Hakutulokset

  1. P

    Tälläinen sapporosta tuli

    Kun itse tekee, niin saa mitä sattuu tulemaan. ;D Muutamia osia vielä puuttuu paikoiltaan, kuten kuvista huomaa. Mielestäni tuo jenkkikeula on aika makee. ;) Rahaa paloi n . 6 k€ , joskin kaikki vaihdettavissa olevat osat on liki uutta. (töitä ei tietenkään lasketa) Pihalla seisoo...
  2. P

    4g63 (2l) nokan ja kammen ajoitusmerkit ??? sekä puolan kytkentä

    Etsiskelen syytä siihen, kun ei oikein käynnisty. Ihan kuin olis muutaman hampaan myöhäisellä. Onko nokan ajoitusmerkki koneen edestäpäin katsoen vaakatasossa kannen ja lohkon rajamaastossa vasemalla puolella oikea? Kirja sen antoi. Kammella taasen merkki oli muistaakseni (kasassa jo) klo 10-11...
  3. P

    Canter-osio?

    Tarvitsisiko olla canttereille oma looshi? Mitsujahan nekin ovat. itse olen kyllä pelannut aika paljon niiden kanssa. Ja mielelläni kerron, jos joku apuja tarvitsee.
  4. P

    4g63, mikä on PCV valve, venakopan etupäässä

    Mikä tuon venttiilin tehtävä 4g63 koneessa on? koneen tuuletukseen liittyy, koska letku menee suoraan imusarjaan. En oikein käsitä sen tarkoitusta. Varsinainen huohotin menee kopan takapäästä ilmanputsarille, tai siis meni ennen, koska nyt kaasareina tuplaweberit. Voiko tuon tulppia pois...
  5. P

    mistäs löytys mulle 4g63 vapariin termostaattikotelo

    Kaikenlaisesta osamäärästä huolimatta puuttuu oleellinen juttu: Termostaattikoppa. Ärsyttää... ;D Ruiskusarjasta ei käy, tötterö osoittaa väärään suuntaan. Käykö jostain muusta, vai haluaako joku myydä minulle sellaisen? 045-6771222, Muuramessa (Jyväskylän vieressä) ollaan.
  6. P

    4g63, mitkä jäähdytysvesiletkut tulee imusarjaan / lämppärin kennolle?

    Moro. Pieni ongelma. Vesipumpulta menee lämppärin kennolle. Ilmeisesti paluu. Imusarjassa on letkunippa koneen takapäässä (vauhtipyörän puolella). meneekö tästä putki lämppärin kennolle (meno) ?? Vai tuleeko lämppärin kennolle jostain muualta? kennon paluuputkessa on t-kappale, jossa jonkun itse...
  7. P

    mistä neliskanttinen bensatankki?

    Myykö joku liike jotain yleismallin bensatankkia? en viitsis maksaa montaa sataa kilpatankista, kun sellaista ei tarvitse, ja ne on hieman pieniä ja korkeita. Litroja vois olla jotain 60. motonetissä on halpoja tankkeja, mutta kun pitäis tietää merkki ja malli. Eli missä autossa olis makaava ja...
  8. P

    Tein itse -säästin.

    Joskus tulee aina tälläitä fiksuutta vastaan. plussa kuumaa pakoputkea vasten... ;D jos ei näy, niin tässä linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=6156768.jpg
  9. P

    kenelläs nuo takavetosapporot on?

    Kuinkas monta noista on foorumilaisilla? Itselläni yksi noista -82:sta. Ja kohta viimeinkin liikenteessä.. Tuo tilasto on poimittu Miikan 2008 kysymästä listauksesta. Tilanne on 2008 vuoden lopusta. Nykyisin lienee vielä vähemmän. jos päästäs vaikka pitämään kokoontumisajoja kesällä.. ;)...
  10. P

    Paljonkohan sapporoita tuotu/myyty suomeen aikanaan?

