1990 Sapporo (AFI)

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Terve,

täällä foorumillakin silloin tällöin esiintullut vähänajettu ja vähäruosteinen 1990 Sapporo kulkeutui tammikuussa pihaani. Tarkoitus on pitää se vähintään yhtä siistinä kuin tullessaan, mieluiten jopa paremmassa ;) Hankin sen siis vähän niin kuin parempien päivien autoksi, jokapäiväisempänä ajokkina ajossa on '91 Mazda 323F.

sporoside.jpg


Sapporon mittarissa on nyt reilut 116 000 km, ajellut sillä siis parisen tonnia. Vinkit ja varaosat kiinnostavat, kauhutarinoita kyseisestä autosta en uskalla kuulla ;D Tai no, sherlockattuani omistushistoriaa/forumia ja tutkittuani auton kuntoa ja mukanatulleita papereita, ei ilmeisesti suurtakaan pelättävää ole - paitsi osien saatavuus.

Joitakin huomioita toistaiseksi:

• Öljyä tippuu, ilmeisesti kampiakselin stefasta? Huolto tiedossa.
• Jarrutuntuma epämääräinen jarrunesteiden vaihdattamisen jälkeen. Jarrupääsylinterin vaihto tiedossa, kun korjaamo sai useilla ilmausyrityksillä tuon vain kohtalaisen tuntuiseksi.
• Kansipahvi näyttää hikoilevan öljyä ulospäin. Sapporon kansipahvit kiven alla, Saksasta näyttää saavan.
• Tuulilasi halki alalaidasta. Ei vaikuttane katsastukseen.
• Ruosteita kuskin puolella helmakotelon päässä/oven ja takakaaren välissä, repsikan puolella muutama läntti helmassa
• Nykimistä noin kahdeksankympin vauhtia cruisella ajettaessa, kuitenkin melkein huomaamatonta. Ei häiritse - ja ilmeisesti tuonne onkin tulpanjohtoja yms. vaihdettu.
• Hankin uudet talvirenkaat. Vanhat taisivat olla viime vuosituhannen puolelta.
• Valmistettu ja tuotu maahan jo 1988, valmistenumeron ja takakontissa olevan maahantuontiruostesuojauskäsittelytarran mukaan?

Hyvääkin on:

• Mielettömän mukava ajaa pitkää matkaa. Äffään verrattuna todellinen loistoauto.
• Sisustus yhä kuin uuden väärti, paitsi yhden takaoven yksi verhous vaatii hiukan liimaa.
• Stereot hyvät, kiitos sille joka ne aikanaan on vaihtanut. Sähköantenni toimii.
• Ei tuota ruostetta nyt todellakaan paljoa ole, valokuvissa muita kuin kuskinpuoleista ei edes huomaa. Pohja hieno.
• Kulutuslaskelma yhdelle 800km pätkälle 7,8l/100km, vain litran satasella enemmän kuin mitä 323F vie.
• Karmittomien ikkunoiden tiivisteet pitävät, vettä ei tule kabiiniin yhtään.

Eli juu, mikäli joku auton ennen omistanut osaa vinkkailla jotakin oleellista autoon tehdyistä huolloista / remonteista / modauksista, kiinnostaa kuulla. Jonkin verran olen täältä jo löytänytkin. Öljyntiputtelun ja jarrutuntuman lisäksi tuossa ei ole mielestäni mitään oikeasti häiritsevää vikaa, ja ruosteet tulee hoidettua pois päiväjärjestyksestä jahka kelit paranevat. TraFin mukaan noita on tosiaankin liikenteessä vain 28, joten sietää pitää ainakin tämä yksilö kunnossa.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

- öljyvuoto = kampiakselin,tasapaino akselin tai nokan stefa yleensä, käytä vain alkuperäisiä ne kestää paremin...
- kansipahvi = saman ikäisen galantin kansipahvi käy. (tiivisteliimaa suosittelen laitettavan öljykanavan kohtaa hiukkasen)
- jarruista onko abs yksikkö ilmattu? sinne jää helposti ilmaa...
- nykiminen = egr pitää tukkia ja kaasuläppä puhdistaa + tulpat tulpajohdot + jakajan kansi, pyörijä

muutoihan tuo sapporo on ihan pätevä laite ;)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tulpat, tulpanjohdot ymym. on yksi edellinen omistaja kai viimeisen parin vuoden aikana vaihtanut.

