4g63 lohkojen päätylevyt (öljypumpun), 16v / 8v /turbot /evot

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
eli kuten kirjoitinkin tuonne nakutus topikkiin, hyd.kiristimen liiallinen kiristäminen
murtaa päätylevyn ja alumiini silppua menee öljykanavaan...

eli tarkoitus olisi vaihtaa uusi öljypumppu ja päätylevy.

ainakin 8valve ja 16valve (e3x galantit) eroavat siten että 8 tappisen levyssä
ei ole kiinityksiä hyd.remmin kiristimelle.

mitenkäs evot? käykö evon 1-3 4-9 tms öljypum pummpu leyvyineen
tuohon 6-pulttiseen alakertaan?
entäs noissa uudemmissa soch 16v koneissa onko niissä sitten samanlainen levy kuin vanhassa 8 tappisessa?
 
Vs: 4g63 lohkojen päätylevyt (öljypumpun), 16v / 8v /turbot /evot

venäjän netti caps antaa...
02000A MD120905 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
02000A MD129347 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
02000A MD170852 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
02000A MD175762 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
02000A MD193384 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
02000A MD194005 CASE ASSY,CYLINDER BLOCK,FR
:nykii :nykii
 
Vs: 4g63 lohkojen päätylevyt (öljypumpun), 16v / 8v /turbot /evot

Heleppo homma ;D

http://www.roadraceengineering.com/2g6boltmotorinstall.htm
 
Vs: 4g63 lohkojen päätylevyt (öljypumpun), 16v / 8v /turbot /evot

Mitsubisimään sanoi
Heleppo homma ;D

http://www.roadraceengineering.com/2g6boltmotorinstall.htm

ei stana en ala kyl jyrsimään, pitää saada suoraan sopiva öljypumppu tarvikkeineen...
mikähän noista md numeroista on nyt sit se oikea :nykii
eli 89 4g63 doch 16v gti galantti kyseessä....
 
Takaisin
Ylös Bottom