3000GT (ei turbo) piristysehdotuksia?

korkki

New Member
Liittynyt
22 Kesäkuu 2015
Tosissaan yhtäkkiä alko tekeen mieli vähän piristää tätä vakio geeteetä jotenkin ja virityksestä kun en tiedä hevonhelvettiä niin lienee osaatte paremmin opastaa. Auton tekniikasta ja sen mahdollisista muutoksista auton elämänkaaren aikana ei mitään hajua, aika vakiolta tuo kyllä tuntuu ajolleen ja tehoiltaan. Niin ja autohan on -94 automaatti.

Elikkä mistä kannattaa aloittaa ja tottakai mitä halvempi metodi niin sen parempi. Mitä nyt tuossa koitin itse lueskella niin ehkä K&N ilmansuodatin? Mites putkiston laita. Enemmän meteliäkin saisi mielellään pitää, minkäslaista putkiston tuunausta suosittelette?
 
Vs: 3000GT (ei turbo) piristysehdotuksia?

Pikkuisen kiire niin en runoile enempää, viskaan vain linkin:

http://www.3si.org/forum/f58/n-upgrade-bible-85924/

:peukku
 
Vs: 3000GT (ei turbo) piristysehdotuksia?

Jahah, alko kuulumaan koneesta ihmeellistä räminää kun tuuletin hyrähti päälle niin coolantsäiliöstä tuommonen letku roikku sitte sen vasemman isomman hyrrän välissä josta räminä, mikähän lie tuo letku edes on. Samalla huomasin että oikeanpuoleinen pienempi hyrrä ei sitten lähde pyörimään ollenkaan vai onko näin tarkoituskin?
 
Vs: 3000GT (ei turbo) piristysehdotuksia?

korkki sanoi
Jahah, alko kuulumaan koneesta ihmeellistä räminää kun tuuletin hyrähti päälle niin coolantsäiliöstä tuommonen letku roikku sitte sen vasemman isomman hyrrän välissä josta räminä, mikähän lie tuo letku edes on. Samalla huomasin että oikeanpuoleinen pienempi hyrrä ei sitten lähde pyörimään ollenkaan vai onko näin tarkoituskin?

coolantin paisuntasäiliöstä puhut?
Eli muovinen säiliö johon menee letku korkkiin syyläristä ja toinen letku menee säiliön viereen alaspäin eli se on ylivuoto letku.

Toinen flekti on ilmastoinnille eli jos ilmastointi toimii ja lähtee päälle niin sillon se pyörii.
 
Vs: 3000GT (ei turbo) piristysehdotuksia?

Kiitoksia pikaisesta avusta, tosiaan ylivuotoletkuhan se on kun vapaana roikkuu. Näin sitä oppii uutta joka päivä :)
 
Vs:

Isompi flekti (eli kuskin paikalta katsottuna oikean puoleinen) lähtee pyörimään vasta lämmön kohotessa yli normaalin. Vas puoleinen ilmastoinnille, kuten Harri tuossa kertoi.
 
Takaisin
Ylös Bottom