2.4 GDI sammuu ???

K

kalmik

Guest
Kertokaapas viisaat missä vika kun kone sammuu kun kierrokset nousee pauttiarallaa 3500 kiekkaan. Kone lähtee hyvin käymään kylmänä ja lämpimänä, tyhjäkäynti tasaista ja normi ajo sujuu mutta kun kiihdyttää niin että kierrokset nousee tuonne aiemmin mainittuun niin moottoripa keksii sammua kuin veitsellä leikaten?!?!!? Lähtee kotvasen kuluttua kyllä käymään kuin mitään ei olisi ollut.... :seina
 
Vs: 2.4 GDI sammuu ???

Ei varmaan haittaisi jos kertoisi auton mallin ja vuosimallin? En usko että kaikki 2.4 GDI koneet ovat identtisiä.
Tietäisi sitten samalla siirtää tämän ketjun oikealle alueelle.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19857.0

Ja oli malli mikä hyvänsä, niin kannattaisi varmaan käydä luetuttamassa vikakoodit. Sillä pääsee aika usein vikojen jäljille ruiskuautoissa.
 
Vs: 2.4 GDI sammuu ???

Olkoon täällä yleisessä tekniikkakeskustelussa toistaiseksi.

Itse kävisin ensin lukemassa siitä vikakoodit. Turha arvailla enempää jos diagnostiikka osaisi suoraan sanoa vikakohteen.

EGR:n likaama imusarja ja kaasuläppäkotelo on noissa GDI koneissa yleinen vika, mutta en osaa sanoa voisiko se oireilla noin.
 
Vs: 2.4 GDI sammuu ???

Niko Päivinen sanoi
Itse kävisin ensin lukemassa siitä vikakoodit.

Mulla aikoinaan vanhassa 2.4gdi koneessa täysin sama vika eikä antanu mitään vikakoodeja ulos. Jos sulla sattuu olee häly autossa, niin koitappa nollaa se hälyn purku tikulla ja sit vaihtaa avainta.. jos ei niin kokeile vaihtaa vaan avainta. Tälläiset ohjeet annettiin timantti tiskiltä. Kaasuläppä kotelolla ei ole vaikutusta asiaan, mutta on se silti hyvä pitää noissa puhtaana!
 
Vs: 2.4 GDI sammuu ???

Anto koodia että vikaa olis kaasuläppäkotelossa. Huoltomiehen mukaan vois mennä tuurilla pelkän puhdistuksen kera....uus maksaa kuulemma 1400 € :seina

Kuis monimutkanen tuo laite on et uskaltaako työllistää hommassa pikkupajaa vai olisko viisainta vaan taluttaa merkkiliikkeeseen jolla kokemusta moisesta?
 
Vs: 2.4 GDI sammuu ???

http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/index.php?title=GDI_imusarjan_puhdistus

Kannattaa lukea lisäksi noita Galant GDI threadeja (haulla löytänee, laittaa hakusanoiksi esim. "gdi kaasuläppä")
 
Takaisin
Ylös Bottom