ABS-yksikkö on ilmattu, mutta tuo taitaa ihan vuotaakin jarrunestettä jostakin.

Käykö 4G64:ään todellakin 2.0 Galantin kansipahvi?
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

public sanoi
Tulpat, tulpanjohdot ymym. on yksi edellinen omistaja kai viimeisen parin vuoden aikana vaihtanut.

ABS-yksikkö on ilmattu, mutta tuo taitaa ihan vuotaakin jarrunestettä jostakin.

Käykö 4G64:ään todellakin 2.0 Galantin kansipahvi?

käy, itekin kokosin sapporon koneen 88-92 galantin kansipahvilla.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Öljyntiputtelu oli ainakin toistaiseksi niinkin monimutkaisesta jutusta kiinni, kuin öljypohjan kunnollinen tiivistys. Venakoppa sai myös uudet tiivisteet. Jarrut ilmattu kertaalleen uusiksi, testaillaan meneekö ne taas puuroksi pikkuhiljaa. Onneksi leimaan vielä pari kuukautta :)
 

Spezzi

Dieselvoimaa
Liittynyt
23 Huhtikuu 2003
Sijainti
Uusimaa
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tervehdys täältäkin, toiselta tuoreelta Sapporon omistajalta! :)

Hieno laite ja tosi sopivat kilometrit, ja komea väri!

Google-haulla löytyy yhtä ja toista aiheeseen liittyvää. Autohan perustuu pitkälti 1984 esiteltyyn Galantin E10-sarjaan, vaikka pintapelleissä, sisustassa jne. on eroja. Monet 2-litraisen bensa-Galantin (E15) tekniikka- ja alustaosat sopivat suoraan.

Eilen illalla kaverin kanssa vertailtiin vierekkäin kolmea kymppisarjalaista: E14 diesel, E15 bensa ja E16 Sapporo. Jännä, miten pienillä muutoksilla Sapporosta on saatu niin äveriään oloinen tavalliseen kymppigalluun verrattuna! Pienenä yksityiskohtana mm. kojelauta, vaikka näyttääkin samalta kuin Galantissa, on etuosastaan koristeltu pienillä tikkauksilla.

Jos saksa taipuu, käy katsomassa www.e16a.de, siellä on jonkin verran Sapporo-tieoutta (mm. teknisiä tietoja jne).

Ollaan kuulolla! :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Nämähän alkavat olla siis jo muodissa, kohta jokaisella on oltava S'poro ;D

Onnittelut ostoksesta - ja kiitos linkistä, saksa taipuu sen verran hyvin että tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta luettavalta.

Yöllä ajelin miellyttävän alhaisella alle kahdeksan litran keskikulutuksella maan halki länteen, ja kyllä se tuo Sapporo kulkee hienosti ja hiljaisesti reilun satasen matkavauhtia tieosuuden salliessa. Teiden heitot eivät tuntuneet yhtään missään, vaikka auto oli lastattu ääriään myöten tyttiksen muuttokuormalla, sis. huonekasvi yms :D Vastaavalla lastilla 323F nitkautti äänekkäästi joka poikittaissaumassa.

Ja ettei pelkkää plussaa, niin tuoreen väristä öljyä oli keulan alla taas kun tarkistin. Pari tippaa, mutta ilmeisesti öljypohjan tiivistys ei riitä vaan se tiputtelee sitä yhä jostakin - sieltä hihnapyörän tiivisteestä? Pitää tarkkailla tikusta miten sitä häviää. Onneksi jarrutuntuma on vielä tuhannen kilometrin jälkeen "ok".
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Pellin alla sherlockkailun perusteella kansipahvista epäilemäni tihkuminen näyttäisi johtuneen vain venakopan tiivisteestä; nyt 1000 kilometrin jälkeen tuo "kieleke" kansipahvin kohdalla on kuiva. Öljytasokin näyttäisi olevan nätisti max levelillä.

