Hakutulokset

  1. Nikko

    Evo V/VI valomuutokset

    Vs: Evo V/VI valomuutokset Neloseen laitoin tarvikeumpiot,enkä osta enää ikinä semmoiset!!! Suosittelen lämpimästi alkuperäiset,toki ne maksavat paljon ennemmän mutta ovat sen arvoisia!!!
  2. Nikko

    roiskeläpät evo ix

    Vs: roiskeläpät evo ix Mäkin tarvisin saada läpät neloseen,joten mukana ollaan :peukku
  3. Nikko

    Evo 4:en öljynjäähdytyksen parantaminen(kossua tarjolla)

    Vs: Evo 4:en öljynjäähdytyksen parantaminen 70 astetta on ihan ok Kerran kun annoin kiisseli golffille vähän kenkää niin öljynlämpö nousi 120 asteeseen :peukku
  4. Nikko

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. osaisko joku vähän auttaa.... mulla on nissanin säätömoottorit,kytkin on carismasta. nyt kun laitan kytkimeen ja moottoriin + ja - ja kytkimestä säätösignaalin moottorin mitään ei tapahdu. mittasin säätösignaalin niin että laitoin + ja - ja...
  5. Nikko

    Moottorisaha kokemuksia.?

    Vs: Moottorisaha kokemuksia.? meidän talosta löytyy 5kpl jonseredin ammattisahaa,Mulla ois semmoinen vinkki antaa että osta kerralla kunnon saha äläkä leiki noilla pienillä.Ketjusta vielä sen verran että kyllä se pysyy terävänä pitkään,kunhan vähän kattoo mitä sahaa ;)
  6. Nikko

    kesärenkaat jo alle?

    Vs: kesärenkaat jo alle? Nyt on evossa kesälakut alla :peukku
  7. Nikko

    Pyöränkulmat radalle

    Vs: Pyöränkulmat radalle Kannataako näihin sitten säätää? Mulla on pikkasen madalletu/jäykempi teinin alusta, jos jollain on kokemusta niin kertokaa vapaasti  ;D
  8. Nikko

    Pyöränkulmat radalle

    evo4 Nyt pitäis kulmat säätää mutta koneesta ei löytynyt arvoja... Onko jollain antaa evo 4:seen? sekä eteen että taakse?
  9. Nikko

    Evo 4 varaosanumerot

    Vs: Evo 4 varaosanumerot Siis mitkä moottorit sopii nyt suoraan?kävin motonetist hakemassa tyc merkkiset umpiot, ja niihin pitäis saada säätömoottorit. Pitäis olla semmoiset mitkä pystyy myöskin manualisesti säätämään.
  10. Nikko

    Jakohihna evo4

    Vs: Jakohihna evo4 29mm on hihnan leveys
  11. Nikko

    Etu iskarin yläpää evo 4

    Autossa teinin tolpat kolisi sen verran että otin molemmat etu tolpat pois ja yläpään laakerit oli paskana. No kävin hakemassa uudet laakerit mutta niitä ei ilmesesti pysty vaihtamaan. Niin onko kellään ideoita minkälaiset yläpäät mä siihen laitan,sopiiko esim. evo8:n vai tilaanko tämmöiset...
  12. Nikko

    Jakohihna evo4

    Vs: Jakohihna evo4 juu mittasin kampiakselin päittäisvälys ja tulos oli 0,02.Silloin jakohiha oli vielä paikoillaan mutta eihän sillä ole merkitystä?! nyt on purettu vähän,kunnes hermo taas meni :seina toivotaan että joulun aikana sais ne remmit vaihdettu...
  13. Nikko

    Jakohihna evo4

    Pitäis saada jakohihna/tasapaino akselin hihna vaihdettu. Onko jollain kokemuksia/vinkkejä? latasin netistä manualin mutta siinä ei mainita esim. mitä pitää purkaa että saa remmit pois... Hyvät neuvot otetaan vastaan! Kyseessä evo 4 Kiitos
Takaisin
Ylös Bottom