Hakutulokset

  1. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Vs: EVO 9 Ahdin Audiin Uudelleen eloon herätetty 5-syl turbotekniikka, jota on Audi TT RS:ssä ja RS3:ssa herättää kyllä kanssa ihastusta kun katsoo tuota luvattua vääntöä. "Vääntö 465 Nm (1 650-5 400 rpm)". Tuossa yksi artikkeli --> http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288526196627.html...
  2. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Vs: EVO 9 Ahdin Audiin En nyt viimeisimpiä ole kattonut onko muuttunut johonkin mutta joku aika sitten tarjottiin just näitä comppeja, garrettia esim 3071 ja tietenkin holsettia. Tuo tarjoaminen on aina vähän niin ja näin...joku on tyytyväinen kun saa vaan essolla sanoa että on niin ja niin...
  3. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Vs: EVO 9 Ahdin Audiin Tällä hetkellä on paikalla Comp Turbo 54/57 siivillä ja pakopesä on tollanen --> http://www.designengineering.com/category/catalog/spa-turbo-usa/turbine-housings/t3-turbine-housing-ar-63. 2-vaihteella kun painaa kaasun pohjaan niin neljän tonnin paikkeilla 1bar ahtoa. Se...
  4. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Vs: EVO 9 Ahdin Audiin Tossahan oli paljon hyvää tietoa. Elbow näköjaan taas näitä osia mistä joutuu sen kalliin hinnan maksamaan että saa hyvän. Toisaalta mikäpä ei näin olisi. Hukkaporttihommassa ajattelin tuota sähköistä ohjausta mikä on alunperinkin käytössä audissa. N75 venttili ohjaa...
  5. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Vs: EVO 9 Ahdin Audiin No joo, tuo on muuten totta. Ei tullut mieleen. Ei ole kyl hajua miten tuo kannattais oikeimmin toteuttaa 5syl koneessa.
  6. T

    EVO 9 Ahdin Audiin

    Tervehdys. Otsikkokin jo kertoo, että ajelen toisella merkillä. Toivottavasti ei tuota tuskia kenellekään. Olis tollanen vanha -95 S6 viispyttysellä 2.2l turbolla ja tietenkin quattrolla. Viime talvena rakenneltu n. 400hv setuppi järeällä alakerralla. Nyt kuitenkin alkanut nyppimään tuo kapea...
  7. T

    Hydraulisten Nostimien vaihto

    Vs: Hydraulisten Nostimien vaihto Nyt on uudet nostajat paikalla. Vanhoissa oli osassa silmin havaittavaa kulumista. Lisäksi keinujen öljyreijät oli osa tukossa kokonaan. Putsasin ne paineilmalla ja uudet nostajat paikalle. En suorittanut minkäänlaista ilmausta uusille nostajille. Ajoin...
  8. T

    Hydraulisten Nostimien vaihto

    Vs: Hydraulisten Nostimien vaihto Noh, voin käydä täällä kertomassa sitten tilanteista kun saan uudet nostajat vaihdettua että miten kävi nakutuksen kanssa. Ja myös sen jos nokan tai jonkun muun laakeri leipoo kiinni niin tietää sitten muutkin että ei kannata sortua moiseen kokeiluun...
  9. T

    Hydraulisten Nostimien vaihto

    Vs: Hydraulisten Nostimien vaihto Kipeen saamista en kyllä itse usko hetkeäkään. Esim asconan kone käy melko pitkään jopa ilman öljypohjaa =)! No joo mutta siis se nakutus on sama mikä on ollu jo ennen moottorin pesua et ei se siitä tullut. Enkä nyt ihan amatööri ole näiden kanssa (vaikka siltä...
  10. T

    -91 Galant glsi ecu hajonnu!

    Vs: -91 Galant glsi ecu hajonnu! Tuo eskun toiminta on käsittääkseni ollut vähän niin ja näin jo pidemmän aikaa. Itse en ainakaan ole saanut miestä kiinni koskaan. Ecun korjauksesta kannattaa kysyä täältä: Jani Alho 050-5344710 tai jani.alho@elisanet.fi. Paremmin taitaa tavoittaa soittamalla...
  11. T

    Mistä syistä galantissa palaa moottorin vikavalo...

    Vs: Mistä syistä galantissa palaa moottorin vikavalo... Todella yleinen moottorivalon palamisen syy vanhoissa mitsuissa on viallinen ecu. Siitä riittää juttua tällä foorumilla pilvin pimein. Nokialta löytyy kaveri nimeltä jani alho joka korjailee mitsujen ecuja (jos se on vielä mahdollista)...
  12. T

    Hydraulisten Nostimien vaihto

    Vs: Hydraulisten Nostimien vaihto Tossa ylempänä olikin jo joku kysynyt vanhemman galantin nostajien vaihdosta mut ei oo tullut yhtään vastausta...kokeillaan uudestaan. Eli mulla -89 glsi 8v galant ja siihen tarttis tasurit vaihtaa kun pakkaa nakuttelemaan. Mistä niitä saa nykyään? Onko...
  13. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Joo, tuon johtojen kytkennän uskon olevan hallussa nyt. Kiitokset. Sitten "pinnihomma". Otin tosta auton omasta liittimestä kaikki piuhan värit ylös ja tulin vertaamaan tohon linkin taulukkoon. Värit täsmää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Esim tuo pin 3 oli...
  14. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Noniin, eipä oo denso tuo anturi vaan NTK. Mahtaako tulla piuhat silti samalla tavalla kun densolla? Lisäks ilmeni toinen ongelma. Nimittäin tuo ecun pinni 4 on varattu. Siitä lähtee mustakeltainen johto. Pitäs kai käsittääkeni olla tyhjänä kun lambdaa ei aikaisemmin...
  15. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Ai se menee niinpäin. Täytyy kattoa huomenna onko denso. Toivottavasti niin pääsee kokeilemaan.
  16. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Hommasin tähän projektiin nyt pakosarjan missä lambdan paikka. Sarjassa paikalla uudenkarhea anturi josta lähtee kaks johtoa. Toinen valkonen ja toinen sininen. Valkonen varmaan on se ecun signaalijohto mutta entäs tuo sininen? Maihin vai plussaan vai mihin se kuuluu?
  17. T

    galantti: laturi kitisee matalilla kierroksilla?

    Vs: galantti: laturi kitisee matalilla kierroksilla? Tottahan toki hihnatkin tuli uudet sillon samalla. Ja tunnistaisin äänestä jos olisi hihnavika. Tää ei ole sellanen ääni.
  18. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Juu kiitokset...tuo onkin hyvä taulukko. Jep, sinne se tarttee laittaa jos ei sitten löydy edukkaasti mistään pakosarjaa mihin sopii suoraan.
  19. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! En mä taida ruveta sitä pakosarjaa hitsaamaan lainkaan. Putkihan on 4-2-1 tyyppinen niin laittaa sen tohon 1 kohtaan sen lambdan paikan tai sitten kattelee jostain käytetyn pakosarjan jossa lambdan paikka valmiina. Kai selllanen lambdapaikallinen pakosarja paikalleen...
  20. T

    epätietoinen ecusta!

    Vs: epätietoinen ecusta! Ahaa siinä ois tollanen vaihtoehto kanssa olemassa. Taidankin kokeilla jos ei sitä orkkis ecua saa enää kuntoon. Mahtasko olla muutenkin parempi...kulutus mahdollisesti pienempi? Voi olla pakosarjaan hankala istuttaa paikkaa lambdalle kun eikös se valurautaa...
Takaisin
Ylös Bottom