3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

mitsumisi

Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2006
Ostin toissapäivänä kokolailla heräteostona -94 3000gt Amerikantuonti vaparin.
Haulla en löytänyt oikein mitään lisävarusteista, eikä niitä kaiketi suuremmin näissä olekaan? (vrt. vaikka Germaanit)
Itselläni on aika perusversio, sitä lähinnä mietin että onko muovi/komposiittikatto lisävaruste? Jos on niin millainen tarkemmin ottaen?
Minulla on harmaassa autossa kyseinen musta katto.
Suunnittelen tässä Defan lohkolämmittimen asennusta, asennetaan ilmeisesti moottorin taakse pakosarjan alle. Vinkkejä asennukseen otetaan tyytyväisenä vastaan :)
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: 3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

Ei näissä ole kuin kovia kattoja tullut linjalta. Tai siis on avomallia myös, mutta tuskin sellaisesta puhut? Kattoikkunoita joissain kyllä on. Jos nyt tarkoitat ihan coupen kattoa, niin veikkaisin että joku on vaan maalannut sen mustaksi.

Lisävarusteista en tarkemmin tiedä, mutta ainakin VR4/TT-mallit ovat ilman lisävarusteitakin melko hyvin varusteltuja ikäisekseen. Mitä lisävarusteita mahdat nyt hakea takaa?

Asensin itse GTOhon lohkolämmittimen, niin jotain aavistusta hommasta on. Ainakin turbokoneessa paras paikka löytyi koneen etupuolelta. Vähän piti lämmönsuojapeltejä irroittaa työn ajaksi, mutta turboon ei tarvinnut koskea. Tein asennuksen nosturilla alakautta, suosittelisin ehdottomasti niin. En osaa vaparin osalta sanoa, kuinka paljon pitää tieltä purkaa pois, mutta tuskin tekemätön paikka.
 

mitsumisi

Member
Liittynyt
7 Lokakuu 2006
Vs: 3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

Sori että on vastaus kestellyt. Olen tässä vähän koittanut selvittää tuota kattoa, ja ilman täyttä varmistusta tällä hetkellä sanoisin että katto on ohutta muovia/komposiittia joka näyttää tehdasjäljeltä. En tiedä onko sen alla normi peltikatto, vai vain peltivahvikkeet. En ole käynyt laajasti magneetilla läpi.

Sitä lähinnä ajoin itse takaa että mitkä varusteet on vakiota, ja mitkä lisävarustekamaa. Ja jos lisävaruste niin kuinka harvinainen, kallis jne.

Tuo lohkolämärin asennus ei näytä pahalta, riippuu tietysti miten tuo proppu antautuu.

Olen itse nyt vaihtamassa kuskin aurinkolippaa koska se on turhan paksu eli tulee vähän ärsyttävästi tielle välillä koska olen aika pitkä.
Jos jollain on heittää vinkkiä että mikä ohuempi lippa siihen kävisi suoraan niin kiitosta vaan.
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: 3000gt/GTO/Stealth lisävarusteet

Se ero germaaneihin on, ettei jokaista varustetta ole tarvinnut erikseen ruksata listalta, vaan hyvin pitkälti kaikki on ollut vakiona olemassa. Varmaan tuo kattoikkuna on yksi semmonen, joka on lisävarusteena ollut ruksittavissa. Mutta en ole noihin sen tarkemmin perehtynyt.

Tuo kattosi vaikuttaa kyllä todella oudolta tapaukselta.
 
Ylös Bottom