Hakutulokset

  1. harriveikko

    Vappuja vaan kaikille

    Elikkä hyvät vaput.
  2. harriveikko

    Kaverin pajero

    Juur soitteli kaveri ja oli innostunut vanhaa pajeroonsa rukkaileen.Kyseessä on -83 mallin lyhyt paje.Nyt se on seissyt varmaan jo kymmenen vuotta,mut nyt se on sit työn alla.Aivan ekaks siitä käydään jarrut täysin läpi,on homma jo kuulemma aloitettu.Sit vähän parsitaan alustaa ja koria.Kyl...
  3. harriveikko

    Syssyä

    No hyvää alkanutta syksyä kaikille.No ei vaiskaan,laitan tässä synttärionnittelut edesmenneelle kaverille.Asu vielä 2006 Hämeenlinnassa ja omisti samanlaisen pajeron,kun mullakin on.Reittäpitkin muutti kai raumalle,tai jonnekkin sinnepäin.Meillä oli kolme päivää eroo syntymäpivissä,eli hän oli...
  4. harriveikko

    Pajeron ne kuuluisat saranat

    Elikkä kun mulla on toi vanha pajero tossa pihassa.Miten se on niiden saranatappien kanssa takaovessa.Saako ne miten vaihettua,eli onko aina otettava sarana näppeihinsä.Eikö se muka millään onnistu paikallaan ja mistä tapit?
  5. harriveikko

    Paras konsti pajeron takaoven saranoihin

    Mulla kun aika pahasti "roikkuu" toi pajen takaovi.Kulahtaakohan siitä vaan aina se saranatappi,vai mahdollisesta sekä sarana että tappi.Itse aattelin,että lyön tapin mäelle.Kohdistan saranan ja poraan sit sen reiän.Siihen sit sopiva tappi.Vai onko se yleensä mennyt pelkällä tapituksella.En...
  6. harriveikko

    Lg ln500 navi

    Mulla on ollu tollanen navi autossa jo vuosia ja hyvin tähän päivään asti on pelittäny.No tänään se siis meni jotenkin jumiin.kyseinen pas.a ei enää käynnisty,tulee vaan se ns. etusivu,eikä laite reagoi nappeihin mitenkään.Elikkä ei saa edes suljettua,paitsi siitä liukukytkimestä mikä on...
  7. harriveikko

    Pajen hehkuista

    Onko toi naperon kakspuolikas kone muka niin kranttu noille hehkuille,ettei meinaa tarvikehehku pelata.Meinaan ostin motonetistä "pikahehkut",eikä lähe käymään niillä edes muutamassa pakkasasteessa.Joku vaan mulle joskus on sanonut,että ei meinaa lähtee yleensäkkään noilla tarvikehehkuilla käymään.
  8. harriveikko

    Lumihaittoja

    Käytiin aamulla kaverin kanssa sen tyhjillään olevalla kototalolla.Meidän piti hakea sieltä ulkovarastosta vähän työkaluja,mutta lähettiin kun lukkari sotaan.Siis meillä ei ollu mitään varusteita mukana.Ensin rämmittään sellaset parisataa metriä "umpihangessa",jonka jälkeen koitettiin saada ovea...
  9. harriveikko

    Kaiken vanhin mitsu

    Kuka muistaa milloin mitsua tähän valtakuntaa alettiin tuoda ja kenellä on kaikkein vanhin mitsubishi.
  10. harriveikko

    Pumpun korjaussarja

    Onkohan kukaan tullu ostaneeksi tohon naperon ruiskupumppuun korjausarjaa.No mitähän se näin kotosuomessa mahtaa kustantaa,kun sen saa Lontoosta 13 puntaa.Ja samahan se taitaa olla bossilaisen kanssa.Löyty se seppäkin,vanhempi mies ja tekee kun jaksaa.
  11. harriveikko

    Pumpun korjaajia

    No niin naperon vika on sitten paikallistettu ja pumppu rikki.Tietääkö kukaan hyvää seppää,joka sit kanssa ymmärtää ton syöttöpumpun päälle.Toivon että kysytään,laitetaanko heti käynnistyväksi ja paljonko hevosvoimia.Sielä meinaan on pirusti säätöjä pumpun sisällä,joista tavallinen heppu ei...
  12. harriveikko

    Diesel pajeron käyntihäiriö

    No tossa toi nököttää pihalla mun pajero.Tänään tarkastin että ei imu,eikä poistopuolikaan vuoda,siis noi naftaputket tankille.No siinä se on nyt nököttäny pari viikkoo,kun en kekkaa mikä halvattu sitä vaivaa.Käy tyhjäkäyntiä,mutta annat vähän kierroksia,vekotin sammuu,ihan kun sais ilmaa.Elikkä...
  13. harriveikko

    Kytkentäkaavioita

    Onkohan kukaan netissä pyöriessä törmännyt mitsujen kytkentäkaavioihin.Itseäni lähinnä kiinnostais pajero ja coltti.
  14. harriveikko

    Aukko pajeron lattiassa

    Elikkä mulla eilen jäi toi napero tonne tienvarteen ja ajattelin nyt vaihtaa koko sen imuletkun nailoniseen.Jäi vaan askarruttamaan,onko ykköskoppasessa naperossa luukkua lattiassa tankin päällä,että pääsee letkuihin käsiksi.Jos ei ole,niin missähän kohtaa se kohta mulla on?
  15. harriveikko

    .....keleen diesel

    No nythän mun napero tempun teki.Tankkasin aamulla naftaa seitkytä litraa ja ajoin noin kuuskytä kilsaa.Takasin tulinkin sitten lähes koko matkan noin kilmee kymppiä.Ei vaan kulkenu nafta.Elikkä toi käsipumppu oli kuin ois tyhjää pumpannu ja kun sain käymään,ei kestä yhtään...
  16. harriveikko

    Oliko pajero tietäjiä?

    Mulla on tossa ykköskoppanen pajero.Ei tunnu kabiiniin tulevan lämmintä ilmaa vaikka miten vipuja kääntelen.No varmaankin on varpit irronnu,eli kuka tietää,missä ne vivut sijaitsee siinä kotelossa ja pääseekö raanaan käsiksi jotain kautta.Hyvä olis,kun sais edes puhalluksen lasille ja tosuiaan...
  17. harriveikko

    Tallissa tapahtuu

    Tänä aamuna olen pajeron ohjauspumppua huoltanu jo tunnin verran:sattu siinä oleen jotain moskaa sisällä,en tiedä mitä moskaa se oli,mutta putsasin pumpun.
  18. harriveikko

    Pajeron tulevat verot

    No hitto kun mulla on tollanen ykköskoppanen pajero huoltoautona.Noista uusista veroista olen sitten kuullut useampaa versiota ja kaikissa se ainakin tohon mun nakuun nousee ja aika reilusti.Onkohan täälä jollakulla tietoo niistä uusista veroista.
  19. harriveikko

    Pajeron pyörän pultit

    Pistin eilen naperooni takapyörän.Perhana kaksi pulttia pyöri mutterin mukana.Elikkä miten ne pultit mahtaa olla kiinni siinä takarummussa?Elikkä suomeksi mitä on tehtävissä?
  20. harriveikko

    Likka pahalle apua

    Viime yönä poikkesin mökille.No mennessä juuri ennen mökkitielle kääntymistä,seisoi tien laidassa ykköskoppanen pajero.No ihan vaan pistäydyin mökillä,eli alle puolituntia ja tulin jo takasin.No napero seiso yhä tienposkessa.Toppasin oman palleroni ja menin kysymään autossa istuvalta...
Takaisin
Ylös Bottom