Pari kysymystä tästä kopperosta, jotka on ilmennyt kun sillä olen (joutunut, ei ole mikään ajonautinto) ajanut. Kaipaisin vertaistukea muilta ASX:ien ja erityisesti tuon mopokoneen 1.6 omistajilta. Joo, ja ei olla mainittu missään huoltojen yhteydessä, Delta Auto Tampereella on muutenkin, noh, sysip...a palvelu, niin että ei varmaan kiinnostaisikaan. Eivät viitsineet edes koodata peilejä olemaan kääntymättä lukittaessa. "Eeei niitä varmaan saa, se on ominaisuus." Ei sitten.
1) Rämiseekö about joka toinen muovista tehty osa sisällä, kun ajat vähänkin epätasaisella tiellä? Tässä yksilössä rämisee ainakin panoraamakaton listat, ratin takana oleva muovi, keskikonsoli ja mitkähän muut... Paineltu on, muttei auta mitään, aina vaan pitää v*ttumaista ääntä.
2) Nakuttavatko venttiilit kylmänä ainakin noin parin kolmen minuutin verran? Kone kuulostaa lähinnä joltain dieseliltä kylmäkäynnistyksen jälkeen ainakin sisälle sekä tyhjäkäynnillä että kiihdyttäessä.
3) Ottaako kytkin todella ylhäältä? Onko vaihteiden päälle menevyydessä (1/R) joskus ongelmia? Nimittäin täällä on ainakin, ja tuolla autolla on ehkä eniten kaikista ajamillani autoilla persiistä ryömittää, tarvii kierroksia (ns. pappalähtöjä), ettei sammu varsinkin ilmastointi päällä.
4) Resonoiko moottori n. 2 000-3 000 -kierrosluvuilla niin, että koko auto tärisee? Kohtuu hienoa, kun tällä autolla nuo kierrokset on arkipäivää, että pitää hirveää mekkalaa juuri noissa kierroksissa?
1) Rämiseekö about joka toinen muovista tehty osa sisällä, kun ajat vähänkin epätasaisella tiellä? Tässä yksilössä rämisee ainakin panoraamakaton listat, ratin takana oleva muovi, keskikonsoli ja mitkähän muut... Paineltu on, muttei auta mitään, aina vaan pitää v*ttumaista ääntä.
2) Nakuttavatko venttiilit kylmänä ainakin noin parin kolmen minuutin verran? Kone kuulostaa lähinnä joltain dieseliltä kylmäkäynnistyksen jälkeen ainakin sisälle sekä tyhjäkäynnillä että kiihdyttäessä.
3) Ottaako kytkin todella ylhäältä? Onko vaihteiden päälle menevyydessä (1/R) joskus ongelmia? Nimittäin täällä on ainakin, ja tuolla autolla on ehkä eniten kaikista ajamillani autoilla persiistä ryömittää, tarvii kierroksia (ns. pappalähtöjä), ettei sammu varsinkin ilmastointi päällä.
4) Resonoiko moottori n. 2 000-3 000 -kierrosluvuilla niin, että koko auto tärisee? Kohtuu hienoa, kun tällä autolla nuo kierrokset on arkipäivää, että pitää hirveää mekkalaa juuri noissa kierroksissa?