Onkohan tuo EGR valve tukittu jo tuolta? Tämän threadin perusteella AFI:a on ropattu noilla neuvoilla jo jonkin verran :) Nykiminen tosiaan loppuu kun vauhtia nostaa, noin 2400rpm:ssä ei tunnu juuri mitään.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jarrujen pääsylinterin tiivistesarja vaihdettu, näin hyviä jarruja tässä ei vielä ole ollutkaan. Tarkkaillaan tilannetta. Pitänee tehdä ihan projektithreadi, kun varsinaisia restaurointeja (sisustan paneelit, pikkuruosteet) alkaa tulla eteen - nyt on ollut vain ajamiseen vaikuttavia juttuja.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Autolasiliikkeestä tarjous uudesta tuulilasista 380 euroa; mistähän kannattaisi alkaa etsiä edullisempaa? Tuo tuskin pomppaa leimalta koska halkeama on niin alhaalla, mutta mielellään sitä katselisi ehjän lasin läpi.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Hienossa kunnossa edelleen ja hienoa että harrasteauto päätyi hyviin käsiin eikä minkään teinin amisrässiksi :peukku
Itsellä tämä auto ehti olla reilun vuoden ja myös yksi automaatti sapporo oli yhtä aikaa käytössä ;D
 

SjP

New Member
Liittynyt
24 Huhtikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Hieno on. Kateellisena katselen.
Itselle tuli vähän puoli vahingossa 89 2.4 poro jolla ehkä ajettu vajaa 200th, taidan olla toinen omistaja. Koskaan en ole kyseistä merkkiä omistanut ja tuota mitsua katsellessa olen ihmetellyt tätä tekniikan määrää. On säätöalustaa, aut, ac, cruise, k-luukkua, lämmitetyt peilit ja paljon muuta.

Teillä on kokenmusta näistä laitteista, auto jonkinverran ruosteessa, moottori toimii todella hienosti mutta loota vuotaa aika reilusti öljyä jostakin ja noiden varusteiden toiminnasta ei vielä ole oikein varmuutta. Enempää en ole autoa tutkinut. Elikkä nyt mietin laitanko auton palasiks ja osat myyntiiin, vaiko onko mitään järkeä alkaa kunnostamaan mikäli esim säätöalusta ei toimi. Amerikan autoilua harrastaneena pieni kynnys alkaa laittamaan mitsua ;)
[Lue: aika monimutkaista ja hienoa tekniikkaa :) ]

Eli mistä apua sekä osia kohtuu vaivalla? Tähän ei käy edes tuumakoon työkalut paitsi jakari ;)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Onko tuo se muutaman vuoden seissyt Vantaan kärry, joka oli nettiautossa? Mietin sitä katsellessa "hitto maksoinko liikaa omastani" :) Mutta ruostetta on?

Mikäli pistät Sapporon osiksi, minulla olisi kysyntää sisustan osille, siistimmille spoilereille ym ym.

Omalla tulee kohta 7000km yhteistä taivalta tauluun, ja maata se halkoo kyllä kiitettävän hyvin - joten harkitse vielä kunnostamista sinäkin :peukku:
 

SjP

New Member
Liittynyt
24 Huhtikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sama kärry on.
Ruostetta on ovien alaosissa, kunnes ajan sen montulle niin näkee pohjan. Muuten toimii aika hyvin paitsi se öljyvuoto jostain laatikosta, stefa tai mikälie vika? Kunnostus on kyllä vähän mielessä, mietityttää vaan tuo jousitus miten se kunnostetaan ja millä hinnalla.
Vieläkin ihmetyttää että 80 luvun perhe autossa on noin hienoa tekniikkaa.

Pakko myöntää että kiva on ajella, hauska laite ikäisekseen :) yllätyin kovasti.

Mikäli menee osiksi, sisusta on niin uuden veroinen kun tuon ikäisessä voi olla ja levikkeetkin on kohtullisessa kunnossa.

Tällä hetkellä on 454 SS Chevy työn alla, täytyy vähän miettiä mihin budjetti riittää, kivahan se olisi yksi Sapporokin olla.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sisusta on minullakin tosi siisti, mutta joku on takaa polkenut kynnyslistat halki molemmilta puolilta ja ne on fiksattu popniiteillä ymym. Eli tuollaista pisteosaa, mitä voi hifistellä sitten kun kaikki muu mahdollinen on tehty. ;D

Takaspoileri on hiottu huonosti joskus ja maalattu vannehopealla? yli, se on aika karmean näköinen läheltä.

http://dl.dropbox.com/u/9684341/sporo_spoiler.jpg

Etuspoileri on ottanut joskus raapaisun johonkin oikealta puolelta ja pitäisi myös maalata kokonaan uudestaan.

Minulla on manuaalivaihteisto ja ei säätöalustaa, joten vähemmillä remonteilla päässee; koneen hihnapyörän stefa kuitenkin näyttäisi vielä tihkuvan/tiputtelevan öljyä ihan hyvin. Leima on nyt kuun alussa, katsotaan miten menee.

