Hakutulokset

  1. N

    Mitsubishi Outlander 2,4 A invite -05 flektiongelma

    Vs: Mitsubishi Outlander 2,4 A invite -05 flektiongelma Kyllä luulisin tota lämpötila anturi ongelmaksi, kumpiko flekti siellä pörrää?? Ite kans hämmästelin flektin pyörimistä kylmälläkin koneella mutta onneksi se pysähtyi sammuttamalla AC:n..
  2. N

    Auto hakkaa

    Vs: Auto hakkaa En usko että hehkutulpissa olisi vikaa, Koska Fiiu on laatu auto niin sylinterin kansi halkesi talvella ja konerempan yhteydessä tsekattiin hehkut, ja ne oli kuulema kunnossa...?
  3. N

    Auto hakkaa

    Jos starttaa kylmänä (aamuisin) niin ykkösvaihteella ja pakilla auto hakkaa ihankuin kytkin lamelleilla olisi öljyä, mutta kun lähtee 2 vaihteella niin se ei hakkaa ollenkaan...Kun kone on lämmennyt niin hakkaaminen lakkaa. Hakkaamisella tarkoitan rajua nykimistä. Luulisin kytkin lamelleilla...
  4. N

    Outlander 06 neliveto kysymyksiä. Toimiiko viskolukko?

    Vs: Outlander 06 neliveto kysymyksiä. Toimiiko viskolukko? Ostin itse syksyllä -04 outlanderin ja rupesin funtsaamaan tota katsastusta josta oli puhetta, kerrataampa vielä, Jos on visko kytkin niin voiko katsastuksessa tsekata jarrut normi 2-pyörä dynossa joka pyörii taatusti yli 4km/h? Viime...
  5. N

    2003 Outlander A/T valaistus

    Vs: 2003 Outlander A/T valaistus noniin, kävin sitte merkkihuollossa ja katottiin siellä räjäytyskuvaa ja sen mukaan kepin juuressa ei ole mitään valaistusta...??? sillä lailla.
  6. N

    melko jännä ja hauska juttu perslämppärikytkimestä

    Mulla on 03 outlander ja siinä on 1 kytkin jossa on molempien puolien peppulämmitys, mutta yksi valoista oli pimeänä joten otin kytkimen palasiksi ja rikkinäisen lampunkannan mukaan. Ekaksi menin elektroniikka kauppaan jossa ne sanoi EI OO joten menin merkkihuoltoon joka tässä tapauksessa on...
  7. N

    Lancer GTi kolisee niin pirusti

    Vs: Lancer GTi kolisee niin pirusti Mä kyllä veikkaisin venttiilin nostimia, ku pikku kierroksilla nakutti ku diisseli, jos koneessa on hydrauliset nostimet niin pikkukierroksilla ei öljynpaine riitä nostelemaan niitä kunnolla..
  8. N

    carisma A/T

    Kyseisessä autossa on automaattilaatikko ja sen edessä "HOLD" nappi josta syttyy hold merkkivalokin mittaristoon, mutta mitä se tekee??? Ohjekirjassa sanotaan kyllä mutta No Habla saksankieli. :driver
  9. N

    2003 Outlander A/T valaistus

    Vs: 2003 Outlander A/T valaistus juu, olen kokeillu viiksestäkin, eikä ne syty vaikka pistää pitkätkin palamaan ;) .Onko joku tietoinen mistä sais räjäytys/purku kuvan autosta että tietäis kuinka saa kojelaudan, vaihekeppi alueen purettua rikkomatta kiinnitys "kynsiä"? Kakkosautona on Scudo ja...
  10. N

    2003 Outlander A/T valaistus

    niin elikkä että onko 03 outlanderissa A/T vaihdekepin juuressa valaistusta, vai onko tarkoitus että P,N,R,D ei näy pimeällä? (muualla kun mittaristossa) Aattelin kysäistä täältä ensin ennen kuin rupeen purkamaan. Kysyn koska alumiinilevy ja mustat kaiverretut kirjaimet. Olen kyllä hieman...
  11. N

    -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

    Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen Itelläkin on samanlainen -03 outlanderi ja lämpösäätimen valo pimeä, kuinka sen saa esille?, parempi kysyä ettei joku pikku klipu mene rikki. Toivon mukaan vara lamppuja saa normi varaosa liikkeistä koska täällä Vaasas ei ole mitsu...
Takaisin
Ylös Bottom