4G63 Outlanderin katti

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Pojan autossa herjailee tuota 1: s kattia, eli etummaista. Onko tuota vaihdettu täällä olevien kayttäjien toimesta.
Liekkö kulunut loppuun vai miksi mokomaa tekis, tuolla ajettu jtn.430tkm.
Jos vaihtais niin löytyykö muuta vaihtoehtoa kuin orkkis?
 

A.Hätänen

Outlander turbo
Liittynyt
27 Tammikuu 2016
Pojan autossa herjailee tuota 1: s kattia, eli etummaista. Onko tuota vaihdettu täällä olevien kayttäjien toimesta.
Liekkö kulunut loppuun vai miksi mokomaa tekis, tuolla ajettu jtn.430tkm.
Jos vaihtais niin löytyykö muuta vaihtoehtoa kuin orkkis?


Tommoinen holkki ensimmäisen lambda-anturin väliin , niin voi ottaa koko katin vaikka pois. Ainaki turbolanderi menee päästöistäkin heittämällä läpi. Eikä pala vikavalo, holkissa joku 5mm kokoinen reikä on hyvä.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Mihinkähän tuo toiminta perustuu, ilmeisesti kun ei ole kanavassa niin antaa eri seosilmoituksen vai mikähän...kiitos vinkistä..
 

A.Hätänen

Outlander turbo
Liittynyt
27 Tammikuu 2016
Mihinkähän tuo toiminta perustuu, ilmeisesti kun ei ole kanavassa niin antaa eri seosilmoituksen vai mikähän...kiitos vinkistä..
Sori, pitää laittaa ensimmäisen katin jälkeisen lambdan väliin, perustuu siihen kun tämä lambda mittaa sen katin toimivuutta , jolloin pienestä reiästä menee vähemmän puhdistamatonta pakokaasua , jolloin ecu luulee katin toimivan. Osasinkohan selittää.....
 
Ylös Bottom