EDIT: ja pomppasihan se leimalta raidetangon päästä edestä oikealta. :peukku

Muusta ei tullut sanomista.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jeppis, kummallekin puolelle uusittu raidetangonpäät ja leima tuli ilman sen kummempia. Maanantaina näillä puheilla menee helmat kunnostukseen, niin saa ruosteet kyytiä. :)
 

Spezzi

Dieselvoimaa
Liittynyt
23 Huhtikuu 2003
Sijainti
Uusimaa
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tervehdys pitkästä aikaa täältäkin!

Kuolasin itsekin tuota tässä mainittua Vantaan kärryä. Itselläni (kts. tätä threadia vähän ylempää) on samanlainen "täysvarusteinen" Sapporo.

SjP, jos päätät kunnostaa auton, niin rohkaisuna - kyllä sen kanssa toimeen tulee. Sähkövarusteet ovat sinällään hienoa teknikkaa, mutta vähänkään kokeneempi harrastaja pääsee niistä kyllä äkkiä jyvälle. Perusmekaniikka on samaten tuttua japanilaista, osia saa yllättävänkin mukavasti.

Mutta jos päätät purkaa auton osiksi, niin itsellänikin olisi tarvetta muutamille pisteosille. Eli jos purkuun pääset, niin tässäkin threadissa on jo kaksi kiinnostunutta :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

AFI:sta on nyt hiekkapuhallettu helmat ammattimiehen toimesta, vaatii kuusi paikkaa per puoli. Reikien ympärille jäi siis vielä reunat :peukku

Helmalistat irtosivat ehjinä, samoin kaikki kiinnikkeet - joten kun helmat on kunnostettu, saa listat paikalleen kuten ne olivatkin.

Uudet kilvet ruuvasin viime viikolla paikalleen, ei tullut mainittua. AFI on vielä AFI, enkä ottanut euro-osaa kilpiin; uusin vain kilvet kun ne olivat vähän saaneet ajan hammasta osakseen. Toki ei pahasti: http://dl.dropbox.com/u/9684341/kilvet.jpg

Mittarissa on nyt hieman vajaa 122 000 km, viimeksi kävin autolla viikonloppuna Tampereella ja takaisin. Kulki hienosti, ja placebo-STP Injector Cleaner saattoi jopa tehdä pikkunykimisellekin jotain. ;D
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Tätä threadia lueskellessa juolahti mieleen, olisiko omastakin tuo tasapainohihna napsunut jossain vaiheessa... Meinaan, kun kiihdyttely ei ole ihan silkkistä vaan tärinää on. No, tuosta joutuu kuitenkin öljyntiputtelun takia (eli se hihnapyörän stefa) vaihtamaan jakohihnan, niin sen näkee sitten.

Ai niin; sadetunnistin ja ohjaava taka-akseli - löytyvätkö tosiaan?
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Lähinnä löytyy nopeuden (kierrosten) mukaan säätyvät pyyhkimet ja ei se taka-akseli kyllä varsinaisesti auton ohjaamiseen liity vaikka jotain sen suuntaisia huhuja olen minäkin jostain lukenutkin... :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Hmh, pientä starttihäikkää kostealla säällä. Sopivasti kun sen sai korifiksistä takaisin :)

Edit: uutta akkua.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Ruuvasin spoilerin irti, ja alla ei - yllätys yllätys - ollutkaan kovin paljoa ruostetta. Keskikiinnikkeen alta ja toisesta laidasta oli vähän fiksattu jossakin kohtaa, ja keskikiinnikkeen kohdalla oli muhinut ruoste jonkin verran. Silti paljon vähemmän kuin pelkäsin, ja claybarin kanssa tuosta lähti nätisti melkein kaikki jäljet; myös jonkun ed. omistajan spoilerifiksien jättämät overspray-jäljet.

