Hakutulokset

  1. P

    Sisävalo ja valohälytin

    Tämä kysymys on ollut myös Pajero-ryhmässä - ei vastauksia! Hei mestarit! Pajero 2.8 vm -94, ovi/sisävalo ei toimi ojan ½:lta ovilta ollenkaan, onneksi sentään kuskin ovesta. Katkaisimet tarkastettu molemmista ovista, puhdistettu, eikä mitään vikaa tai eroa 2:n ½:n katkaisimiin näkyvissä...
  2. P

    Pajero 2.8 ja 3.2 kulutus

    Hei! Minulla on tuo ensin mainittu 2.8. Olen huomannut mm autotalli.com autoarkistosta että kulutus laskisi n 2l/100km tällä uudemmalla moottorilla. Onko tämä reaalimaailmaa vai jollain ihme kikkailulla saatu "virallinen" mittaustulos, johon "oikiat ihimiset" ei kuunaan pääse? Eli kannattaako...
  3. P

    Pajeron sisävalo ja ajovalohälytin

    Hei mestarit! Pajero 2.8 vm -94, voi/sisävalo ei toimi ojan ½:lta ollenkaan, onneksi sentään kuskin ovesta. katkaisimet tarkastettu molemmista ovista, puhdistettu, eikä mitään vikaa näkyvissä. :seina Miten jatkasin tarkistusta? 2. Päälle jääneiden ajovalojen hälytin ei toimi. Ostin uuden...
  4. P

    Pajero 2.8 TDIC, vm 94, säädettävä iskunvaimennus

    Arvoisat tietäjät, onko tietoa mistä saisi edullisesti hyvät iskunvaimentimet taakse (tn alkuperäiseen) säädettävään systeemiin? On mennyt vasen poikki varrsta heti 16 v:n jälkeen. No itsellä auto on ollut 6 v ja olen ajanut sillä yli ½:t sen kilometreistä. Saksasta Rintajuopon kenkkäämä...
  5. P

    Pajeron sisävalo

    Hei osaajat! 1. en ole sähkömies, vaan enemmänkin konemies. 2. Pajerossani, 2,8 TDIC -94, matkustajan puolen sisävalokytkimet eivät toimi, kuljettaja puolen kyllä. Johto on kiinni ja nappi kulkee ylös-alas, mutta mitään ei tapahdu. Ovikytkimen rungon ja auton rungon välinen vastus muuttuu...
  6. P

    Pajero GLS vs GL

    Minulla on se J.Rintajuipin Saksasta uittama Pajero -94, jonka perään on liimattu GLS tunnus. Kävin huudattamassa sitä autoliikeessä ja kaveri sanoi joskus myyneensä Mitsua. Väitti että autoni on GL-mallia. Eli arvoisat viisaat, miten eroavat ao ajankohdan GLS ja GL mallit?
  7. P

    Vaihteet jäykkiä

    2.8 TDIC vaihteet ovat aamuisin erityisen jäykkiä, naisväki ei edes tahdo saada niitä päälle. Vaihdoin vaihteistoöljytkin jo, mutta oleellista parannusta ei tullut :-[. Huonoiten kytkeytyvät pakki ja 1 vaihde. Auto on 10v vanha ja sillä on ajettu 145 tkm. Lisäksi takaovi sulkeutuessaan nousee...
Takaisin
Ylös Bottom