Hakutulokset

  1. Akio

    Mitsu galant sigma vm-80

    mulle voi tarjota ovia :D
  2. Akio

    Remote control

    Voit ajastaa latauksen jäähdytyksen. Tietty jäähdytyksen saa myös heti päälle sillä. Kantama on vaan onneton. Sinne saa aktivoitua myös lämmityksen ja tuulilasin lämmityksen, mutta ilman kyseisiä komponentteja ne ei tietty toimi. Käytetty osa noin 90e, koodauksen tein itse. Laitteet ny maksoi...
  3. Akio

    Remote control

    Omaan laitoin jälkiasennuksena remote purkin. Pitää myös koodata
  4. Akio

    Mitsubishi Colt -96

    Riippuu onko kiire
  5. Akio

    Mitsubishi Colt -96

    Mulla on yhet missä on puslat vähän kulahtaneet
  6. Akio

    6a13tt Legnum viritys.

    Juu flexifuel ehdottomasti ja kunnon säädöt. Putkisto ja välijäähdytin vaihtoon ni pääsee jo suht lähelle tavoitetta jo vakioturboilla
  7. Akio

    R.I.P bro Pidetään ahdot korkealla ja mutkat suorina

    R.I.P bro Pidetään ahdot korkealla ja mutkat suorina
  8. Akio

    Ostetaan vm-78 eli ykkös koppaseen Sapporoon osia

    ET saattaa olla volvon vanteissa vähän liian iso
  9. Akio

    Välikoppa galantin peltejä

    Moottorin ja johtosarjan tarvin. Loput Joutaa kokonaisena koska on niin peestä purkaa tuon keula
  10. Akio

    Välikoppa galantin peltejä

    Siis 7g? Mul ois pihassa koko auto jos tarvii
  11. Akio

    Oma ketju 3xx Outlander murheille

    Ja sitten rauha kaikille ettei tarvi alkaa mykistelemään
  12. Akio

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Epäonneksi :D :D ei oo yhtään valittamista mulla
  13. Akio

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Tervetuloa katsomaan tuota mun ranskantuontia. Hytti lämpeää talvisin bensalla (eikä haittaa mua tippaakaan)
  14. Akio

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Niin, tai olisko kyseessä auto missä ei ole tehtaan sähkölämmitystä?
  15. Akio

    Outlander PHEV penkinlämmittimet

    Noniin, penkki purettu ja taas kasassa, testattu ja toimii. Itse purku oli aika simppeli, muovit ja ruuvit pois niin pääsee verhoilun kiinnikkeisiin: enimmäkseen muoviklipsuja mutta istuinosan pohjassa oli 2 metallikoukkua myös. Isofix ympäri menevä kankaanpätkä on myös klipsulla, ja irtoaa...
  16. Akio

    Outlander PHEV penkinlämmittimet

    Testiä vielä ennenkuin räjäytän penkin auki. Hyvin toimii
  17. Akio

    Outlander PHEV penkinlämmittimet

    Tulipa ostettua Ranskantuonti MY16 PHEV, aivan karvalakkivarusteinen eli penkinlämmittimetkin puuttuu. Itseä ei haittaa mutta vaimo ystävällisesti pyysi laittamaan tällaiset. Kirjoitan ylös jos joku muukin innostuu Tarvitaan seuraavat: Rele mr588567 (4napainen diodilla) Katkaisija/nappi...
  18. Akio

    Ratapäivä Ahvenistossa 2021

    Koleilkaas nyt. Jos ei vieläkään niin tämä löytyy osiosta clubin tapahtumat eli käsin navigoimalla sinne
  19. Akio

    Ratapäivä Ahvenistossa 2021

    Aukeaako tämä edes? https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/clubin-ratap%C3%A4iv%C3%A4-ahvenistossa-10-7-21.63810/
  20. Akio

    Ratapäivä Ahvenistossa 2021

    Mitsubishi Club Finland ja Subaru Club Finland järjestävät yhteisen ratapäivän Ahveniston moottoriradalla 10.7.2021 klo 9-18. Tapahtuma on jäsenille suunnattu, mutta paikan päälle voi tulla tutustumaan kerhon toimintaan. Ajamaan pääsee liittymällä kerhon jäseneksi (paikanpäällä ei voi liittyä)...
Ylös Bottom