6bolt 4g63 ei lähde käymään.

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#1
Nyt tarvittais mitsujumalaa kertomaan missä vika. 6bolt 4g63 doch kone. Starttaa, mutta ei lähde käymään. RPm mittarissa ei ole eloa. Vähän samanlainen vika kun MPi sulake mennyt mutta sulakkeet ehjät. PTU puola paketti ja ecu vaihdettu.

Nokka-akselipyörii...

Mistähän hakis vikaa.
 

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#2
Vs: 6bolt 4g63 ei lähde käymään.

cps vaihdettu. MPI rele vetää ku starttaa.

Ei toimi ei... Nyt tarvii kattoo tuleeko sähköö oikeasti antureille ku starttaa...
 

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#3
Vs: 6bolt 4g63 ei lähde käymään.

Palikka suomella nopeasti kirjoittaen...

ei tullut antureille virtaa -> mfi releen kimppuun -> releen toinen puoli ei vedä -> ecun pitäis vetää rele päälle. -> väkisin painaen releen päälle auto toimii.

Vika oli hapettuma ecun liittimessä.
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Tykkäykset
60
Sijainti
Taipalsaari
#4
Vs: 6bolt 4g63 ei lähde käymään.

Asiallinen topic!

Ite oisin kyllä veikannu tota CPS:ää. Onko tuo MFI rele siis se mikä on hanskalokeron alla? (Iso metallikuorinen) Jotkut käyttävät tuosta myös päärele nimeä. Minä oon luullu että sen takana on tyyliin vaan bensapumppu, eli siis "kaikki" anturitko saa myös sähkönsä sen kautta?
 

tepi

Active Member
Liittynyt
23 Elokuu 2006
Tykkäykset
0
Sijainti
Suomi
#5
Vs: 6bolt 4g63 ei lähde käymään.

Juu se on kaksoisrele.

Toinen kärki syöttää pa pumppua ja toinen ecua ja antureita. pitopiiri tulee auton startin jälkeen eculta. pa puolta ohjaa suoraan starttirele (virtalukko) ja toista ecu (ekuakin loppujen lopuksi virtalukko)

molemmille sähköille on oma sulake / syöttö.

Tää koskee siis alle 90 autoja. 90 -> vähän erillainen toiminta.
 
Ylös Bottom