Hakutulokset

  1. kikZ

    Mistä olet iloinen?

    No empäs taija itekkää tiätää missä oon menny! Onneks selvisin takasin, jos koittais pysyy teijän kelkassa! :D
  2. kikZ

    Mistä olet iloinen?

    No miä oon ilonen et miä ”eksyin” tänne foorumille pitkäst aikaa! Enhän miä osaa käyttääkkää tät enää!:eek:
  3. kikZ

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Harmaa legu Kotkassa katariinan koulukampuksen edessä! Klubin tarra takalasissa! Ootko siä täällä?
  4. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Miusta tulloo jonkunäkönen lähihoitaja! Katiska jee! Kiitsa! Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Tää akka otti loparit töistä! Miusta tulloo taas köyhä opiskelia! :peukku Otan sit vastaan ruoka-avustuksia ;) ;) Ja vielä pakko hiuka kehua itteäni, oon ollu jo 27päivää ilman tupakkaa!
  6. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Nyt kyllä taitaa miulakin mennä aika persiilleen, kun laitoin just hakupaperit Turkuun kouluun! ;D
  7. kikZ

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Halojata halloo! Onks tiällä ketään?
  8. kikZ

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Passatissa leimaa taas vuode verran! :peukku :peukku Josko sen nyt sais myytyä..
  9. kikZ

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Ei se kuule tipu se kuume ennenku se on oma. Vois skippaa noi kinkerit jo ku tiädän et sen jälkeen kuume on jo liian korkea.
  10. kikZ

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Niin hirveä Legnum himo on mulla että koht tapahtuu hirveitä!!! En kestä :(
  11. kikZ

    Offtopic

    Vs: Vs: Vs: Offtopic ;D ;D ;D ;D :palvo :palvo :popcorn
  12. kikZ

    Offtopic

    Vs: Vs: Vs: Offtopic Joo laita vaan!!! No jos eka otan selvää onko se jättäny ketään pyörimään sinne nurkkiin ja sit vasta tulen jos oon tullakseen! Tai no... ;)
  13. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Nyt kaikki ketä asuu ähtävällä tai siellä läheisyydessä, ettii miulle sen maajussille morsian ohjelman Christianin osotteen! ;D ;D Oon niiiiiin äärettömän rakastun siihen että huhhuh! :peukku :peukku
  14. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic No johan täällä on ollu taas juttua. ;D ;D
  15. kikZ

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Kyllä alkoi hyvin tämäkin vuosi, tänään yksin rakkaista ihmisistä lähti tuonne ylös taivaaseen... :seina :'( :'( :'( Että voikin taas pientä (isoa) ihmistä riapotella mualima kerralla..
  16. kikZ

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mulla on niiiin hermosto kireellä kun toi passatin raato roikkuu tuossa pihassa vieläkin!! Miä haluun siiittä jo eroon! :seina :seina
  17. kikZ

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Miä oon iltavuorossa!! :(
  18. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Kun oliskin, äitee lähti sen miehelle evakkoon! ;D ;D
  19. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Kyllä nyt on tilaa olla. Piti tulla syksyksi evakkoon äitille asustaan kun omassa kotona tehhään putkiremppaa. Nyt on koira ihmeissään kun joutuukin jakaan sohvan kahden kissankanssa! ;D ;D
  20. kikZ

    Offtopic

    Vs: Offtopic Nyt on volkkari myynissä! Miks ei mulle oo jo soitettu että " Mä ostan sen" ?? ::) ::)
Ylös Bottom