4g63 doch koneeseen tuplakaasuttimet

Jere M

Jokkis Lancer
Liittynyt
17 Kesäkuu 2011
Sijainti
Oulainen
Ihan mielenkiinnosta kyselen että onko kukaan laittanut 4g63 doch koneeseen tuplakaasuttimia?
Onko millainen homma? Entä teho verrattuna ruiskuun?
 
Vs: 4g63 doch koneeseen tuplakaasuttimet

-stand alone sytkä, tai tutkii voiko oman ruiskun boksin saada toimimaan ilman IMM tietoa, esim. MAPilla ja (EPROM) ECUN softamuutoksella.
-imusarjan teko edessä, kannattaa tehdä sellainen, jonka vois helposti muuttaa myös prätkän läppärungoille (huom. jos ei kaasareita ole jo valmiina, niin prätkän läppikset on tutkimisen arvoinen vaihtoehto ruiskun kaverina)
-ei varmasti ole kukaan tehnyt tuota Suomessa, hyvin vähän tekijöitä muuallakaan -turbokone on jo valmiiksi tehokkaampi, ja niitä on liikkeellä paljon.
-teho: kannattaa lueskella esim. Toyota 4AGE, Opel XE, Rellu yms. virittelijöiden tekosia, siitä saa edes suuntaa mihin ITB/tuplakaasari virityksillä pääsee, ongelmana on vaan se, että harvoin kukaan PELKÄSTÄÄN laittaa tuplia, vaan samalla tehdään lähes aina muutakin. Eräs paikka lueskeltavaksi:

http://www.locostbuilders.co.uk/
 
Takaisin
Ylös Bottom