    Onko kukaan tietoinen tai mistä saattaisi kysyä, paljonko noita 80-luvun alkupään sapporoita on tuotu maahan? Muutenkin kiinostaisi, paljonko esim takavetogalanttia (80-luku) on myyty aikanaan.
  11. P

    Grantin ratin keskiö

    Sattuu olemaan tuollainen 12 tuumainen grantin kumipylpyrä. Se istuisi "jenkkimallin" sapporoon näkönsä puolesta kuin nenä päähän. Olisko kellekkään jäänyt ylimääräiseksi sapporoon (-82) sopivaa keskiötä. Lienee boorit samat takavetoisessa galantissakin. Mielestäni tuo on todella tyylikäs...
  12. P

    80-luvun peltiosat ?

    Onko todellakin niin, että 80-luvun takavetomitsuihin ei enään saa peltiosia mistään?? Joistakin jaappanin tuontifirmoista olen kysellyt, mutta laihoin tuloksin. Itse kaipailisin sapporoon konepeltiä ja mahdollisesti ovia.
  13. P

    4G54:n tehot

    Pajeroissa on tuota otsikon mukaista 2,6 litraista bensakonetta. Kuitenkin muistan, kun minulla on ollut tuollainen pajero kahdestikin, niin kone on aika laiska. Wikin mukaan: 85 kW (114 hp) at 5000 rpm (91 RON) 198 nm (146 lb-ft) at 3000 rpm (91 RON) Compression ratio: 8.8:1 Tuosta...
  14. P

    Mikä sapporon väriksi (-82)

    :) Ehdotuksia otetaan vastaan. Alkuperäinen väri olisi aina helppo valinta, tai edes alkuperäisestä värikartasta jokin. Mutta kun jotenkin nuo sapporon värit ei satu silmään mukavasti. Ainoa olisi se punainen, mutta sekin on sellainen tiilenpunainen. Mikään candy-punainen tai sähkön sininen ei...
  15. P

    no se kardaanin kuminen tukilaakeri

    Olen tässä haistellut tunnelmia, ja tuntuu olevan hakusessa toi tukikumi monella. Onko nyt niin, että sitä ei edes mitsuliikkeestä löydy? vai onko niin kallis jotta käytetyt siksi kiinostaa? Ajattelin vaan, kun sellainen varmaankin pitää jostain hommata.
  16. P

    sapporon -82 etutolpat, samat kuin galantin?

    Onkos nuo sapporon etutolpat samat kuin galantissa? Kun tuntuisi olevan iskarit hieman hakusessa. Motonetistä tilasin aikaa siten, mutta eipä näytä tulevan kotia asti..
  17. P

    -82 sapporon kattoluukku, "viemäröinti" ??

    Muistaisikos kukaan, kuuluuko mennä jokin sadevesiputki kattoluukun välitilasta jonnekin alas? siellähän on sellainen vesikourun tapainen, johon mahdollinen vuotovesi menee. Mut minnes se sitten sieltä joutuu? Galantissa saattaisi olla samanlainen ratkaisu.
  18. P

    Sapporon -81 takasivulasin sähköpainike

    Otsikon mukainen osa tarvittaisi. Siis se, mikä tulee takasivuseinään, ja josta saa ikkunan ikkunan avattua. En tiedä, lieneekö vaikkapa galantissa samanlainen nappula? Upotusaukon koko n. 30 x 45 mm. p. 045-6771222, mail bonnieclyde@wippies.com. Ja muuramessa ollaan edelleenkin. :)...
  19. P

    City-lehden juttu: ohjeet bensan pöllimiseen

    http://www.city.fi/artikkeli/Tyhjenn%E4+bensatankki/2557/ Onpa nyt hienoa, kun tuokin opetetaan ihan julkisesti. Ihan kuin olisi luvallista varastaa bensat. >:(
  20. P

    Autotalli.se Ruotsista harrasteautoja.

    Kysäisin tuolta autotalli.se -yrityksestä sapporoita, kun niitä etsiskelin joku aika sitten. Tarjosivat äsken tuollaista: http://www.blocket.se/vasternorrland/Mitsubishi_Sapporo__78_udda_bil_18666578.htm?ca=8&w=3&last=1 Jos kurssit on kerta 1:10 keskimäärin, niin ei toisaalta paha hinta...
Ylös Bottom