Hakutulokset

  1. mizeka

    Radalle sopivat renkaat

    Vs: Radalle sopivat renkaat Kokeiltiin noita maxsport rb5-f3 renkaita radalla viikonloppuna sti subarun alla. Aivan järjetön pito ja hyvä kulutuskestävyys, ei mitään huonoa sanottavaa. Järjettömän halvathan nuo on... 469€ setti :nykii
  2. mizeka

    evo3 crankwalk kysely.

    Vs: evo3 crankwalk kysely. mittailin kans ku niin vaivas, autol ajettu nyt noin 1500km radalla, välystä löytyi 0,08. kait se kurissa pysyy. Öljyt oon vaihtanu melkeen aina kun oon radalta tullu.
  3. mizeka

    Evo IV ecu ongelma.

    Vs: Evo IV ecu ongelma. vaihdoin ton kampiakselin asentotunnistimen, nyt pelaa :driver
  4. mizeka

    Evo IV ecu ongelma.

    Vs: Evo IV ecu ongelma. mittasin siitä liittimestä mikä menee tunnistimelle, näytti virrat päällä 8,5v ja kun starttas niin näytti 6,6 , siis liitin kiinni ja nuppineula siinä sinisessä johdossa. rikki?. sitten mittasin liitin irti, auton puolelta niin näytti punanen johto 12v ja toinen 4,99v...
  5. mizeka

    Evo IV ecu ongelma.

    Vs: Evo IV ecu ongelma. Ehkä mulla nyt samaa ongelmaa, tänään botniaringillä driftaillessa auto sammahti yhtäkkiä, kipinä katosi. voiskohan mahdollisesti vika olla kyseisessä anturissa,vai mistä kannattais vikaa ruveta metsästään?
  6. mizeka

    Evon lukot. AYC:n huijaus?

    Vs: Evon lukot. AYC:n huijaus? Mulla on kans ylimääräisenä ayc pumppu :) edit: ja on ihan toimiva. Takaveto konversion takia laitan toista perää. Näin ollen pumppua en enää tartte.
  7. mizeka

    Evo 1 2 3 vaihelaatikko

    Vs: Evo 1 2 3 vaihelaatikko kiitoksia! :)
  8. mizeka

    Evo 1 2 3 vaihelaatikko

    Vs: Evo 1 2 3 vaihelaatikko tietääkö joku miatä sais vaihdelaatikon räjäytyskuvat? kyseessä evo 4
  9. mizeka

    evo iv ecu

    Vs: evo iv ecu sait privaa..
  10. mizeka

    evo 5 dumb valve

    Vs: evo 5 dumb valve ei dumppia eikä bypassia, on hieno ääni ;)
  11. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI OK AST! ;) FP RED Tulonpäällä :P
  12. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI ja meneekö 4 sama kytkin kun 9? ???
  13. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI mitä turboa porukka on laittanu? 450-500hv tietämille? ettei tarvittis ruveta pakosarjaa teettään.
  14. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI Meneekö 5/6 rs perä neloseen?
  15. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI Ei ollut aikomustakaan jättää tota vakio AYC perää! soittelen huomenna yhdelle rallikaverille josko periä vielä löytyis :)
  16. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI hyvä tietää :peukku
  17. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI kaveri laittoi tommosen cuscon tarmacgearin subaruun, ihmeellinen ku lähti nelivedolla mutta kun pyörähti ympärikin niin takarenkaat vaan jauhoi ja eturenkaat oli kokonaan pois pelistä?
  18. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI Talveks tuo on ehdoton! Nyt ei vaan kauppaa voi ihan vielä hieroa, lomautus painaa päälle :seina
  19. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI ei ole vielä ;D
  20. mizeka

    EVO 4 PROJEKTI

    Vs: EVO 4 PROJEKTI hyvä että jotkut on samaa mieltä :peukku
Takaisin
Ylös Bottom