6-bolt alakerta Evoon

Kolkki

New Member
Liittynyt
18 Kesäkuu 2015
Tätä on varmaankin kyselty jo monesti, mutta osaisiko joku tiivistetysti kertoa onnistuuko ja miten jos yhdistelen 6-bolt 4G63 lohkon, kampiakselin, kiertokanget ja männät kolmos Evon 7-bolt crankwalk koneeseen? Tarve olisi siis ehjätä Evo, mutta samanlaisia ehjiä lohkoja ei oikein löydy ja enkä haluaisi enää jumpata tuon crankwalkin kanssa.

Sen verran olen selvitellyt mm. googlella ja jenkkien dsm-sivustoilta, että ainakin Evon kannen pultinrekiä pitäisi vissiin isontaa ja jotain moottorin kannaketta viilata. Tietysti vauhtipyörä pitää vaihtaa, mutta sopiiko sama kytkin ja asetelma? Entä miten jakopää, öljypumppu, vesipumppu, apulaitteet ym? Ja jotain luin, että 6-bolt koneissa olisi matalampi puristus ja eri mitoitus kampiakselilla sekä kiertokangissa mitkä aiheuttaa omat ongelmansa.

Onko jollain omakohtaisia kokemuksia tai muuten tietoa?
 
Ylös Bottom