Hakutulokset

  1. N

    Grandis jätti välille

    Ajelin normaalisti risteykseen ja pykälsin pienempää, alkoi aivan kaamea tärinä, sellainen kuin olisi ajanut täryraidan päällä. Tehot katosi ja sain auton nilkutettua huoltamon pihaan jossa ei enää startannut. Startatessa samanlainen tärinä efekti. Auto hinurilla huoltoon, jossa nyt odotetaan...
  2. N

    DI-D -06 grandiken keula peittoon

    Varastoa kolutessa löysin kassin jossa oli grandiksen keulaan pakkassuojat. En tiennyt edes omistavani sellaisia ja viimetalven kovat pakkaset meni ilman peittoja. Onko joku peittänyt keulaa ja missävaiheessa sellainen operaatio kannattaisi tehdä?
  3. N

    Grandiksen turbo pois pelistä

    Vedinpä tuossa helteillä kohtuu raskasta vaunua diesel grandiksella. Vakkari päällä 5 vaihteella pistelin menemään. n300 km vedon jälkee pitkässä ylämäessä katosi täysin tehot autosta. Turbo hävisi. Eikun pientareelle, auto sammuksiin ja hetken päästä taas matkaan kuin mitään ei olisi...
  4. N

    Vara-avain mitsuun

    Onko joku teettänyt lisäavainta Grandikseen? Meillä toinen avain katosi nuotioreissulla sellaiseen korpeen että se on ja pysyy siellä jossakin. Kyselin tiskiltä uuden avaimen hintaa niin oli n260 euroa. Onko muita vaihtoehtoja olemassa? Kaukosäädintä ei välttämättä tarvisi olla vara-avaimessa.
  5. N

    Grandis tärryttää tyhjäkäynnillä

    Mitenkä diisseli Grandiksen omistajat, käykö teillä auto tyhjäkäynnillä kuin traktori. Eli koko koelauta tärisee ja ratista kun pitää kiinni on se oivaa hierontaa kämmenille. Huollossa asiasta sanoin ja väittivät että ei siinä mitään vikaa ole, että on vielä ihan normaalia. Omasta mielestä ei...
  6. N

    Lisävalot grandikseen

    Onko kukaan asentanu lisävaloja Grandiksen? Jos on niin millaisia ja minkälaisella kiinnityssysteemillä?
  7. N

    Onko muilla vastaavia ongelmia grandiksessa?

    Olen ajellut nyt n10kk diesel grandiksella(-06) ja mittarissa alkaa olemaan 265t joista itse ajanut vajaa 30t. Auto toistaiseksi toiminut, mutta muutama pikku(?) juttu jotka häiritsevät. Jarrupalat eteen ja sisemmän raidetangon pään olen vaihtanut. Todella kova sisämelu! Kuuluuko kuskin...
Takaisin
Ylös Bottom