https://www.dropbox.com/gallery/9684341/1/spoil?h=1454a3#/

Lisäksi fiksasin pyyhkijänvarret siisteiksi ja puunasin konehuonetta. 8)
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Ja jälleen kerran EA Galantin:n vakiovanteet sopii kuin nenä päähän ;D
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Mietin pitäisikö heivata tämä threadi projektipuolelle, kun tässä alkaa olla tätä projektikontenttia pikkuhiljaa. Threadia aloittaessa ei oikein tiennyt tulisiko mille kaikelle tehtyä mitä :)
Mutta sitten taas, projektia ei enää spoikkahommien jälkeen hirveämmin ole (tuulilasi ja öljyntiputtelu), joten mikäs hätä tässä.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Kukahan teiden ritari oli vaihtanut vararenkaan 4x100-jakoiseksi? No nyt on vasen etupyörä käytetty Euromasterilla näytillä, ilma pakeni painon kohdalta renkaan ja vanteen välistä (ja vielä renkaan alapuolelta, kumma juttu). Eipä tullut juuri kustannuksia, mutta vararengas pitää jostain hommata (ja toki myös tunkki ja työkalusarja, jotka ovat varmaan jääneet jollekulle talteen).
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Mitähän kylmäainetta näissä on ollut ilmastointijärjestelmässä? Ts. kuinka helppoa on saada tuohon taas uudelleen kylmää koneeseen. Saako joka kylän perus-Autofit tämänikäisen järjestelmän huollettua?

Muuten, on ihan fiksua lueskella käyttöohjekirjaa välillä :) Luulin ettei cruisessa ole plus/miinus -toimintoja ollenkaan, mutta RESUMEa ja SETiä painelemalla nopeuden saa nousemaan/laskemaan. Kuten ohjekirja sen ilmaisee, "Tämä on erittäin kätevä toiminto esimerkiksi pikateillä ajettaessa." Tuo varmaankin kuuluu lukea mielessään Pasilan Routalempi-äänellä.
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Eiköhän se vanhalla R12-aineella ole eli vaihtoehdot ovat täyttää jollain "jääkaapinkorjaajalla" tai sitten vaihtaa uudemmille aineille ja siihen liittyvistä kuvioista pitäisi täältä sivuilta löytyä hakemalla juttua jo ennestäänkin... :)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

samitsu sanoi
Eiköhän se vanhalla R12-aineella ole eli vaihtoehdot ovat täyttää jollain "jääkaapinkorjaajalla" tai sitten vaihtaa uudemmille aineille ja siihen liittyvistä kuvioista pitäisi täältä sivuilta löytyä hakemalla juttua jo ennestäänkin... :)
R-24 on jo vuosia sitten korvannut tuon R-12:sta,ja itseasiassa muutenkin "parempi" aine vanhaan järjestelmään,koska toimii pienemmällä paineella.

Mutta harvalla paikallahan enään noihin on vehkeitä..
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Ymmärsin että kysyttiin alkuperäistä ainetta ja tällä hetkellä siellä voi olla teoriassa vaikka mitä tai sitten ei mitään... :)
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Öljynvaihto (125 000 km) tehty Valvoline 10W40 MaxLifellä. Katsotaanpa, miten pysyy koneessa.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Kymenlaaksolainen kylmähuolto täytti systeemit R413a:lla, nyt puhaltaa hienosti kylmää :peukku
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Ohjelmassa kesälomareissu ympäri Ruotsia, ja Galant-vanteiden nokialaiset sain ajettua jo aika loppuun :) Otin sitten kierroksen Tigaria, 195/65R15 eli vähän korkeammalla profiililla mennään nyt. Ajokokemukset rajoittuvat vasta rengasliikkeestä kotiin ajelemiseen, joten en osanne muuten kommentoida kuin että suht hiljaisilta tuntuvat.
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Sapporo kesti hienosti Kööpenhaminaan ja takaisin. Vasen vetari naputtaa vähän, mutta eiköhän sekin ehdi joskus laittaa :) 2600km reissu viikossa, ja renkaatkin vaikuttaisi ihan kohtuuostokselta sen perusteella.
 

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Kyllä kelpaa ilmastoidulla ministeriautolla kiertää maailmaa :D Ei muutaku cruisesta naputtelee sellaset 120 tauluun ni ai että.. (kokemusta on..) Vielä kun laitat jakopäähän uudet stefat ja hihnat + muut tarvittavat kuten tuulilasin ja vetarit nii autohan on kuin uusi! :peukku
 

public

New Member
Liittynyt
15 Helmikuu 2011
Vs: 1990 Sapporo (AFI)

Jep, nyt on menty sillä "vielähän täällä tikussa öljyä on ja kanisterissakin" -asenteella ;D Reilussa kuukaudessa on tauluun tullut 7000 kilsaa ajoa, mikä on kyllä tämän hinta/ikäluokan autolle oikeasti aika hyvin. Samassa ajassa olen ajanut äffällä varmaan 100 km.
 
Ylös Bottom