-00 galant rakentelua- Makke-84

Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Jaa... Ensimmäinen kerta :eek: Onpa prkleen tyylikästä :peukku :peukku (enkä usko siihen ekaan yritykseen ;D)
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Hienoa jälkeä ja on kai sitä ennenkin jotain tehty kun työkalut noin hyvin pysyy kädessä... ;) Vai huutelenko vain kateuttani kun minun ensimmäiset yritykset ei kyllä noin hyvältä näyttäneet? ;D Mutta siitä riippumatta todella siististi tehtyjä muutoksia! :peukku
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

On noitten musavehkeitten kans ennenki touhailtu, mutta lasikuitu kotelot ja levikkeiden tekoa ennen tätä rojektia en ollut työstänyt. Piti vaan pirusti nettiä selailla ja kysellä hyviä neuvoja ja vinkkejä kavereilta joille homma oli tuttua. Kojelaudan alaosa on maalattu, ei keinonahkaa :(
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Todella hieno sävy! Jos on lisää kuvia valmiista tuloksesta auringonvalossa niin julkaise ihmeessä. Tekikö maalari niin hyvän pinnan sinulle ettei tarvinnut mitään kummempia kiillotteluja...
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

No nythän mä vasta hokasin, että minähän olen nähnyt tämän auton livenäkin ja värisävy on tosiaan valtalinjasta poikkeava ja sopii kyllä tuohon autoon. Tuttuja tallikuvia tosiaan joukossa ja korjaa jos olen väärässä, mutta mahtoi Henasta olla jotain apua korisarjan ja hifien teossa... ;)
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Joo hena viimeisteli veskun aloittamat etuovien pahvit. Kaikki muu on täysin omaa käsialaa. Tosin hyviä vinkkejä tuli myös korisarjan työstämiseen. Nyt harmittaa kun en tehny oviasennuksiaki ite kun sitten olis kaikki oman käden tulosta. Jos joltain löytyy prkkis etuovipahvit joista on valmis luopumaan järkevään hintaan olisin kiinnostunut, riittäis pelkät alaosatkin.
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Ja tosiaan kuvia valmiista ulkokuoresta tulee lähiaikoina kunhan käyn katsastamassa ja saan palikat lopullisesti kiinni. Alle löysin käytetyt 19" kromivanteet jotka saa kelvata tämän kesän.. Kromi hilseilly pahasti sisäkehältä.. Jos talvella puhallukseen ja pulverimaalaukseen. Ja kyllä vien auton edellämainitun Henan myllytys käsittelyyn vaikka pinnassa ei sanomista olekkaa paria pientä omaa pohjatyövirhettä lukuunottamatta :)
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Hyvältä näyttää! :peukku Väri on kyllä melko hieno.
 
Vs: -00 galant rakentelua- Makke-84

Kliinit ja kokonaisuuteen sopivat linjat sait tähän tehtyä. :peukku Ja tosiaan tuo väri on piristävä poikkeus ja sopii hienosti muotoihin. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom