4G63 GTI moottorin kolina kylmänä

mikki87

Pajero liikuttaa..
Liittynyt
26 Elokuu 2004
Sijainti
Kurikka
Eli onko kellekkää tullu vastaavaa eteen.. kun pistää kylmänä käyntii nii kuuluu kolinaa jostain jakopään suunnalta. kiristimet ja ohjaimet, vesipumppu ja remmit on vaihdettu..

Kun kone lämpenee niin äänet katoaa täysin.. laturista eikä tehostimesta kuulostais ainakaa tulevan se ääni..

Epäiltiin öljypumppua ku kuulemma ollu jotain ongelmia joskus noiden GTI-koneiden pumpuis että kuluu väljäksi lyhyes ajas..

Auto on vm.89 dyny gti..
 
Vs: 4G63 GTI moottorin kolina kylmänä

En tiedä, mutta voisiko olla mäntä-ääni. Minun Lancer 2005:ssä (4G63 16-V DOHC) kone ainakin kalisee kylmänä, eikä takuulla ole nostinääni. Lämmetessään hiljenee, mutta voi kestää aika kauankin. Aina kevyessä vedätyksessä kalisee. Veikkaan väljähköjä männän välyksiä jo luonteenomaisesti tai sitten männän rakennetta. Oli jo 50 tuhatta ajetussa autossa; 30 tkm myöhemmin tilanne on ennallaan. Kone toimii muuten normaalisti.
 
Vs: 4G63 GTI moottorin kolina kylmänä

mulla toi kone ei enää pidä ääntä ollenkaa ku lämpenee.. huomasin tossa että ku kierrokset menee yli 3000rpm nii ääni hiljenee..
 
Vs: 4G63 GTI moottorin kolina kylmänä

mulla on sama ominaisuus 4g15 koneessa.. kylmänä kalisee mut lämpösenä ei mitn.. täyd rempan käynyt yksilö..

edit. liittyenkö yhtään mitenkään topicciin? :) mutta kolisee se tuokin..
 
Takaisin
Ylös Bottom