grandis 2.0 DI-D nykii... Onnea uudelle autolla ja ei kun kovaa ajoa. Ihan vain kuriositeettina kysyn, että vaihdettiinko autoosi koskaan pumppusuutinten johdinsarjaa?
  16. A

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle ---
  17. A

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle ---
  18. A

    ---

    Vs: Grandis puhaltaa vain kylmää kuskin puolelle ---
  19. A

    ---

    ---
  20. A

    Webasto/Eberi asennus 2.0 DI-D Grandikseen?

    Vs: Webasto/Eberi asennus 2.0 DI-D Grandikseen? Minä asennutin vm06 DiD Grandikseen Webaston kaukosäädöllä pari vuotta sitten täällä Savossa. Hommasin Webaston ja kaukosäätimen itse ja asennuksen teetätin autoliike Miettisellä, eli heillä on ainakin kokemusta Webaston asennuksesta Grandikseen...
Takaisin
Ylös Bottom