Hakutulokset

  1. VR. Sykerö

    Poikittaistuen pallonivelet???

    Inssi kirjotti korjausmääräykseen, et poikittaistuen pallonivelet väljät takana. Mä yritin tosta asasta kattoo mistä osasta on kyse ja päädyin siihen, et ei siel oo muita pallonivellii oikeen, ku alatukivarren pallonivelet mitä se vois tarkottaa. Oletteko muut samaa mieltä, et ei tuu turhaan...
  2. VR. Sykerö

    Vehicle speed sensor vikakoodi

    Terve, kertokaas joku mulle mitä toi anturi käytännössä tekee, ku tuli tollanen vikakoodi, mut autossa en oo huomannu mitään vikaa.
  3. VR. Sykerö

    Legnumin ahdinten turbokartta

    Terve, aattelin kysellä onko kenelläkään TD03-6c ahtimen turbokartaa, kun itse en moista mistään oo löytäny.
  4. VR. Sykerö

    AYC pumpunsuojapelti

    Kertokaas joku viisaampi mulle tarviiko mun ilmata ayc, kun joudun irroittamaan pumpun suojapellin ja siinä samalla lähtee irti ne kaksi putkea jotka lähtevät pumpulta perään?
  5. VR. Sykerö

    Legnum- ja Galant VR4 vakuutukset

    Eli tarkotus olis keräillä vähän tietoa mitä vakuutuksii porukat on ko. autoihin ottanu, mitä maksaa, paljon on bonuksia ja vakuutusyhtiö mistä vakuutukset on. Oma autoni on vasta tulossa ja en muista nyt tarkkaa summaa mitä fennia tarjos kaskosta ja liikennevakuutuksesta, mut se oli jotain...
Takaisin
Ylös Bottom