Öljynpainemittari Gti:hin

V

Vesseli

Guest
Elikkäs tuota...tarkoituksena olis asentaa öljynpainemittari öljynlämpömittarin kaveriksi tohon keskikonsoliin ja nyt mä sitten meinasin vaan tiedustella, että onko jollain fiksua tietoutta mihin se paineantura kannattais sijoittaa...öljynlämmön toi mittaa öljypropusta mutta kandeisko se paine antura laittaa siihen öljynsuodattimen jalassa olevan propun paikalle, vai mihinkäs....(siinä vieressä on vissiin anturi öljynpaineen varoitus valolle), onkos sellanen yhdistelmä anturi pätevä? eli sellanen jossa on sekä lämpö että paine?
Onko kokemuksia aiheesta?
 
itse laitoin siihen missä on vanha öljynpaineen varoitusvalo.. ja öljynlämmön siirsin öljypohjaan minne se kuuluukin, oli ennen haaroitin ja molemmat anturit siinä ÖP varoitusvalon anturin paikalla, haaroitin katkesi varresta ja osa jäi lohkoon. kiitos vastakierresarjan se lähti ja siirsin Ö-lämmön öljypohjaan. :) en oo ikinä kuullu noista yhdistelmä antureista, jos joku tietää voisi valaista myös minua. :)
 
OK.
Mulla on kuva tossa VDO:n manuskassa sellasesta...siinä on kaksi liitintä yhden sijasta, muuten saman näköinen mötikkä...sit siinä on myös kuva sellasesta anturista jossa on myös paine ja lämpö ja se törkätään öljytikun paikalle...mutta toi onkin todella vanha manuska, ja mittari.
mutta säädellään.
 
Takaisin
Ylös Bottom