öljypohja 4g63

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Meni vanha vähä montus lommolle, ei onneks vuotamaan alkanu mut kyllä ehjän haluisin, ja jos joltaki sattus tiivistekki löytyy? Vai saisko molemmat motonetistä kun eclipse nimikkeellä ei löydy mitee :D
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: öljypohja 4g63

Se on peltiä, ainakin omasta löin lekalla (puukapulan välityksellä toki) takaisin muotoonsa kun oli joku edellinen ajanut läjään.

Ei eri tiivistettä, vain massa kuten todettu
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: öljypohja 4g63

korsma sanoi
Se on peltiä, ainakin omasta löin lekalla (puukapulan välityksellä toki) takaisin muotoonsa kun oli joku edellinen ajanut läjään.

Ei eri tiivistettä, vain massa kuten todettu

no tuo on jo ennestään vähän kärsineen näkönen niin sen puoleen ajattelinkin uusia, muutenhan itsekkin nuo yleensä lekalla suoristanu :D
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Vs: öljypohja 4g63

Mulla tuli ainakin ebayn "engine repair kitin" matkassa öljypohjaan ihan tiiviste. Aiemmat neljä kyllä olleet ihan massalla. Katotaan pitääkö tuo mittään tuo tiiviste ::)

Mutta jos en väärin muista niin mulla ois yks galantista lähtösin oleva öljypohja ylimääräisenä. Katon lähipäivinä tallista jos vielä tarvetta on. Kai ne samanmoiset on eclissäkin.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: öljypohja 4g63

outonaapuri sanoi
Mulla tuli ainakin ebayn "engine repair kitin" matkassa öljypohjaan ihan tiiviste. Aiemmat neljä kyllä olleet ihan massalla. Katotaan pitääkö tuo mittään tuo tiiviste ::)

Mutta jos en väärin muista niin mulla ois yks galantista lähtösin oleva öljypohja ylimääräisenä. Katon lähipäivinä tallista jos vielä tarvetta on. Kai ne samanmoiset on eclissäkin.

Nii no ilmottele, yks vaihto ehto et jos sen evon koneen hommaan nii säästyy toiki vaiva :'D

Ilmottele! Prkl voisin tost alumiini turkkilevyst vääntää semmotteen pohjapanssarin ettei enää töyssyt meina mitee : D
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Vs: öljypohja 4g63

Ois tuo öpohja tuolla raadon kontissa. Ehyt on, vähän putsausta huutais. Pistä vaikka yv jos tarvetta :peukku
 
Ylös Bottom