3.gen Pajeron tuulilasi

Susihukka

Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2011
Olikos jo 3gen Pajerossa lämpiävä tuulilasi? Missä hinnoissa pyörii? Mietin vaan vakuutuksen kannalta että kannattaako ottaa toi tuulilasiturva...
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Jos tuulilasin lämmitys löytyy, niin sille on oma kytkin vaihdekepin edessä olevassa kytkinrivissä. Ainakin facelifteissä tuntuisi kulkevan käsikädessä takasivulasiin integroitu radioantenni ja lämmitettävä tuulilasi. Joko molemmat löytyy tai ei kumpaakaan (mutu-tutkimusta).

Lasin hinnasta ei oo tietoa, mutta alkuperäinen lasi vaikuttaa yllättävän kestävältä vaikka onkin niin "pystyssä".

ot: Ainakin tupla-akkuisissa fl malleissa voi olla tuulilasivastuksen lisäksi myös sähköinen lämmitysvastus tuloilmakanavassa. Kytkeytyy kylmällä koneella kun laittaa puhalluksen huurteenpoistoasentoon.
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Mulla on lämmitettävällä tuulilasilla tuo. Lasin vaihdolle tuli muistaakseni hintaa noin 700 euroa jokunen vuosi sitten. Ja lämpölasin tosiaan tunnistaa kytkimestä siinä vaihdekepin edessä.
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Konalan (HKI) Carglas antoi tarjouksen 675€ vaihdettuna kun kävin kysymässä. Onkos muut kyselleet viimeaikaisia hintoja?
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Tässä lahdessa oli alta 500 kun puhutaan siis ei lämmitettävästä lasista.. jotain 300-500 väliin se oli kun mietin joskus tuota lasivakuutusta..
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Mulla vaihdettiin neloskoppaseen juuri tuulilasi tossa Ylöjärvellä. Maksoi 275€.
Ei ollut lämmitystä eikä sadetutkaa, mutta antenni on kyllä takasivulasissa.

Katsoi listastaan ja kertoi lasin olevan sama kuin kolmoskoppasessa, vai oliko lie alkaen 2004.

Tuulilasivakuutuksen omavastuu Tapiolalla 200€ ja alvit joka tapauksessa firman maksettavaksi, ei siis käytännössä juuri mitään hyötyä ollut siitä vakuutuksesta.
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

PajeroIV sanoi
Mulla vaihdettiin neloskoppaseen juuri tuulilasi tossa Ylöjärvellä. Maksoi 275€.
Ei ollut lämmitystä eikä sadetutkaa, mutta antenni on kyllä takasivulasissa.

Katsoi listastaan ja kertoi lasin olevan sama kuin kolmoskoppasessa, vai oliko lie alkaen 2004.

Tuulilasivakuutuksen omavastuu Tapiolalla 200€ ja alvit joka tapauksessa firman maksettavaksi, ei siis käytännössä juuri mitään hyötyä ollut siitä vakuutuksesta.

No ei ollut kallis... Kerrotko mikä oli kyseinen liike ja oliko ns. Normi hinta vai tutun kauppaa?
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Oli toi Tuulilasi- ja Rengaspalvelu TRP.
Ennestään minulle täysin tuntematon yritys, ei siis tutunkauppaa.
 
Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi

Mulle vaidettiin kiveniskemän seurauksena uusi lasi Koilismaan lasittamossa, vakuutusyhtiön piikkiin, eli makso sen 160€.
Pilkingtonin lasi, vastuksella ja yläosan tummenuksella.
 
Takaisin
Ylös Bottom