Hakutulokset

  1. E

    Evo 4 & 5 hintaero

    Vs: Evo 4 & 5 hintaero Ok. Rauhallisiahan tässä koko ajan ollaan oltukkin. Ilmeisesti sitten Briteissä ruostesuojattu..
  2. E

    Evo 4 & 5 hintaero

    Vs: Evo 4 & 5 hintaero Terve taas kaikki. Tuosta ilmosta kyllä sai sen käsityksen, että ilmoituksen jättäjä on ITSE hakenut auton Briteistä ja siksi myös auton omistajakin, koska auto on Suomessa katsastettu ja Suomen kilvissä. No nyt se evo ei enää olekkaan ruosteessa vaan joitain keltaisia...
  3. E

    Evo 4 & 5 hintaero

    Vs: Evo 4 & 5 hintaero Ja vielä lisäys. Löysin nettiauton Evo 5:sen ensimmäisen Suomessa myyjän vanhan ilmon nettiautosta id.2729477, josta käy ilmi mm. kohdat: Autoa on pidetty huolella ja rahaa säästelemättä, huollot on tehty ajallaan ja näistä löytyy dokumenttia pitkältä ajalta. Myös pieniä...
  4. E

    Evo 4 & 5 hintaero

    Vs: Evo 4 & 5 hintaero heh..aika jännää kun twilight "tervaa" kilpaa itse Englannista oikein valitsemalla tuomaansa Evoa. Oletko huonon auton mennyt myymään eteenpäin. pitäisiköhän ilmoittaa ostajalle?
  5. E

    Evo 4 & 5 hintaero

    Vs: Evo 4 & 5 hintaero Jos itse pitäisi valita niin valitsisin viitosen ehdottomasti ennen nelosta jo pelkästään ulkonäön, sisustan ja jarrujen vuoksi. Kaverilla tehtiin aika pahasti ruostuneeseen ns. Suomi- Celicaan täys ruosteenkäsittely ja maksoi muistaakseni alle 500e.
Takaisin
Ylös Bottom